Ik stem voor drie maandquote:Op zondag 29 juli 2007 21:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
ik wil ook een hittegolf die op z'n minst een maand duurt![]()
Boerenkool met worst !quote:
Deze week dusquote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef Dibble het volgende:
om van te kotsen gewoonwanneer komt die hoerenzon nou eens.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boerenkool met worst !
Schaatsen!
Warme chocolademelk met slagroom!
Ik ook, mits, warme jas, sjaal en handschoenenquote:
Jij denkt er net zo over als ik! Als Piet Paulusma ballen zou hebben zou hij zeggen: "Dit was mijn laatste weerpraatje. Oant nooit, ik ben het kutweer hier zat en ga emigreren naar Hawaiï" Maarja, Balkenende heeft er veel voor over dat Nederland niet leegloopt, en laat er geregeld een fake weersvoorpelling uitgaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Tuurlijk wordt het geen mooi weer. Maar als ze zeggen dat het kut weer wordt komt iedereen weer thuis van de camping en dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mensen moeten de deur uit, geld uitgeven.
weer wat geleerdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jij denkt er net zo over als ik! Als Piet Paulusma ballen zou hebben zou hij zeggen: "Dit was mijn laatste weerpraatje. Oant nooit, ik ben het kutweer hier zat en ga emigreren naar Hawaiï" Maarja, Balkenende heeft er veel voor over dat Nederland niet leegloopt, en laat er geregeld een fake weersvoorpelling uitgaan.
vorig jaar vond ik het ook al zo'n kanker zomer, 3 week mooi en heet weer.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef Zyggie het volgende:
Wat een zomer hadden we vorig jaar toch. Ziekelijk.
"maar"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:14 schreef Barcaconia het volgende:
Gisteren 42 graden hier, vandaag gelukkig maar 35 ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |