Leuke pogingquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem nergens horen zeggen dat het volk dom is.
Misschien dat jij je zo aangesproken voelde?
Stuk blik.quote:
Schattig. Maar we hebben het over de procedures, waarin hij in het ene geval zegt dat ze geschonden mogen worden en dat in het andere geval afschildert als het meest domme wat je kan doen ( begin van zomergasten).quote:Op zondag 29 juli 2007 22:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Eichmann heeft een gewoon een proces gehad, conform de regels.
ze hadden hem net zo makkelijk kunnen neerknallen, had er geen haan naar gekraaid.
een rechter moet ten alle tijden de SCHIJN van partijdigheid vermijden, een advocaat hoeft dat uiteraard niet.
spaghetti eten met slachtoffers of nabestaanden kun je als rechter doen NA het proces, niet tijdens.
begrijp niet waarom je dat niet wil snappen, begrijp niet waarom ik nog moeite doe je dat uit te leggen, want je wil het niet snappen.
link als een looien deur , bedoelde hij te zeggenquote:
Hij geeft er wel een context bij en zegt zelf dat hij toegeeft dat er een dele van wraakgevoelens bij om de hoek komt kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:32 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Schattig. Maar we hebben het over de procedures, waarin hij in het ene geval zegt dat ze geschonden mogen worden en dat in het andere geval afschildert als het meest domme wat je kan doen ( begin van zomergasten).
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:32 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Schattig. Maar we hebben het over de procedures, waarin hij in het ene geval zegt dat ze geschonden mogen worden en dat in het andere geval afschildert als het meest domme wat je kan doen ( begin van zomergasten).
Je moet niet alleen op dat ene stukje 'dom' ingaan, maar meer op de aan de ene kant toch wel vreemde omslag met het begin van de uitzending. Hij zegt na het eerste fragment dat je mensen niet te snel moet veroordelen, maar bij die andere zaken kan hij ineens wel z'n juridische stramien (waar hij normaal heel erg aan hecht) laten varen en doet hij precies wat het 'volk' juist niet moet doen volgens hem.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem nergens horen zeggen dat het volk dom is.
Misschien dat jij je zo aangesproken voelde?
Volgens mij kijk ik al vanaf 20:20 uur. Heb ik daarvoor iets gemist bij de voorafgaande reclames?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:30 schreef DtchDopey het volgende:
Leuke pogingEchter dan had je het begin ook moeten kijken
![]()
En terecht, wat een geneuzel over geld.quote:
volkomen terechtquote:Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En terecht, wat een geneuzel over geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |