Nee, en het is niet goed.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:42 schreef Plasterk het volgende:
heeft trouwens hier iedereen beschikking tot geluid?
Die reken ik fout ja. Als ik het letterlijk voorzeg dan mag ik toch wel een correcte spelling verwachtenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:45 schreef Agiath het volgende:
humblebums, of reken je gewoon die typo fout?
sorry, maar dit vind ik dus triestquote:Op zondag 29 juli 2007 21:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die reken ik fout ja. Als ik het letterlijk voorzeg dan mag ik toch wel een correcte spelling verwachten
Agiath +1![]()
Tussenstand deel 917Neleos 1
Paaskonijn 1
Cobra4 2
Captain_Redbeard 1
erkel 1
qonmann 3
FormerlyKnownAs 2
PhysicsRules 1
tong80 1
ChrisJX 1
wyccie 1
Plasterk 1
ElizabethR 1
Agiath 1
eensquote:Op zondag 29 juli 2007 21:48 schreef wyccie het volgende:
Niet alweer, hè!!!!???
We gaan gewoon verder, Agiath stelt een vraag.
Is dat zo? niet op mijn pakkie kaarten...quote:Op zondag 29 juli 2007 21:49 schreef Agiath het volgende:
Wat is de reden dat de schoppenaas altijd groter is afgebeeld op kaarten dan de andere drie vormen?
Dat magquote:
ik vind je gewoon een trieste mierenneuker puntquote:Op zondag 29 juli 2007 21:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat magIn je eerste antwoord zitten twee fouten, en je tweede antwoord daar direct onder is niet volledig. Ik heb het letterlijk voorgezegd, dus ik verwacht dan een correct gespeld antwoord, dat lijkt me niet zo vreemd. Volgende keer beter hoor plasterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |