Liever wel, in het studentenhuis waar ik woonde lagen ze ook wel eens OP de WC. En ja, gebruikt!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
Geen gebruikte tapons door de plee spoelen!
ze bedoelen vast fasselquote:Op maandag 30 juli 2007 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan een wah kopen van iemand en er zit een Fasel bij
wtf is een fasel![]()
Dan ben je wel goed de lul...quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
wtf is een fasel![]()
quote:When you think about the classic wah-wah sounds of the 60s, you think about British bluesmen and psychedelic American rockers, not Italy. But those Sunshine-y and Foxey tones could not have existed without the Italian-made Fasel inductors that were in the first wah pedals-including the original Crybaby. These inductors were the key to the pedals' tone, but have been unavailable for years. Not anymore. Your Crybaby Classic with Fasel Inside will faithfully recreate the vocal sweep and lush harmonics from those timeless recordings. Plug in your Crybaby Classic and hear what you've been missing.
Toch nog wel? En dat terwijl je deze week [zo het nu lijkt] je back-up kwijt bentquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Toch nog wel? En dat terwijl je deze week [zo het nu lijkt] je back-up kwijt bent
Electrisch of akkoestisch ?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben inmiddels aan een van mn plannen in de vakantie begonnen: beginnen met gitaarspelen
Nog geen les of wat dan ook, wel een heleboel gitaristen om me heen en genoeg gitaren tot m'n beschikking
Gewoon op wat tabsites nummers die ik leuk vind opgezocht en een beetje aanklooien, maar tot nu toe gaat het wel goed... Is het beter om gelijk met wat simpele akkoorden overweg te kunnen? Of gewoon eerst maar met wat makkelijke riffjes oefenen? Net als bij pianotoetsen vind ik het hier wel makkelijk om snel te plek van de juiste fret te vinden, dus ben ik gewoon met wat riffjes bezig
neh, dat is ongeveer het enige serieuze dat hier gebeurt.. laat ze lekkerquote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef Zyggie het volgende:
Was er niet ooit een beginnerstopic?
Weg met dat tuig.![]()
Ik had gewoon een excuus nodig om iets te posten hier.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef Zyggie het volgende:
Weg met dat tuig.![]()
Toen ik het eerste topic van deze reeks opende deed ik dat om als beginner vragen te kunnen stellen aan gevorderde gitaristen...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef Zyggie het volgende:
Weg met dat tuig.![]()
dat is zeker het overwegen waard, ik heb ook een wah met een fasel inductor erin en die klinkt erg mooi, heb destijds 5 wahs naast elkaar geprobeerd en deze kwam eruit (Cry Baby Classic neem ik aan?)quote:Op maandag 30 juli 2007 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
wtf is een fasel![]()
We hebben altijd nog Niels zijn imitatie stratquote:
Maar dan nog even in het zwartquote:
quote:
Ha k cool. Ja als dat ene leerlingentopic nog als een trein zou lopen lijkt mij dat ideaal voor de beginnende gitaristen. Elkaar stukken aanraden, gevorderde gitaristen die graag hun kennis delen aan de beginners, patsen met je progressie; alles wat dit topic dus niet is op het moment.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Toen ik het eerste topic van deze reeks opende deed ik dat om als beginner vragen te kunnen stellen aan gevorderde gitaristen...
Achja... veel mensen snappen PlectrumS wel, maar PlectrA nietquote:Op maandag 30 juli 2007 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik had gewoon een excuus nodig om iets te posten hier..
Al moet je toegeven; plectra klinkt wel intellectueler..
Zo, die Rocktron Big Crush compressor die ik zaterdag van een dude gekocht heb heerscht wel de pan uit zeg. Ik ging hem gister testen. Moest snel mijn amp zachter zetten anders had ik nu geen balkondeur meer gehad..
Wat is het trouwens moeilijk om gewoon een 9V 800ma-adapter te kopen, zeg. Ze verkopen overal van die superduperuniversalouterspacedingen, maar die zijn veeeeeeeeeeeeel te groot voor mijn koffertje, damn it. Tuig!
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:14 schreef Sloggi het volgende:
Dit topic gaat dan ook helemaal nergens over. Wat mij betreft mogen newbies hier gewoon vragen stellen.
Meestal met 2 handenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef Sloggi het volgende:
Hoe speel ik gitaar?
Mja zo heb ik er ook nog 1 meegemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja... veel mensen snappen PlectrumS wel, maar PlectrA nietblijft leuk om te zeggen dat dat zo'n gitaar-speel-ding is!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |