nee, heel ergerlijk iddquote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef golfer het volgende:
Joris snapt blijkbaar echt niets van de advocatuur en het rechtsysteem.
Max zit dan ook niet tegenover Joris.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
Max wil het niet weten of ie Endstra heeft laten liquideren.
ik vind dat jij het ook mag doen, noem zijn naam danquote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, in een wit pak. Met een sigaar. En ik neem dat niet spammen best serieus, maar Bram had dat best wel mogen doen. Vind ik dan.
Volgens mij speelt hij dit. Kan me nauwelijks voorstellen dat hij echt zo naief is.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef milagro het volgende:
ben je nu zo dom, Joris, of doe je alsof, om te kunnen drammen.
Tot je een goede advocaat nodig hebt, dan zou je willen dat hij je verdedigt.quote:
Je hoopt dat ie 't speelt om niet te slim voor de kijkers over te komen... Maar da's geloof ik niet 't geval.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef golfer het volgende:
Joris snapt blijkbaar echt niets van de advocatuur en het rechtsysteem.
waarom zie ik dat soort series nooit op de Nederlandse TV?quote:
Oi, wij hebben de rijdende rechterquote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zie ik dat soort series nooit op de Nederlandse TV?
Natuurlijk vraagt ie daar niet naar, lul. Dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
Max wil het niet weten of ie Endstra heeft laten liquideren.
Joris ga er GVD nou eens op door
whehehe.. ja.. Mr. Frank Visser is idd ook wel goeie tvquote:
Nederlandse tv heeft andere 'toppertjes' (Jouw <insert willekeurig iets> mijn <insert willekeurig iets>, enz.). Dan is het budget op voor écht interessante tv...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zie ik dat soort series nooit op de Nederlandse TV?
Frank Visser die bepaalt dat de hond van de buren net niet te hard blaftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |