ik had zo'n lerares fransquote:Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
ow wat doet me dit denken aan de middelbare schooltijd, wat een kutwijf
jij bent nog veel te jong voor oud zeerquote:Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
ow wat doet me dit denken aan de middelbare schooltijd, wat een kutwijf
nee, maar dat was de ergstequote:Op zondag 29 juli 2007 23:05 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Je had er gelukkig maar eentje, die zich zo gedroeg![]()
Moet je voorstellen: dit trauma voor mij wordt dus nog erger.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:05 schreef milagro het volgende:
[..]
jij bent nog veel te jong voor oud zeer
Hij was helemaal niet irritant. Eerst al schofterig worden behandeld door de politie, vervolgens sta je machteloos ten opzichte van een 1-2tje van een rechter en het OM. Walgelijk.quote:die man was rete irritant, maar omdat hij gewoon een punt had
die waren op vakantie blijkbaarquote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:
Dit is de eerste zomergasten van dit seizoen die ik zie, maar waren de betere presentators op?
Je hebt blijkbaar vorig jaar ook niet gekeken, want toen was Joris ook al presentator.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:
Dit is de eerste zomergasten van dit seizoen die ik zie, maar waren de betere presentators op?
oe oe oe echt oud zeerquote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Moet je voorstellen: dit trauma voor mij wordt dus nog erger.
[..]
Hij was helemaal niet irritant. Eerst al schofterig worden behandeld door de politie, vervolgens sta je machteloos ten opzichte van een 1-2tje van een rechter en het OM. Walgelijk.
nou........ niet elke uitzending. Ik vind het nogal gast afhankelijkquote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar vorig jaar ook niet gekeken, want toen was Joris ook al presentator.
hmmm, Joost Zwagerman en die doos van herexamen staan me bij, evenals meneer Van Dis.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar vorig jaar ook niet gekeken, want toen was Joris ook al presentator.
Omdat die vader nou eenmaal een enorme invloed op hem heeft (gehad).quote:Op zondag 29 juli 2007 23:17 schreef Wup het volgende:
wat zit hij toch te drammen over die vader
Voor de volledigheidquote:Op zondag 29 juli 2007 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
hmmm, Joost Zwagerman en die doos van herexamen staan me bij, evenals meneer Van Dis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zomergasten_%28televisieprogramma%29quote:Peter van Ingen (1988-1995)
Freek de Jonge (1996)
Wim T. Schippers (1997)
Hanneke Groenteman (1998)
Adriaan van Dis (1999-2002)
Joost Zwagerman (2003-2004)
Connie Palmen (2005)
Joris Luyendijk (2006-2007)
Paul de Leeuw (2 september 2007)
Ik vond het een mooi gesprek, maar een andere interviewer had er waarschijnlijk meer uitgehaaldquote:Op zondag 29 juli 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
Joris heeft eruit gehaald wat er in zit vanavond...
En dat was helaas niet erg veel....
ja dat zal best maar hij is zelf bijna 50. [ ik dacht trouwens dat hij veel ouder was:)]quote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
Omdat die vader nou eenmaal een enorme invloed op hem heeft (gehad).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |