quote:Op maandag 30 juli 2007 22:14 schreef Sloggi het volgende:
Die settings van Hetfield. Dan hoor je dus alleen maar 'krrrrgrropsdjgfdgjdfwiiiiiiiaaa', en dan ben je tijdelijk doof
.
je moet ook een echte amp kopen als je zoiets wilt doenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:14 schreef Sloggi het volgende:
Die settings van Hetfield. Dan hoor je dus alleen maar 'krrrrgrropsdjgfdgjdfwiiiiiiiaaa', en dan ben je tijdelijk doof
.
Ik ga een beetje metal spelen met een Twin Reverbquote:Op maandag 30 juli 2007 22:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je moet ook een echte amp kopen als je zoiets wilt doen![]()
Dimebag dan trouwensquote:Op maandag 30 juli 2007 22:14 schreef Sloggi het volgende:
.
dude, dat is een metal settingquote:Op maandag 30 juli 2007 22:21 schreef Sloggi het volgende:
Die bass. Bijna geen mid en treble vol open. dat klinkt toch voor geen meter
.
quote:
midscoops zijn achterhaaldquote:Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, dat is een metal setting![]()
met veul gain klinkt dat gewoon het beste. mids zijn voor classic rock![]()
sterven is anders ook behoorlijk achterhaaldquote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gitaarspelen ook.
sterf es met je bijdehandtete harses![]()
hm. okquote:Op maandag 30 juli 2007 23:01 schreef Zygje het volgende:
Ik heb besloten om een in mijn opinie zeer groot taboe te doorbreken.
Dit in het wit + dit en dit
Nu nog het geld bijeen zien te krijgen, en na lowlands eerst maar eens een fatsoenlijke versterker halen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:16 schreef Zygje het volgende:
Maar Bill en Ted gebruiken hem ook!
En daarnaast heeft een steinberger body echt wel wat te bieden.
nog steeds, heb ik liever mn explorer.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:20 schreef Zygje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=p3KJBOqSjC0 <- Bill and Ted
Twee steinberger voorbeelden.
http://nl.youtube.com/watch?v=rDeiyx2mByo
http://nl.youtube.com/watch?v=ltUbWP5_hhI&mode=related&search=
Nog veel belangrijker: Paul Masvidal en Jason Gobel van Cynic speelden er ook opquote:Op maandag 30 juli 2007 23:16 schreef Zygje het volgende:
Maar Bill en Ted gebruiken hem ook!
En daarnaast heeft een steinberger body echt wel wat te bieden.
speelden, dus niet meer. want het zoog.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nog veel belangrijker: Paul Masvidal en Jason Gobel van Cynic speelden er ook op![]()
nee hoor, Paul Masvidal speelt er nog steeds op. En Jason Gobel speelt niet meer in Cynic.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
speelden, dus niet meer. want het zoog.
Jawel, live kan dat echt vet klinken, maar wanneer je opneemt klinkt dat debiel. Daarom moeten iig metalgitaristen een live- en een studiogeluid hebben.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:21 schreef Sloggi het volgende:
Die bass. Bijna geen mid en treble vol open. dat klinkt toch voor geen meter
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |