Je hebt helemaal geen punt. Die mensen die op hun reet zitten en zich bezig houden met hun eigen medelijden zouden eens in de benen moeten komen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Dit zal waarschijnlijk wel weer een bash-topic worden, ga je gang maar dan heb ik wel pijn punt gemaakt.
![]()
In plaats van te gaan zitten fok!ken, kunnen ze inderdaad beter in beweging komen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef OldJeller het volgende:
Neem een voorbeeld aan deze topicreeks Slank.., een reeks in LIF, als je teruggaat naar topics van een paar jaar geleden, zie je dezelfde mensen reageren.
In plaats van klagen en begrip aan elkaar te tonen hier op internet kunnen ze beter iets aan het probleem doen dan erover janken; trainen dus.
Stel waardeloze, luie nijlpaarden, bah.
Uhm... pardon?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen punt. Die mensen die op hun reet zitten en zich bezig houden met hun eigen medelijden zouden eens in de benen moeten komen.
Natuurlijk is het niet makkelijk en ben je niet slank na een nachtje slapen, maar dat betekent nog niet dat die mensen met overgewicht daardoor maar zielig moeten gaan doen.
Neem een voorbeeld aan deze topicreeks Slank.., een reeks in LIF, als je teruggaat naar topics van een paar jaar geleden, zie je dezelfde mensen reageren.
In plaats van klagen en begrip aan elkaar te tonen hier op internet kunnen ze beter iets aan het probleem doen dan erover janken; trainen dus.
Stel waardeloze, luie nijlpaarden, bah.
Wind je niet zo op, chubby.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Uhm... pardon?
Waarom MOET ik naar jouw standaarden leven?
Ik heb 20kg overgewicht, SO FUCKING WHAT...
Dacht je dat je met je ideale gewicht ook gelijk een god bent ofzo?
Ik blijf lekker met me luie reet op de bank zitten met een zak chips en een filmpje, gewoon om mensen zoals jouw te treiteren.
Vet bah, dik bah, krijg de tiefus.
Wie denk je dat je bent om anderen jouw waarden op te leggen?
Wie denk je dat je bent om anderen die niet aan jouw ideaal voldoen te veroordelen?
Je bent een klein miezerig mannetje die zich groot voelt door anderen de grond in te trappen.
Stel waardeloze, luie nijlpaarden...
Dikke middelvinger kan je krijgen, en een fikse trap onder je reet, en met de bovenbenen zoals ik heb komt die hard aan.
Iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:22 schreef DrDentz het volgende:
He maar even to the point..
Dikke mensen zijn natuurlijk wel vies he
quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Uhm... pardon?
Ik blijf lekker met me luie reet op de bank zitten met een zak chips en een filmpje, gewoon om mensen zoals jouw te treiteren.
Wie denk je dat je bent om anderen die niet aan jouw ideaal voldoen te veroordelen?
Je bent een klein miezerig mannetje die zich groot voelt door anderen de grond in te trappen.
Dikke middelvinger kan je krijgen, en een fikse trap onder je reet, en met de bovenbenen zoals ik heb komt die hard aan.
En als jij op je 53e een hartaanval krijgt, moeten we jou zeker zielig vinden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Uhm... pardon?
het schijnt dat de mensen juist dik worden dankzij die lightprodukten!quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:51 schreef Zwansen het volgende:
Dikke mensen die cola light drinken...
Echt. Bestellen ze een patat met mayo en een cola light...
eh dat overkomt ook gewone mensen hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En als jij op je 53e een hartaanval krijgt, moeten we jou zeker zielig vinden?
Die kenden we nog niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:51 schreef Zwansen het volgende:
Dikke mensen die cola light drinken...
Echt. Bestellen ze een patat met mayo en een cola light...
Kan behoorlijk pissig worden om die intolerantie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het zijn ook domme mensen moet je maar denken, zonder enig inlevingsgevoel voor anderen!
Die zien altijd dikke mensen staan vreten bij een patatzaak, maar dat hun magere grietje naast zich niets vreet en eigenlijk anorexia heeft kan ze geen reet schelen als ze maar kunnen pimpen met hun scores.
Heul vroeger was het juist geweldig om erg dik te zijn dat was een teken van rijkdom!
Zeker en vooral in china die kanten op.
En je had nog de rubensdames, die tijd hebben we ook gehad en nu is het dan slankietijd...
over tig jaar hoor je weer een hele andere trend.
Ik vind iedereen prima hoor zoals ze zijn, als ze maar een goed karakter hebben dat vind ik het allerbelangrijkste en andere afkatten is snel gedaan maar geen kunst op zich!
Probeer maar eens aardig te zijn voor anderen! Dan verdien je respect en niet met jezelf zo te verlagen met het kotsen op anderen, want dat zegt nml heel erg veel over jou karakter,
oh je had er geen!
ok dan niet!
Dat hoef jij ook niet!quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:56 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kan behoorlijk pissig worden om die intolerantie.
Alsof mensen met overgewicht minderwaardige wezens zijn.....
Ik ben zwaar geboren, en ik zal zwaar m'n graf in gaan, en m'n hele leven heb ik aan moeten horen dat ik een luie flikker ben die meer moet sporten etc etc etc (lees het topic even na).
Krijg de tering met z'n allen!
Waarom moet ik leven naar het ideaalbeeld van een ander?
Waarom zou ik gaan sporten?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:59 schreef OldJeller het volgende:
Misschien moet je eens proberen te gaan sporten naast alleen aan te horen dat je dat moet doen.
Neem een frikandel, del.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:01 schreef BasOne het volgende:
Mischien moeten jullie is mensen respecteren inplaats van te vertellen wat hun moeten doen.
Ik begin verliefd op je te wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat hoef jij ook niet!
Daarom zeg ik ook zij weten niet beter, wens ze een dik bestaan toe na hun huwelijk oid![]()
Dat soort mensen snappen niet waarom sommige mensen nu eenmaal dikker zijn dan zijzelf, omdat ze niets meegemaakt hebben en vol vooroordelen zitten!
Stoerdoenerij whatever, erger je er niet aan, zij weten niet wat zij doen
Ik noem zulke mensen gewoon maar dom! En egocentrisch.
Onnadenkend, er zijn niet echt veel aardige mensen hoor.
Ligt aan de opvoeding enzo.. zowiezo het straatbeeld tegenwoordig is dat de mensen dikker zijn geworden, ik zie er zoveel en ook al op zeer jonge leeftijd al..men zegt wel dat dit komt door te weinig beweging en teveel eten, maar er zijn plenty factoren,
bv ook stress! Stofwisseling, hormonen en niet te vergeten hormonen in het vlees, en allerlei zooi in het eten!
Allergieen kun je ook dik van worden bv.
En je kunt zo geboren zijn, ik las daar eens iets interessants over, maar dat is een aanname hoor.
Bv in dit geval, zei men dat mensen die dik waren in dit leven vaak gestorven waren in een vorig leven aan een hongersdood!
Dus dan wordt je in een volgend leven dik oid..
Of het waar is geen idee, maar dit was aan de hand van vele regressies dat men hier dus achter kwam.
Ook bv dat iemand hele mooie handen had en dat dit kwam omdat diegene in een vorig leven manicuurde, en iemand met mooi haar die in een vorig leven kapster was geweest...dus andere mensen happy maakte door hun haar mooier te maken.
think about that!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |