Waar zie jij dat? (durf het bijna niet te vragen)quote:Op zondag 29 juli 2007 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het schijnt zomer te zijn...
En dan kleed men zich luchtiger dan anders en dan kan het zijn dat je een deel van het ondergoed kan zien.
En soms zie je dan vleeskleurig ondergoed...![]()
Wie heeft dat in godsnaam bedacht?
Je moet juist jullie ondergoed kunnen zienquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet juist jullie ondergoed kunnen zien![]()
![]()
Precies!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Als je het vleeskleurig ondergoed kan zien is het geen GOED vleeskleurig ondergoed. Dat zie je namelijk niet.
Ik wou het net zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef alors het volgende:
Ik vind vleeskleurig trouwens wel een beetje een vies woord. Ik zeg altijd huidkleurig
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:47 schreef Biogarde het volgende:
Iemand een foto?
Een klasgenote van mij had zulk ondergoed, ze zat voor me en droeg een topje met spaghettibandjes aan. En hoe goed je vleeskleurige ondergoed ook is, dat zie je dan wel ...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:39 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Waar zie jij dat? (durf het bijna niet te vragen)
![]()
En dat moet de boel stealthen?quote:
Vind dat meer roze.quote:
ja, maar .... negerinnen en zwarte kant?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef alors het volgende:
Ik vind vleeskleurig trouwens wel een beetje een vies woord. Ik zeg altijd huidkleurig
Pics!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik koop ook meestal champagnekleurig. Heb een lichte huid, en dan is huidkleurig ondergoed nog te donker. Daarnaast staat champagnekleurig ondergoed nét wat sjieker.
Geloof me, dat wil je niet. Tenzij je van dertigers houdt natuurlijk.quote:
Een van met en een van zonder ondergoed aanquote:
Allemaal aan de burka!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:58 schreef BreakSpear het volgende:
Een vrouw hoort wanneer ze zomers gekleedt gaat geen ondergoed te dragen. En lelijke vrouwen horen uberhaupt geen zomerse kleding te dragen!
Ja, raar hequote:Op zondag 29 juli 2007 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat je überhaupt naar andermans ondergoed kijkt.....
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet. Tenzij je van dertigers houdt natuurlijk.
Vaak kun je er niet omheenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat je überhaupt naar andermans ondergoed kijkt.....
Onder een spaghettitopje hoort ook een bh met doorschijnende bandjes, dat weet iedere weldenkende vrouwquote:Op zondag 29 juli 2007 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een klasgenote van mij had zulk ondergoed, ze zat voor me en droeg een topje met spaghettibandjes aan. En hoe goed je vleeskleurige ondergoed ook is, dat zie je dan wel ...
Ja, alsof je die niet zietquote:Op zondag 29 juli 2007 21:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Onder een spaghettitopje hoort ook een bh met doorschijnende bandjes, dat weet iedere weldenkende vrouw![]()
die kleur is inderdaad lelijk, dan heb ik ook liever een duidelijke andere kleur dan zon kleur waarvan je niet weet of t vies is of niet ofzo.. :pquote:Op zondag 29 juli 2007 21:22 schreef Elefes het volgende:
[..]
Vaak kun je er niet omheen
Tenzij het natuurlijk goed huidkleurig ondergoed is, want dan zie je het niet.
Ik moet zeggen dat ik het ook lelijk vind, en ik ben dan wel een vrouw. Een kleurtje, of zwart of wit ondergoed vind ik niet zo erg om te zien, maar huidkleurig ondergoed vind ik echt niet mooi. Vaak zie je ook op de rug dat de bh opkruipt.
Inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2007 21:35 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, alsof je die niet ziet. Doe dan leuke gekleurde bandjes, of géén bandjes.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Spacehamster het volgende:
Wie heeft er bedacht om het "vleeskleurig" te noemen?
Ik moet er niet aan denken een slip of beha in deze kleur te dragen:
[afbeelding]
Ik weet niet wat dat betekentquote:Op zondag 29 juli 2007 22:36 schreef PeZu het volgende:
ik las vleuskeuring ondergoed:') _!
dat betekent dat ik een typfoutje maaktequote:
Oke !quote:Op zondag 29 juli 2007 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat betekent dat ik een typefoutje maakte_!
Ja, maar in combinatie met kleding ligt het toch anders.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef McKillem het volgende:
Ik vind huidkleurig ondergoed wel tof.
Als je vanaf een afstandje een vrouwtje bekijkt in een huidkleurig slipje en bh loop je jezelf 10 minuten lang af te vragen of ze nou naakt is of niet.
Heerlijk toch
Ik moest wel even aan rauwe biefstuk denken ja.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef alors het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |