Lees nog eens goedquote:Op maandag 30 juli 2007 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Had de dierenarts er al eerder van gehoord, dat hij met deze diagnose kwam?
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef Virus3000 het volgende:
Was wel grappig, want hij kon het niet horen en hij stond me behoorlijk schaapachtig aan te kijken toen ik dus zei dat ik het wel kon horen.
Hij is bouwvakker.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe kon hij dan de diagnose stellen?
Maar dan wil ik weten hoe hij dan verklaarde dat het piepte!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:31 schreef senesta het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk in het oor van de hond gekeken en geconstateerd dat dat ontstoken was en daaruit geconcludeerd dat dat ook de mogelijke oorzaak van het pieptoontje is.
Tenminste dat haal ik uit de tekst van TS.
nee wel iedereen in haar omgevingquote:
Ik steun je Dude!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar dan wil ik weten hoe hij dan verklaarde dat het piepte!Deatils wil ik, verklaringen, een filmpje zodat we er allemaal een beetje bij waren
, een gesprek met de man - wat is zijn telefoonnummer! - waarin we lezersvragen kunnen stellen. Wat er door hem heen ging. Of hij het nader gaat onderzoeken. Of dit een doorbraak wordt in zijn veterinaire carrière. Of hij dacht dat TS kierewietski was geworden. Senesta, mijn journalistenhart klopt, steun me!
![]()
quote:
Zeg doen jullie eens liefquote:
Nou daar zit ik dan met mijn plan de campagnequote:Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Stel ik nou echt zulke rare vragen?
Nou, ik lees het wel dan, of nietBen al weer weg heur
Nah, hij deed de huisarts.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar dan wil ik weten hoe hij dan verklaarde dat het piepte!![]()
Linkje?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik steun je Dude!
Als we weten welke dierenarts dan zouden we hem het topic kunnen mailen.
De dierenarts van hannes de goudvis hebben we ook op het forum gekregen![]()
Ja, euhm, ik zei dus letterlijk toen ik binnenkwam: Ja euhm, mijn hond geeft een pieptoon uit zen linkeroor...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Wat een verhaal zeg.Goed wel dat je een piep hoorde. Anders had het waarschijnlijk veel langer geduurd voordat je eracter was gekomen dat ie een ontsteking heeft.
Hoe heb je het trouwens gebracht? Ben je gewoon binnen komen lopen met: "Mijn hond piept uit z'n oor"?![]()
nog nooit van een piepende hond gehoord neequote:Op maandag 30 juli 2007 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Had de dierenarts er al eerder van gehoord, dat hij met deze diagnose kwam?
Hij vond dat ik iets met muziek moest gaan doen omdat ik het kon horenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar dan wil ik weten hoe hij dan verklaarde dat het piepte!Deatils wil ik, verklaringen, een filmpje zodat we er allemaal een beetje bij waren
, een gesprek met de man - wat is zijn telefoonnummer! - waarin we lezersvragen kunnen stellen. Wat er door hem heen ging. Of hij het nader gaat onderzoeken. Of dit een doorbraak wordt in zijn veterinaire carrière. Of hij dacht dat TS kierewietski was geworden. Senesta, mijn journalistenhart klopt, steun me!
![]()
Waar kunnen wij deze dierenarts bereiken, TS?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:24 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
nog nooit van een piepende hond gehoord nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |