Dat kon ik ook... nu moet ik toch wel gaan opletten wat en hoeveel ik eetquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo'n gevaarlijke uitspraak als: niemand hoeft te dun te zijn.
Geef die stelling maar eens aan mensen die kampen met een te laag gewicht (zoals ik).
Ik kan je vertellen, dat heeft geen reet te maken met eetpatronen, wel/niet sporten of veel / weinig eten.
Ik KAN niet aankomen, en ik heb dat echt enorm vaak geprobeerd door de godgansche dag door te eten, veel eten kopen met veel calorien erin, veel noten / chocola / chips, 100x per dag naar de mcdonalds.
Eten waar een gemiddeld mens echt binnen een week moddervet van wordt dat kan ik maandenlang flikken en het enige wat er veranderd is dat ik 10x per dag moet schijten.
Dik zijn kan écht net als te dun zijn aanleg zijn al willen sommige mensen daar niet aan.
Ook medicatie kan ervoor zorgen dat je dik wordt (en snel ook.. )
Ik vind het dus erg raar om te zeggen dat dikke mensen allemaal lui / dom / ongedisciplineerd zijn.
Bullshit. Genoeg krachttraining en een GOED EETSCHEMA om aan te komen (goed = dus niet chocola, chips en alle andere dingen die je hierboven noemt) kun je kilo's mee maken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geef die stelling maar eens aan mensen die kampen met een te laag gewicht (zoals ik).
Ik kan je vertellen, dat heeft geen reet te maken met eetpatronen, wel/niet sporten of veel / weinig eten.
Ik KAN niet aankomen, en ik heb dat echt enorm vaak geprobeerd door de godgansche dag door te eten, veel eten kopen met veel calorien erin, veel noten / chocola / chips, 100x per dag naar de mcdonalds.
Eten waar een gemiddeld mens echt binnen een week moddervet van wordt dat kan ik maandenlang flikken en het enige wat er veranderd is dat ik 10x per dag moet schijten.
Dik zijn kan écht net als te dun zijn aanleg zijn al willen sommige mensen daar niet aan.
Ik vind het dus erg raar om te zeggen dat dikke mensen allemaal lui / dom / ongedisciplineerd zijn.
Er zijn er inderdaad bij die het helemaal aan zichzelf te danken hebben. Dat is zeker zo.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat kon ik ook... nu moet ik toch wel gaan opletten wat en hoeveel ik eet
stoppen met roken had dat effect op me
maar je hebt een punt, maar ik geloof dat dat ook wel genoeg naar voren is gekomen in dit topic.
Niet iedereen kan er wat aan doen dat hij / zij dik is, MAAR sommige doen er ook verdacht weinig moeite voor om het niet te zijn en verzinnen dan dooddoeners als... "ik ben gezellig want ik ben dik" en meer van dat soort ongein.
think twice.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
lutser, je beweegt niet, je eet allemaal ongezonde dingen zoals chips, snoep en chocola en natuurlijk de MC.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
familie van Ludo Sanders (Erik de Vogel)?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bekritiseert iemand met zijn/haar uiterlijk, terwijl je zelf op zulke foto's staat.
![]()
Denk je nou serieus dat ik nog nooit geprobeerd heb om te sporten? en gezond eten doe ik uiteraard ook wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:45 schreef roburt het volgende:
[..]
think twice.
[..]
lutser, je beweegt niet, je eet allemaal ongezonde dingen zoals chips, snoep en chocola en natuurlijk de MC.
en dan zeg je dan je daarmee wilt aankomen
ik kan je verzekeren dan als je gezond eet en je wat vaker zou sporten je gewicht gaat toenemen.
als je vriendin zich iets meer zou verdiepen in gezond eten zou die ook nog eens kunnen afvallen.![]()
Het merendeel heeft het aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er zijn er inderdaad bij die het helemaal aan zichzelf te danken hebben. Dat is zeker zo.
Hier moet ik toch even op reageren hoor... Als je naar het lijstje van een flinke tijd geleden kijkt zie je inderdaad precies dezelfde mensen steeds... die steeds precies evenveel zijn afgevallen... het lijstje past zich namelijk aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan deze topicreeks Slank.., een reeks in LIF, als je teruggaat naar topics van een paar jaar geleden, zie je dezelfde mensen reageren.
In plaats van klagen en begrip aan elkaar te tonen hier op internet kunnen ze beter iets aan het probleem doen dan erover janken; trainen dus.
Stel waardeloze, luie nijlpaarden, bah.
Wat een labiele amateurs zijn jullie toch ook weer. Doe je daar zo lang over? Wat kan je wel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even op reageren hoor... Als je naar het lijstje van een flinke tijd geleden kijkt zie je inderdaad precies dezelfde mensen steeds... die steeds precies evenveel zijn afgevallen... het lijstje past zich namelijk aanEr wordt juist heel goed afgevallen in slank de zomer in, waaronder ik 16 kg, zo
![]()
Nee jij bent hier degene die niet goed leest. De gegevens die in het lijstje van een topic van een jaar geleden staan, zijn de recente gegevens. Dus het resultaat van toen (en de personen die toen bezig waren) zie je niet. Ik deed er driekwart jaar over, had sneller gekund, maar hoefde niet wat mij betreft.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat een labiele amateurs zijn jullie toch ook weer. Doe je daar zo lang over? Wat kan je wel?
Nee natuurlijk niet, jullie zijn immers blij met je huidige omvang.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nee jij bent hier degene die niet goed leest. De gegevens die in het lijstje van een topic van een jaar geleden staan, zijn de recente gegevens. Dus het resultaat van toen (en de personen die toen bezig waren) zie je niet. Ik deed er driekwart jaar over, had sneller gekund, maar hoefde niet wat mij betreft.
ik lust geen hamburgers, jij wel!quote:
Ga jij maar us trug naar je kloterklas!quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Probeer jij maar eerst het Engels en het Nederlands je eigen te maken, voordat je mensen advies gaat geven.
Nee, alleen bij bepaalde stofwisselingsziekten en andere echte ziekten kan het zo zijn dat je dik wordt, in elk ander geval stel je je aan.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:13 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Hij zei net best duidelijk dat ie niet aan sport doet
En je engels is echt geweldig![]()
Op jouw nonsens gaan we niet in..quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:12 schreef newsman het volgende:
zhe-devill is dus Sappige Sandy, google maar op .
Wanneer het niet algemeen geaccepteerd wordt in de maatschappij wordt het geen vast onderdeel wat we vaker zullen tegenkomen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ga jij maar us trug naar je kloterklas!
je mist wat sociale vaardigheden en je bent nu al een zeikerd, dat wordt nog wat als je groter bent! Hoe ouder hoe erger, geloof me, dus leer eens af je te ergeren aan dingen waar jij :
1-Niets mee te maken hebt
2-Niets aan kunt veranderen
3-Waar jij je nog niet kunt inleven in anderen
![]()
Jij bent niet goed snik!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wanneer het niet algemeen geaccepteerd wordt in de maatschappij wordt het geen vast onderdeel wat we vaker zullen tegenkomen.
Je moet die mensen in bescherming nemen tegen zichzelf en aansporen tot handelen, in dit geval dus sporten. Dat is beter dan medelijden met ze te hebben.
VETZAK!
Neem nog een doos bonbons.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij bent niet goed snik!
Gestoorde malloot, en blijf eens van die drugs af!!!!!! Anders bel ik je moeder hoor![]()
Geef die maar aan je papzak moeder, je achternaam is zeker flodderquote:
Had jij het net niet over dat je niks te maken hebt met andermans leven en dat gewicht niet uitmaakt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Geef die maar aan je papzak moeder, je achternaam is zeker flodder![]()
Nu even opzoeken hoeveel sport de staat oplevert. Hoeveel verdient de staat aan vette lui? Juist.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Heel verschil tussen overgewicht en obesitas.
paar pondjes meer aan een wijfie
Mot niet zo'n dun knekelige gratepakkie in m'n bed.
Ow, ff FYI in 2006 koste het 'de staat' 3,6 miljard aan sportblessures.
Ergo, sporten is ongezond en kost de staat teveel en moet verboden worden.
Nee, hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:19 schreef Judeljuud het volgende:
Tjonge Jajong, vind je dit zelf nou niet een béétje te ver gaan?![]()
Denk je echt zeker te weten wat jouw vriendin op een dag naar binnen werkt? Het zijn juist die mensen die 's avonds minder eten die overdag dus stiekem wel lopen te snoepen. En het is een fabeltje dat je van endjes fietsen en wandelen voldoende beweging krijgt om slank te worden/blijven. Daar moet je gewoon meer inspanning voor leveren om op het punt te komen dat je meer verbrandt dan dat je naar binnen hebt gewerkt. En jijzelf kunt dan toevallig wel slank blijven, maar je zult niet de eerste slanke persoon zijn met dichtgeslibte aders. Dat gebeurt niet alleen bij te dikke mensen. Dus misschien handig om je eigen eetgwoontes en beweging ook wat te verbeteren... Het is maar een tip.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:14 schreef Metro2005 het volgende:
Niet alle dikke mensen kunnen wat doen aan het feit dat ze dik zijn.
Mijn vriendin is ook niet 1 vd magerste maar die eet een stuk minder dan ik , snoept niet, fietst en loopt veel, heeft geen auto of OV terwijl ik de hele dag door loop te vreten, alles met heel veel suiker eet, snoep als een gek, ijsjes bij de vleet naar binnen werk, me uitsluitend per auto verplaats en toch ben ik nog nooit boven de 67kg gekomen.
Niet iedereen kan wat doen aan zijn of haar gewicht. Dat is echt een ontzettend DOMME aanname.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:55 schreef Jajong het volgende:
Stop maar een kroket in je bek en shut the fuck up.
Hij blijft maar doorzemelen dus dan moet je even goed terugmikken in het kruis!(midden)quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Had jij het net niet over dat je niks te maken hebt met andermans leven en dat gewicht niet uitmaakt?
Hypocriete idioot.
Sprak de gefrustreerde, dikke, contactgestoorde nerd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef dikkedorus het volgende:
Jajong is een triest jochie die het internet heeft ontdekt. Laat hem lekker, gewoon negeren dat soort mensen.
Terugmikken? Kan je dat wel met je dikke vingertjes die nog steeds plakkerig zijn van de zoetigheden die je seconden ervoor in je handen hebt gehad.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hij blijft maar doorzemelen dus dan moet je even goed terugmikken in het kruis!(midden)
Zo doe je dat met obstinate pubers!
![]()
Pardon? Heb ik ergens geschreven dat ik dik was?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Terugmikken? Kan je dat wel met je dikke vingertjes die nog steeds plakkerig zijn van de zoetigheden die je seconden ervoor in je handen hebt gehad.
Dikke vieze, plakkerige handjes en zweet tussen je zwembanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
jah zo wattuh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef DrDentz het volgende:
zhe-devilll schrijf eens een hele reactie in Engels
whot doe joe want to knoew?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef DrDentz het volgende:
doe eens, jouw engels is geniaal
joer asket vor iet! Joe wantit joerselv zo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:20 schreef DrDentz het volgende:
NOUHOUHOU
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon? Heb ik ergens geschreven dat ik dik was?
Nee dat maak jij ervan, dat jij totaal gespeend bent van het feit dat je enig mededogen hebt voor anderen mensen...zegt mij al genoeg!
You are disgcusting! Maar wacht maar de tijd komt dat je zo vet wordt als een dikke slak en dan denk je nog terug aan dit topic!
Ooit in een later voor jou!Dikke vetklepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat is zo! je hebt gelijk gaapt!quote:
Respect?? Op FOK!!???quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 04:50 schreef Eyon het volgende:
IMO erg veel belediging van dikke mensen. Wat is het probleem? Ik heb overgewicht, so what, ik care er niet om. Ik ben alleen zeker niet lui en heb zeker niet altijd honger en kom al helemaal nooit bij een van de fastfoodketens. Ik werk hard... Sommige mensen zonder respect.... Blegh!![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon? Heb ik ergens geschreven dat ik dik was?
Nee dat maak jij ervan, dat jij totaal gespeend bent van het feit dat je enig mededogen hebt voor anderen mensen...zegt mij al genoeg!
You are discusting! Maar wacht maar de tijd komt dat je zo vet wordt als een dikke slak en dan denk je nog terug aan dit topic!
Ooit in een later voor jou!Je bent dik of was het ooit eens, hoe dan ook; je hebt een complex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, stop maar met Engels in je berichten te posten, dat is duidelijk te hoog gegrepen voor jou, tub of shit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |