01. Jens Voigtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:57 schreef -skippybal- het volgende:
Kan iemand even een algemeen klassement snel posten.
Ik zit nu namelijuk op een festival in Hongarije en weet echt totaal niks
Sziqetquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:57 schreef -skippybal- het volgende:
Schleck rijdt deze ronde vooral als training, en wil goed zijn in de ronde van Polen, las ik ergens eerder deze week.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:14 schreef MichelWuyts het volgende:
Het gaat hoop ik een strijd worden tussen Leipheimer(maat van Gesink in Amerika:P), gesink en Schleck(als die nu zn vorm weer heeft, in sebastianw as hij nergens)
En toch nog fokkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:57 schreef -skippybal- het volgende:
dat is dan domquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:38 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Schleck rijdt deze ronde vooral als training, en wil goed zijn in de ronde van Polen, las ik ergens eerder deze week.
Ik denk dat ze volledig voor Voigt gaan deze ronde.
Dan wordt dat misschien nog wel een interessante strijd met Dekker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:38 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Schleck rijdt deze ronde vooral als training, en wil goed zijn in de ronde van Polen, las ik ergens eerder deze week.
Ik denk dat ze volledig voor Voigt gaan deze ronde.
Nee, dit is de selectie van Rabo voor de ronde van Polen:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan wordt dat misschien nog wel een interessante strijd met Dekker.
Ik neem tenminste aan dat die daar naartoe gaat? Samen met de Eneco tour, voor het WK.
Bedankt voor de informatie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, dit is de selectie van Rabo voor de ronde van Polen:
Robert Gesink
William Walker
Gerben Löwik
Pieter Weening
Max van Heeswijk
Juan Antonio Flecha
Thorwald Veneberg
Dmitriy Kozontchuk
Dat wordt dus de strijd aangaan met Gesink![]()
Dekker rijdt Hamburg, Eneco, Parijs-Brussel en de Hessen Rundfahrt voor het WK.
Het is inderdaad geen ideale voorbereiding voor het najaar, dat zou via de Vuelta zijn. Maar hij heeft al erg veel gereden dit seizoen (Tirreno, Baskeland, Romandie, Zwitserland, de voorjaarsklassiekers, Tour), het lijkt me voor iemand van zijn leeftijd niet onverstandig dat hij wat relatieve rust krijgt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie.
Eigenlijk zijn dat ook allemaal van die net-niet voorbereidingskoersen voor een WK. Het niveau ligt er in ieder geval niet erg hoog. Voordeel is dat hij dan wel weer wat moet kunnen laten zien.
Ik begrijp inderdaad dat de Vuelta na zo'n verdienstelijke tour totaal geen goed idee is voor zo'n jongen gast. Het probleem is gewoon dat er buiten de Vuelta niet zo'n geschikte voorbereidingskoersen zijn. Maar we kennen inmiddels allemaal de statistieken wat betreft winnaars van de afgelopen jaren ten opzichte van hun Vuelta-deelname.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen ideale voorbereiding voor het najaar, dat zou via de Vuelta zijn. Maar hij heeft al erg veel gereden dit seizoen (Tirreno, Baskeland, Romandie, Zwitserland, de voorjaarsklassiekers, Tour), het lijkt me voor iemand van zijn leeftijd niet onverstandig dat hij wat relatieve rust krijgt.
Op ARD begint het al om 13:45quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:14 schreef sitting_elfling het volgende:
half 3 - > kwart voor 5 vandaag sporza
duitsersquote:
wir habben nog keine live-beelden , dus vullen we het maar met een dopinguurtje ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |