Met 186 hatstatsquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef twisteddlogic het volgende:
186 hatstats gisteren, goed laag middenveld
4-0 gewonnen, volgende week moet dat ook kunnen en dan 9 uit 3 in het eerste seizoen VI
4 uit 6 met 247 hatstats gemiddeldquote:
Als je ziet welke verschillen tussen leagues in de zelfde divisie dan moet ik eerlijk zeggen dat sommigen wel op een league hoger lijken. Als ik refereer naar VI en dan specifiek naar de mijn competitie, dan zie ik dat afgezien van 1 of 2 teams iedereen wel 200 hatstats kan halen met uitschieters naar 240 en 255 (in mijn geval) en ik andere leagues zie met maar 1 of 2 teams dat de 200 haalt vind ik dat best vreemd ja. Als je dan kijkt naar specifieke tactieken zul je zien dat alles wel ongeveer gelijk is.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:05 schreef Grumpey het volgende:
gaan we elkaar bestoken met ht-stats? Leuk leuk leuk! mag ik meedoen?
Nee, maar serieus, dat ht-stats is een indicatie, als je een AO in je league hebt, of een CA, dan gaat de vergelijking al helemaal scheef, zeker als je er zelf een bent
Botsquote:
je past je prestaties ook aan je divisie aan. Als je hoger speelt, kan je ook makkelijker hogere ratings halen (meer structurele inkomsten, dus hogere salarissen mogelijk), alleen is dit niet altijd nodig. Regressie naar het gemiddelde toe heet dat (toch JD? Of zie je weer een spelvaut?). Zodra jij hoger speelt, en je hoge ratings gaat halen, dan zal je zien dat anderen om je heen ook opeens hogere ratings halen. actie-reactie zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je ziet welke verschillen tussen leagues in de zelfde divisie dan moet ik eerlijk zeggen dat sommigen wel op een league hoger lijken. Als ik refereer naar VI en dan specifiek naar de mijn competitie, dan zie ik dat afgezien van 1 of 2 teams iedereen wel 200 hatstats kan halen met uitschieters naar 240 en 255 (in mijn geval) en ik andere leagues zie met maar 1 of 2 teams dat de 200 haalt vind ik dat best vreemd ja. Als je dan kijkt naar specifieke tactieken zul je zien dat alles wel ongeveer gelijk is.
Ik weet zeker dat in een andere league ik al lan gwas gepromoveerd. Maar goed as is verbrande turf, dus ik moet het dit seizoen maar gaan maken.
"spelfout"quote:Op maandag 30 juli 2007 16:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je past je prestaties ook aan je divisie aan. Als je hoger speelt, kan je ook makkelijker hogere ratings halen (meer structurele inkomsten, dus hogere salarissen mogelijk), alleen is dit niet altijd nodig. Regressie naar het gemiddelde toe heet dat (toch JD? Of zie je weer een spelvaut?). Zodra jij hoger speelt, en je hoge ratings gaat halen, dan zal je zien dat anderen om je heen ook opeens hogere ratings halen. actie-reactie zeg maar
ik zou hem alleen verkopen als je er een betere in skill voor terug kan halen. en dan bij de aankoop letten op ervaringquote:Op maandag 30 juli 2007 20:26 schreef AirRaid het volgende:
ik heb een 21 goed keeper met waardeloos ervaring, is het beter om deze te verkopen en een iets oudere keeper te kopen met meer ervaring of kan ik hem zo laten?
ik hbe een 28jarige uitstekend keeper met goed ervaring op het oog, zolang deze niet te duur wordtquote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik zou hem alleen verkopen als je er een betere in skill voor terug kan halen. en dan bij de aankoop letten op ervaring
azijnpisser...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:43 schreef -J-D- het volgende:
"red"
Succes!quote:
ja, daar heb ik ook wel zin inquote:
Je hebt een heel verhaal/soap gemist, maar kort samengevat is dit aan de hand:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef foetre het volgende:
Ik ben ff weggeweest naar kroatie.
Wat me nu wel opvalt is dat me vorm achteruit gaat waarschijnlijk doordat ik 20 % conditie had ingesteld.
Nu vraag ik me af wat jullie ervaring erin is na een paar weken?
Wat is een mooie verdeling?
Wel vreemd dat 1 speler alsnog in conditie achteruit is gegaan
dus in feite hoef ik niks te veranderen en komt alles goed?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt een heel verhaal gemist, maar kort samengevat is dit aan de hand:
31-07-2007 om 12:17 (Global)
Form effect of Stamina training
Following reports from the users, we have found an error in how form has been affected by the new stamina training system - in essence, leading to higher form drops than intended. As has been informed, the new stamina system is intended to be form-neutral, affecting form over time much like it has before. We apologize for this error. It will be corrected in time for the training update this week.
/ HT-Team
In ieder geval mooi dat ze het ontdekt hebben en gaan oplossenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt een heel verhaal gemist, maar kort samengevat is dit aan de hand:
31-07-2007 om 12:17 (Global)
Form effect of Stamina training
Following reports from the users, we have found an error in how form has been affected by the new stamina training system - in essence, leading to higher form drops than intended. As has been informed, the new stamina system is intended to be form-neutral, affecting form over time much like it has before. We apologize for this error. It will be corrected in time for the training update this week.
/ HT-Team
Zie ook mijn edit.. In principe wel ja. De vorm-drops komen, naast de gebruikelijke end-of-season-drop door een 'bug' (of random feature, zo je wilt), en men zegt dit voor de volgende training (donderdag a.s.) te corrigeren. Ik hoop dan ook dat 'extreme vorm-drops' worden gecorrigeerd (en dat niet de mensen die er geen last van hebben gehad ook nog een 'vorm-boost' krijgen). Betreffende de invloed die deze drops op vorige wedstrijden en nog te spelen wedstrijden hebben, ben je inderdaad gewoon de lul.. Je moet dan maar hopen dat je tegenstander daar ook last van heeft/gaat krijgenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef foetre het volgende:
[..]
dus in feite hoef ik niks te veranderen en komt alles goed?
Wel kut als je door die vorm drops heel je competitiestart verkloot
Hoe jonger de spelers, hoe lager het percentage kan/mag zijn om ze in goede conditie te houden. Een laag % betekent echter wel dat je oudere spelers meer moeite zullen hebben een goede conditie te behouden/er naar toe te werken, maar dat zal dan een kwestie van balans zoeken worden. Ik geloof dat oudere spelers sowieso een lager 'conditie-plafond' krijgen dan jongere.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:38 schreef foetre het volgende:
Ik heb een vrij jong a team gemiddeld 23 dus dan zou het dus betekenen dat ik weinig procent conditie hoef te trainen
Ik heb de eerste 2 wedstrijden in me debuutjaar in VI wel gewonnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zie ook mijn edit.. In principe wel ja. De vorm-drops komen, naast de gebruikelijke end-of-season-drop door een 'bug' (of random feature, zo je wilt), en men zegt dit voor de volgende training (donderdag a.s.) te corrigeren. Ik hoop dan ook dat 'extreme vorm-drops' worden gecorrigeerd (en dat niet de mensen die er geen last van hebben gehad ook nog een 'vorm-boost' krijgen). Betreffende de invloed die deze drops op vorige wedstrijden en nog te spelen wedstrijden hebben, ben je inderdaad gewoon de lul.. Je moet dan maar hopen dat je tegenstander daar ook last van heeft/gaat krijgen
Uitstekend gaat wel lukken de meeste staan nu op redelijk of hogerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:50 schreef Yankee_One het volgende:
Je moet eigenlijk zorgen dat voor het komende seizoen je spelers op uitstekend conditie staan. Anders presteren ze niet op hun maximale kunnen (geld nu alleen voor middenvelders). Spelers met lage conditie trainen ook minder snel dan spelers met uitstekend conditie.
Let dus op conditie als je trainees kooptAl zal dat wel meevallen met jou nu je keepers traint
Er schijnen dus, althans, er komen af en toe posts voorbij, ook managers te zijn die nauwelijks last hebben van de drops (behalve dan de reguliere 'end of season-drops', terwijl andere gebruikers hun spelers/selectie zo ongeveer gehalveerd (meerdere weken achtereen >0,6pt (alltid hattrick) verliezen) zien worden qua vorm. Afgelopen week ben ik 0,3 pt vorm kwijt geraakt, dat valt dus nog mee gezien ik 100% Stamina trainde. Van de week ervoor heb ik (helaas) geen overzicht (toen nog geen proggie om bij te houden), maar ik weet wel dat ook ik flink ben gedaald (gemiddeld genomen).quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:51 schreef Yankee_One het volgende:
En die vormdrops heeft iedereen momenteel dus dat compenseert het wel. Al haal ik natuurlijk wel graag 20 hatstats meer als mijn spelers op goed vorm staan
2 weken terug had ik in mijn A-team niemand met minder dan goede vorm. Nu heb ik niemand meer met beter dan redelijke vorm...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er schijnen dus, althans, er komen af en toe posts voorbij, ook managers te zijn die nauwelijks last hebben van de drops (behalve dan de reguliere 'end of season-drops', terwijl andere gebruikers hun spelers/selectie zo ongeveer gehalveerd (meerdere weken achtereen >0,6pt (alltid hattrick) verliezen) zien worden qua vorm. Afgelopen week ben ik 0,3 pt vorm kwijt geraakt, dat valt dus nog mee gezien ik 100% Stamina trainde. Van de week ervoor heb ik (helaas) geen overzicht (toen nog geen proggie om bij te houden), maar ik weet wel dat ook ik flink ben gedaald (gemiddeld genomen).
Precies, al mijn verdedigingstrainees zijn in een klap een stuk minder waard danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat zal ook wel niet de bedoeling zijn, keeper heeft niets/weining aan conditie, maar wel veel aan vorm. Middenvelders lopen meer, etc., etc. Hopelijk komen ze een beetje tijdig met wat informatie over die wijzigingen en niet terwijl je al 1-2 weken in het volgende seizoen zit. Als 'nieuweling' zie ik het allemaal wel, beide keren is het voor mij nieuw/aanpassen en zal ik een strategie moeten bedenken. Voor de managers die al veel langer spelen kan het een volledige koerswijziging (met alle gevolgen van dien) betekenen..
Ach het blijft toch aankijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat zal ook wel niet de bedoeling zijn, keeper heeft niets/weining aan conditie, maar wel veel aan vorm. Middenvelders lopen meer, etc., etc. Hopelijk komen ze een beetje tijdig met wat informatie over die wijzigingen en niet terwijl je al 1-2 weken in het volgende seizoen zit. Als 'nieuweling' zie ik het allemaal wel, beide keren is het voor mij nieuw/aanpassen en zal ik een strategie moeten bedenken. Voor de managers die al veel langer spelen kan het een volledige koerswijziging (met alle gevolgen van dien) betekenen..
-16 bij mij....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef foetre het volgende:
[..]
dus in feite hoef ik niks te veranderen en komt alles goed?
Wel kut als je door die vorm drops heel je competitiestart verkloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |