Kom gelijk langs de ikea in Delft ik moet daar enqueteren vul een enquete in en krijg je een gratis stuk appeltaart en kop koffiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:41 schreef Deansensitized het volgende:
Morgen naar Schiedam![]()
Nog een nieuwe gitaar halen
Ja de clasic ja, heb hem morgen binnen. Maar wat doet dat ding nou precies eigenlijk danquote:Op maandag 30 juli 2007 20:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
dat is zeker het overwegen waard, ik heb ook een wah met een fasel inductor erin en die klinkt erg mooi, heb destijds 5 wahs naast elkaar geprobeerd en deze kwam eruit (Cry Baby Classic neem ik aan?)
die zorgt ervoor dat je een mooie sweep hebt over het pedaal, de verandering van toon rolt mooi gelijkmatig af. Vond dat bij de Jimi en de Zakk Wylde wah een stuk minder bijvoorbeeld. En true-bypass!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de clasic ja, heb hem morgen binnen. Maar wat doet dat ding nou precies eigenlijk dan
kan dat? goede mensen en friezen in 1 zin?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:31 schreef Cynic het volgende:
ja, dat idee had ik ook al
goede mensen, die Friezen
ha ik ben ernstig opzoek naar jou post dat je zei dat je nooit een akoustische gitaar zou kopen!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:52 schreef Deansensitized het volgende:
En mijn nieuwe aanwinst![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja zoiets bedoel ik inderdaad. nouja, eerst maar eens alles eraf schuren wat er nu nog op zitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Een satin finish wellicht? Weet niet of dat ook voor de body kan, maar op een nek is het heel lekker. Het is mat en het 'kleeft' niet zo
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:49 schreef Aresdreams het volgende:
lekker karwijtje?
welke gitaar is het trouwens?
Great Fucking Shit?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien moet er ook nog wel helemaal nieuwe elektronica in, gewoon als projectje zeg maar. Van de week even een setje GFS bestellen
nee, alleen met de lil puncherquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Speaking of GFS, nu ik erachter ben dat m'n strat een swimming pool heeft zit ik eraan te denken een power rails of crunchy rails in de brug te dumpen. En dan zo'n lil killer voor in de nek. Heb jij toevallig ervaring met de grote humbuckers, Cynic?
Swimming pool is wanneer er één groot gat onder je slagplaat zit. Dan passen er zeg maar 3 humbuckers in, maar dan heb je wel minder hout in je body. Bij Fender/squier is het zo dat er per "periode" op een andere manier gefreesd wordt... afijn, ik weet de details er niet precies over, maar dit is ter vergelijking:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
nee, alleen met de lil puncher
wat is een swimming pool trouwens?
absoluut niet waar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Aresdreams het volgende:
jij vind alles kut wat niet direct toe te passen is in metal
Open stemmingenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:50 schreef Big_Boss_Man het volgende:
vandaag een metale slide gekocht en daar heb ik daarstraks wat mee proberen te bluesen
is niet makkelijk maar wel leuk
Slides kun je vast wel toepassen in Metal. Ik speel Folk Metal en daar kan álles bijna mits het niet te electronisch klinkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Aresdreams het volgende:
jij vind alles kut wat niet direct toe te passen is in metal
folk metalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Slides kun je vast wel toepassen in Metal. Ik speel Folk Metal en daar kan álles bijna mits het niet te electronisch klinkt..
haha, daar ging het niet omquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Slides kun je vast wel toepassen in Metal. Ik speel Folk Metal en daar kan álles bijna mits het niet te electronisch klinkt..
Of een beitsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:02 schreef Cynic het volgende:
Ik ben nu een gitaar helemaal aan het schuren, wil hem naturel houden. Wat gebruik je daarvoor eigenlijk? Soort olie ofzo?
Als ik tijd over hebquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom gelijk langs de ikea in Delft ik moet daar enqueteren vul een enquete in en krijg je een gratis stuk appeltaart en kop koffie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |