abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52100858
1.85m lang en 113kg en niet sporten en zeggen dat dit niet slecht is voor je gezondheid? Misschien niet als je 30 bent nee maar wacht maar tot je 50 bent met dat gewicht, genoeg kans op serieuze problemen.

Maar het is wel positief dat je niet zit te zeiken over je gewicht. Ik hoor zo vaak van "ja ik kan echt niet afvallen hoor, blablabla over langzame stofwisseling ed"

Iedereen kan afvallen, maar of ze het willen en doen is een 2e...
pi_52101003
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:01 schreef McGilles het volgende:
1.85m lang en 113kg en niet sporten en zeggen dat dit niet slecht is voor je gezondheid? Misschien niet als je 30 bent nee maar wacht maar tot je 50 bent met dat gewicht, genoeg kans op serieuze problemen.

Maar het is wel positief dat je niet zit te zeiken over je gewicht. Ik hoor zo vaak van "ja ik kan echt niet afvallen hoor, blablabla over langzame stofwisseling ed"

Iedereen kan afvallen, maar of ze het willen en doen is een 2e...
Ik sport niet nee, maar doe alles op de fiets, ben 32
Met de ziekte van Crohn is sporten toch geen optie, en dieten om af te vallen word me afgeraden zonder intensieve begeleiding (die je dan zelf mag dokken)
Maar nee, ik klaag niet over m'n gewicht.
Ik ben zoals ik ben, was al zwaar toen ik geboren werd en ik zal zwaar zijn als ik m'n graf induik, so be it.
Kan er om gaan janken, maar het helpt toch niet.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:09:05 #128
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_52101018
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:56 schreef Magereheinus het volgende:
Daarnaast heb je ook genoeg fatso's die wel lopen te janken over t feit dat ze dik zijn, maar er ook niets aan doen. Dat doe jij iig niet, maar ik vind t zelf ook niet zo super tof om de hele tijd alleen maar fatso's te zien eigenlijk
Tjonge jonge zeg ...ik vind 'fatso's' nogal denigrerend overkomen hoor.
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_52101094
Bij ons op het werk loopt ook zo'n dik wijf rond van al gauw 150kg..En ze stinkt ook nog naar zweet en pis..
Echt ik kots op dat soort mensen
pi_52101139
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:12 schreef janspj het volgende:
Bij ons op het werk loopt ook zo'n dik wijf rond van al gauw 150kg..En ze stinkt ook nog naar zweet en pis..
Gast ben je serieus?

Waar ik vroeger werkte was ook een ongelooflijk vet vadsig wijf, maar die kwam altijd met liters parfum op naar werk. Alsof haar viesheid zo minder zou opvallen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:17:00 #131
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_52101185
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:08 schreef BasOne het volgende:

[..]

Ik sport niet nee, maar doe alles op de fiets, ben 32
Met de ziekte van Crohn is sporten toch geen optie, en dieten om af te vallen word me afgeraden zonder intensieve begeleiding (die je dan zelf mag dokken)
Maar nee, ik klaag niet over m'n gewicht.
Ik ben zoals ik ben, was al zwaar toen ik geboren werd en ik zal zwaar zijn als ik m'n graf induik, so be it.
Kan er om gaan janken, maar het helpt toch niet.
Je kan dus blijkbaar wel fietsen? Dat kan je ook in een sportschool doen en dan heet het sport, dus je kunt wel sporten

En het zal zeker in sommige gevallen zo zijn dat je er niets aan kunt doen, maar als je met je fat ass de bank niet afkomt, jezelf volfreet met junkfood, naar de macdonalds kunt sprinten, maar met de auto naar de sportschool te veel is.. dan ligt het toch echt aan jezelf
pi_52101248
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:17 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Je kan dus blijkbaar wel fietsen? Dat kan je ook in een sportschool doen en dan heet het sport, dus je kunt wel sporten

En het zal zeker in sommige gevallen zo zijn dat je er niets aan kunt doen, maar als je met je fat ass de bank niet afkomt, jezelf volfreet met junkfood, naar de macdonalds kunt sprinten, maar met de auto naar de sportschool te veel is.. dan ligt het toch echt aan jezelf

Je bekritiseert iemand met zijn/haar uiterlijk, terwijl je zelf op zulke foto's staat.
Dit, dus.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:21:14 #133
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_52101275
er komt iets engs uit zijn broek

of is dat nu mode
I never workout
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:21:26 #134
164095 koejoeloek
pi_52101278
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[afbeelding]

Je bekritiseert iemand met zijn/haar uiterlijk, terwijl je zelf op zulke foto's staat.
dus? ik zou niet weten wat dat met dik te maken heeft En bovendien mogen mensen met zulke fotos ook hun mening geven
pi_52101299
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:21 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

dus? ik zou niet weten wat dat met dik te maken heeft
Beide gaan over uiterlijk hè. Ik heb zo mijn mening over dit soort foto's
Dit, dus.
pi_52101318
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:17 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Ik heb geen auto, junkfood

En als je fietsen en sporten hetzelfde wilt noemen
Waarom zou ik x bedrag per maand moeten betalen om op een hometrainer te zitten als ik een goeie fiets in de schuur heb staan? kom je ook nog eens in de buitenlucht, is goed voor je.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:23:24 #137
164095 koejoeloek
pi_52101319
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Beide gaan over uiterlijk hè. Ik heb zo mijn mening over dit soort foto's
dat mag ik zal er absoluut niet minder goed door slapen
pi_52101329
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

dat mag ik zal er absoluut niet minder goed door slapen
Die jongen die je net probeerde te zieken hopelijk ook niet
Dit, dus.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:24:26 #139
164095 koejoeloek
pi_52101335
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef BasOne het volgende:

[..]

Ik heb geen auto, junkfood

En als je fietsen en sporten hetzelfde wilt noemen
Waarom zou ik x bedrag per maand moeten betalen om op een hometrainer te zitten als ik een goeie fiets in de schuur heb staan? kom je ook nog eens in de buitenlucht, is goed voor je.
Ga jij maar eens een uurtje spinning doen dan, dat is toch zeker wel sport Maar inderdaad in de buitenlucht kan het ook, wou alleen aangeven dat je dus wel kunt bewegen.
pi_52101378
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:24 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Ga jij maar eens een uurtje spinning doen dan, dat is toch zeker wel sport Maar inderdaad in de buitenlucht kan het ook, wou alleen aangeven dat je dus wel kunt bewegen.
Beweging is geen probleem, als ik het maar rustig aan doe, en een lekker stukje fietsen in de buitenlucht is rustig aan doen.
Als ik ga 'sporten' is dat fysiek te zwaar voor me, als ik dat al een uur volhoud lig ik een dag helemaal voor pampus.
Laboro te salutante
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:28:38 #141
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_52101396
BasOne...lieverd...het heeft geen zin om jezelf te verdedigen. Sommige mensen zijn en blijven bullies.
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_52101399
HOU JE BEK GORE PAPZAK

KANKER!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_52101411
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:27 schreef BasOne het volgende:

[..]

Beweging is geen probleem, als ik het maar rustig aan doe, en een lekker stukje fietsen in de buitenlucht is rustig aan doen.
Als ik ga 'sporten' is dat fysiek te zwaar voor me, als ik dat al een uur volhoud lig ik een dag helemaal voor pampus.
Aehaheahehaheha.
pi_52101436
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:28 schreef Judeljuud het volgende:
BasOne...lieverd...het heeft geen zin om jezelf te verdedigen. Sommige mensen zijn en blijven bullies.
We zullen doorgaan, met de stootkracht van de milde kracht
We zullen doorgaan, in de sprakeloze nacht
We zullen doorgaan, we zullen doorgaan
Laboro te salutante
pi_52101439
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:21 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

dus? ik zou niet weten wat dat met dik te maken heeft En bovendien mogen mensen met zulke fotos ook hun mening geven
Jij kan ook wel een bezoekje aan de gym gebruiken met je skinny ass
pi_52101455
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef Jajong het volgende:

[..]

Aehaheahehaheha.
Klinkt niet goed.
Heb je je al laten onderzoeken op keelkanker?
Laboro te salutante
pi_52101543
Nance & Annastacia de zangeressen hebben beide Crohn. En dik dat ze zijn.
pi_52101607
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:35 schreef Devlinsect het volgende:
Nance & Annastacia de zangeressen hebben beide Crohn. En dik dat ze zijn.
Crohn is voor ieder persoon verschillend, daarbij ligt mijn zwaarlijvigheid niet aan Crohn, en dat heb ik nooit beweert.
Alleen sporten en dieeten met de ziekte van Crohn is linke boel.
Op het hoogtepunt van mijn ziekte, als je het zo kan noemen, lag ik 3 maanden aan het infuus en woog ik aan het eind nog maar 45kg, dus ik maak me nu echt geen zorgen over een 20kg extra.
Laboro te salutante
pi_52101820
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:14 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Gast ben je serieus?

Waar ik vroeger werkte was ook een ongelooflijk vet vadsig wijf, maar die kwam altijd met liters parfum op naar werk. Alsof haar viesheid zo minder zou opvallen
Nee echt waar als die naar de wc geweest is stinkt se gewoon naar pis. Anderen vrouwen klagen dan ook dat de wc zo smerig is.
Niemand die wat durft te zegen want dat kan natuurlijk niet.
pi_52101939
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:31 schreef BasOne het volgende:

[..]

Klinkt niet goed.
Heb je je al laten onderzoeken op keelkanker?
Liever keelkanker dan zo'n vuile gore luie vetklep zoals jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')