En wat vind je er tot nu toe van?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:57 schreef Cecelia34 het volgende:
Vandaag maar eens begonnen met t kijken van goong
Ik denk dat ze gewoon Goong kijkt..GoongS is met RAIN dacht ikquote:Op donderdag 3 april 2008 16:59 schreef zquing het volgende:
hij is wel leuk he, kijk je de normale versie of de S versie?
Dat was dus met Se7enquote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon Goong kijkt..GoongS is met RAIN dacht ik
Se7enquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:32 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat was dus met Se7en
@L.no
Dat is een nieuwe serie inderdaad,
maar die volg ik nog niet. Ik volg nu Zettai Kareshi. En die vind ik persoonlijk erg vermakelijk
Ik heb zelf de eerste 2 seizoenen nog niet eens gezien..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Se7en![]()
Ah, die volg ik ook. Toevallig had ik wat van de manga gelezen, vandaar.
Ik zit te denken of ik nou gokusen 3 ga volgen of niet.
Devil beside you is anders ook wel leukquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Se7en![]()
Ah, die volg ik ook. Toevallig had ik wat van de manga gelezen, vandaar.
Ik zit te denken of ik nou gokusen 3 ga volgen of niet.
Dat is inderdaad een leuke serie..quote:Op zondag 21 september 2008 22:11 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Devil beside you is anders ook wel leuk
Weet je ook waar ik Goong kan kijken. Zonder te downloaden en met engelse subsquote:Op zondag 21 september 2008 22:39 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een leuke serie..
En wat je zegt over Goong klopt helemaal.
Ik volg nu trouwens: Yasuko to Kenji
Op crunhyroll en mysoju staan het niet meer, omdat de serie gelicenseerd is. Dus dat wordt moeilijk zoeken.quote:Op maandag 22 september 2008 13:03 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Weet je ook waar ik Goong kan kijken. Zonder te downloaden en met engelse subs
thanks, ik heb al heel lang gezocht naar de serie.. En ik kijk ook heel vaak op crunchyroll en mysojuquote:Op maandag 22 september 2008 13:27 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Op crunhyroll en mysoju staan het niet meer, omdat de serie gelicenseerd is. Dus dat wordt moeilijk zoeken.
Je zou anders nog youtube kunnen proberen, of Veoh
**edit**
Toch nog gevonden ergens..
http://www.onlinedrama.net/1342.vid
En dan de play knop ernaast klikken.
Hier: http://aznv.tv/en/drama/p.iD-MTAx/quote:Op maandag 22 september 2008 13:03 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Weet je ook waar ik Goong kan kijken. Zonder te downloaden en met engelse subs
Mike Hequote:
Ja. maar nog niet op DVD. Vandaar dat het nog niet te vinden is.quote:Op maandag 22 september 2008 14:10 schreef zquing het volgende:
is de hana yori dango film eigenlijk uit?
"Hij"?quote:Op maandag 22 september 2008 17:23 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Mike He![]()
In Devil Beside You speelde hij zowel vervelend als charmant. But i like that!!
Ja, met zn killerblikquote:Op maandag 22 september 2008 17:23 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Mike He![]()
In Devil Beside You speelde hij zowel vervelend als charmant. But i like that!!
Kom op zeg... hij heeft lippenstift op, een diep uitgesneden topje en hij zit aan een witte roos te friemelen...quote:Op maandag 22 september 2008 20:39 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
ja, zo vrouwlijk ziet hij er niet uit op de foto
Hij is acteur. Dan mag hetquote:Op maandag 22 september 2008 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kom op zeg... hij heeft lippenstift op, een diep uitgesneden topje en hij zit aan een witte roos te friemelen...
quote:
Nu wel,... Wist ik ook niet hoor tot gisterenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:36 schreef PsyCha het volgende:
Oeh, een aziatische drama topic.![]()
Dat ik het niet eerder heb gezien.
Ja..het stond met koeienletters op de frontpage van Soompi, dus ik kon het niet missen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:12 schreef PsyCha het volgende:
Wisten jullie dat Lee Eon (speelde Min Yeop in Coffee Prince) is overleden.![]()
Motorongeluk.
What?! No way!quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:12 schreef PsyCha het volgende:
Wisten jullie dat Lee Eon (speelde Min Yeop in Coffee Prince) is overleden.![]()
Motorongeluk.
Ikebukuro West Gate Park, Tiger and dragon, Hanayome to Papa en Anna san no Omame (als je je verstand op nul zet, is ie ook best grappig).quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:24 schreef koffiegast het volgende:
nog leuke jdrama dat voor een dosis humor levert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |