abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:19:59 #276
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_52152927
Tjonge Jajong, vind je dit zelf nou niet een béétje te ver gaan?
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_52153078
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:19 schreef Judeljuud het volgende:
Tjonge Jajong, vind je dit zelf nou niet een béétje te ver gaan?
Nee, hoezo?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:27:18 #278
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_52153124
Dikke mensen vind ik alleen vies als het echt van die extreme gevallen zijn. Zoals 300+ kilo vrouwen met zo'n man ("feeder") die ze nóg vetter probeert te mesten omdat 'ie dat sexy vindt.... eeeuuuww!!!

Dikke mensen die zichzelf tenminste nog wel een beetje toonbaar maken

Dikke mensen in foute felroze stretchpakjes die mij proberen te pletten in de bus
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:42:55 #279
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_52153564
Jajong is een triest jochie die het internet heeft ontdekt. Laat hem lekker, gewoon negeren dat soort mensen.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_52154094
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:14 schreef Metro2005 het volgende:
Niet alle dikke mensen kunnen wat doen aan het feit dat ze dik zijn.
Mijn vriendin is ook niet 1 vd magerste maar die eet een stuk minder dan ik , snoept niet, fietst en loopt veel, heeft geen auto of OV terwijl ik de hele dag door loop te vreten, alles met heel veel suiker eet, snoep als een gek, ijsjes bij de vleet naar binnen werk, me uitsluitend per auto verplaats en toch ben ik nog nooit boven de 67kg gekomen.

Niet iedereen kan wat doen aan zijn of haar gewicht. Dat is echt een ontzettend DOMME aanname.
Denk je echt zeker te weten wat jouw vriendin op een dag naar binnen werkt? Het zijn juist die mensen die 's avonds minder eten die overdag dus stiekem wel lopen te snoepen. En het is een fabeltje dat je van endjes fietsen en wandelen voldoende beweging krijgt om slank te worden/blijven. Daar moet je gewoon meer inspanning voor leveren om op het punt te komen dat je meer verbrandt dan dat je naar binnen hebt gewerkt. En jijzelf kunt dan toevallig wel slank blijven, maar je zult niet de eerste slanke persoon zijn met dichtgeslibte aders. Dat gebeurt niet alleen bij te dikke mensen. Dus misschien handig om je eigen eetgwoontes en beweging ook wat te verbeteren... Het is maar een tip.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_52154165
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:55 schreef Jajong het volgende:
Stop maar een kroket in je bek en shut the fuck up.
pi_52154839
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Had jij het net niet over dat je niks te maken hebt met andermans leven en dat gewicht niet uitmaakt?

Hypocriete idioot.
Hij blijft maar doorzemelen dus dan moet je even goed terugmikken in het kruis!(midden)
Zo doe je dat met obstinate pubers!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52154967
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef dikkedorus het volgende:
Jajong is een triest jochie die het internet heeft ontdekt. Laat hem lekker, gewoon negeren dat soort mensen.
Sprak de gefrustreerde, dikke, contactgestoorde nerd.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_52155046
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hij blijft maar doorzemelen dus dan moet je even goed terugmikken in het kruis!(midden)
Zo doe je dat met obstinate pubers!
Terugmikken? Kan je dat wel met je dikke vingertjes die nog steeds plakkerig zijn van de zoetigheden die je seconden ervoor in je handen hebt gehad.
Dikke vieze, plakkerige handjes en zweet tussen je zwembanden.
pi_52155904
En nu weer lief doen tegen elkaar

Bedankt.
pi_52158135
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Terugmikken? Kan je dat wel met je dikke vingertjes die nog steeds plakkerig zijn van de zoetigheden die je seconden ervoor in je handen hebt gehad.
Dikke vieze, plakkerige handjes en zweet tussen je zwembanden.
Pardon? Heb ik ergens geschreven dat ik dik was?
Nee dat maak jij ervan, dat jij totaal gespeend bent van het feit dat je enig mededogen hebt voor anderen mensen...zegt mij al genoeg!
You are discusting! Maar wacht maar de tijd komt dat je zo vet wordt als een dikke slak en dan denk je nog terug aan dit topic!
Ooit in een later voor jou!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52158145
zhe-devilll schrijf eens een hele reactie in Engels
pi_52158148
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef DrDentz het volgende:
zhe-devilll schrijf eens een hele reactie in Engels
jah zo wattuh?
pi_52158154
doe eens, jouw engels is geniaal
pi_52158162
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef DrDentz het volgende:
doe eens, jouw engels is geniaal
whot doe joe want to knoew?
I kan spiek englies fery goet...
ent joe knoew iet!
Zoow shud op! airusholles
pi_52158164
guutmurningggggggggggg
pi_52158170
NOUHOUHOU
pi_52158174
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:20 schreef DrDentz het volgende:
NOUHOUHOU
joer asket vor iet! Joe wantit joerselv zo?
pi_52158177
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nee dat maak jij ervan, dat jij totaal gespeend bent van het feit dat je enig mededogen hebt voor anderen mensen...zegt mij al genoeg!
You are disgcusting! Maar wacht maar de tijd komt dat je zo vet wordt als een dikke slak en dan denk je nog terug aan dit topic!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke vetklep
pi_52158190
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:21 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Dikke vetklep
ja dat is zo! je hebt gelijk gaapt!
Ik ga naar bed want die mongolen hier zijn niet te houden!
Allemaal zaadfrusties, hoe voelt dat nou? Een volle zak vol zaad wordt je pissy van he!?
Flink rukken josti's! En ooit als die jeugdpuisten weg zijn wie weet nog een fijne date!
Pff Gille de la tourette debielen hier!
*lacht*
pi_52158369
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:
*lacht*
Idem

Slaap lekker
pi_52158841
IMO erg veel belediging van dikke mensen. Wat is het probleem? Ik heb overgewicht, so what, ik care er niet om. Ik ben alleen zeker niet lui en heb zeker niet altijd honger en kom al helemaal nooit bij een van de fastfoodketens. Ik werk hard... Sommige mensen zonder respect.... Blegh!
pi_52158869
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 04:50 schreef Eyon het volgende:
IMO erg veel belediging van dikke mensen. Wat is het probleem? Ik heb overgewicht, so what, ik care er niet om. Ik ben alleen zeker niet lui en heb zeker niet altijd honger en kom al helemaal nooit bij een van de fastfoodketens. Ik werk hard... Sommige mensen zonder respect.... Blegh!
Respect?? Op FOK!!???

Daarbij durf ik te wedden dat degene die hier de grootste bek hebben in het echt nog geen hoi durven zeggen, laat staan dat ze er zelf fris en fruitig bij lopen.

Bovendien: dit is het moederneukend internet, wat boeit jou het nou wat al die mensen lekker stoer vauit hun toetsenbordje lopen te bashen.

Als je vrienden dat soort onzin uit gaan kramen, dan moet je je zorgen gaan maken.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 05:23:38 #299
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52158882
Vroeger was dik zijn mooi, als we als neanderthalers op fok konden posten (oh de ironie) zouden we KLB topics maken over dunnen mensen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_52159882
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

You are discusting! Maar wacht maar de tijd komt dat je zo vet wordt als een dikke slak en dan denk je nog terug aan dit topic!
SPOILER
Je bent dik of was het ooit eens, hoe dan ook; je hebt een complex.

Oja, stop maar met Engels in je berichten te posten, dat is duidelijk te hoog gegrepen voor jou, tub of shit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')