Ach so!! Rood wijntje! Is dat een aanrader?quote:quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ga ik dat ook eens proberen, want net als jij ben ik meer van het wit en de rose. Rood vind ik altijd een moeilijke. (Behalve dan bij een kaasplankje, dan vind ik het wel heerlijk)quote:Op zondag 29 juli 2007 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Ja, is een heerlijk rood wijntje
Ik ben meer van het wit, en soms staat er een rode open ivm visite die we hebben gehad, en als we dan Norton inkopen is het geen straf om hem op te maken
Elk excuus om te zuipen wordt dus aangegrepen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
En het leuke van risotto is dat je toch een fles wijn moet opentrekken om een glas ervan bij je rijst te doen. Kun je 'm daarna meteen leegmaken
'n Lekkere sauvignon blanc dus!
Welke taal heb je het hier over?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Vanmiddag met ouders van mijn vriendin gegeten. Echt niet handig als je de taal niet spreekt
Probeer het wat romantischer te zien: kaarsje, muziekje, wijntje en een lekker bord risotto. De liefde van de man... Nou ja, lekker teilen dusquote:Op zondag 29 juli 2007 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Elk excuus om te zuipen wordt dus aangegrepen.
Mmmm, hoelaat eten we, of is het al opquote:Op zondag 29 juli 2007 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
Zometeen risotto met bietjes. Ziet er prachtig uit, en daar ik dol ben op bietjes vind ik het ook nog eens reuze lekker. Daarbij, denk ik, een salade, en een ijsje toe.
En het leuke van risotto is dat je toch een fles wijn moet opentrekken om een glas ervan bij je rijst te doen. Kun je 'm daarna meteen leegmaken
'n Lekkere sauvignon blanc dus!
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm, hoelaat eten we, of is het al op
Risotto met bietjes wat een bijzonder combi, kleurt mooi denk ik zo.
Hé! Een volgeling.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
AH Excellent Salade Teriyaki gewokt, en het was nog lekker ook! De biefreepjes worden ook een stuk malser.
Eerst de rode ui eruit lepelen en een minuutje fruiten (ik gebruik rice bran oil (rijstkiem olie) om te wokken), dan een minuutje de biefreepjes meewokken, en dan de rest van de reutemeteut. Op het eind de Teriyakisaus toevoegen, nog een minuutje laten pruttelen, en dan op een bord gooien. Pakje kokos/ui/sesam eroverheen, eventueel nog een scheutje extra sesamolieen klaar is de maaltijdsaladewok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |