quote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef SwiffMeister het volgende:
FOK nr plaat komt er niet, Klinkers zijn uitgezondert, en platen met 'vreemde' lettercombinaties zoals GVD of NSB zijn ook uitgezondert.
Eh, elke plaat is uniek hoor, dus het is altijd wat anders dan de restquote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou hem wel willen hebben, is weer eens wat anders dan die nummerplaten waar 99% van Nederland mee rondrijdt.
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Eh, elke plaat is uniek hoor, dus het is altijd wat anders dan de rest.
Gaan ze alle oldtimers de deur uit doen dan?!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarnaast rijdt 99% van Nederland binnen 10 jaar met DEZE combinatie.
Jep heel nederland koopt binnen nu en 10 jaar een nieuwe auto.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarnaast rijdt 99% van Nederland binnen 10 jaar met DEZE combinatie.
Nummerborden met eerste letter K zijn voor militaire (en aanverwante) voertuigen... beginnen met KL of KM etc...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef veldmuis het volgende:
66-KKK-6
Maar de eerste letter was een 6quote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Nummerborden met eerste letter K zijn voor militaire (en aanverwante) voertuigen... beginnen met KL of KM etc...
Ontwikkeld door de BBC. Toonaangevend op het gebied van taalcursussen.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:28 schreef Djeez het volgende:
Mijn baas heeft ook net allemaal nieuwe busjes, met dat klotekentekend. Gelukkig hebben we nog een ouwe Ducato, met dito kenteken. En daar mag ik vaak in rijden, voor mij geen nieuw kenteken!
Heel goed. Heb je al geprobeerd de vakbond achter je te krijgen?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:28 schreef Djeez het volgende:
Mijn baas heeft ook net allemaal nieuwe busjes, met dat klotekentekend. Gelukkig hebben we nog een ouwe Ducato, met dito kenteken. En daar mag ik vaak in rijden, voor mij geen nieuw kenteken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |