Die wil ikquote:America Today Polo's Mt M.
Blauw, witgestreept + gouden logo 10 euro
Roze, wit gesteept + zwarte logo 10 euro
Prima. Stuur me maar een PMquote:Op zondag 29 juli 2007 18:06 schreef SlaadjeBla het volgende:
7 Habits of highly effective people
Tao van coachen
10 euro inclusief?
Prima, stuu rme maar een PMquote:Op zondag 29 juli 2007 18:51 schreef poohy het volgende:
Baluwe Ruis van Blof, CD en DVD voor 10 euro incl. verzendkosten?
![]()
Prima, stuur me maar een omquote:Op zondag 29 juli 2007 19:10 schreef OuiOui het volgende:
Blokjes overhemd (blauw, rood enz..) met motoef achterkant. 10
Bruce Almighty
Johnny Engllish
15 incl verzenden?
Mikkie, maak er 4 dvd's van of zo voor 16 incl. Want nu moet ik 3.18 neerleggen voor verzendkosten en hou ik maar 6 euro over. Das 50% kortingquote:
Verzendkosten zijn al 6.20quote:Op maandag 30 juli 2007 13:45 schreef Oplaatbatterij het volgende:
The Wild Bunch, is dat gewoon die film uit 1969 of de documentaire over de film?
Als het de film is:
- The Wild Bunch
- The Bourne Identity
- The Bourne Supremacy
¤ 10,- incl. ?
Oh grapje, wist ik nietquote:
15 is goedquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Oh grapje, wist ik niet![]()
15 dan?![]()
9 incl. De verzenden krijg je dan van mij + 10% korting. Vind ik wel mooi.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:22 schreef Basso het volgende:
indien krasvrij neem ik graag The Matrix soundtrack + Gavin Degraw (Chariot) van je over voor 7,50 inclusief verzending
Vaag, wel gehad en terug gestuurd. Nogmaals danquote:Op maandag 30 juli 2007 17:48 schreef poohy het volgende:
Ik heb je gister een pm gestuurd maar nog geen reactie van je gehad![]()
Ja, nu heb ik 'm welquote:Op maandag 30 juli 2007 19:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vaag, wel gehad en terug gestuurd. Nogmaals dan.
Zullen we 12 incl doen? Meer is niet nodigquote:Op maandag 30 juli 2007 20:40 schreef Hazzz-E het volgende:
The Matrix Reloaded Soundtrack
The Matrix Revolutions Soundtrack
15 euro incl verzend ?
Yep doen we. Wat heb je voor me in de aanbieding?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef Patch het volgende:
ej leuk
dvdtje van Deep Impact & Fahrenheit 9/11....
ruilen?
Hoi RC2, als ik niks kan vinden bij Patch, laat ik het je wetenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:44 schreef RC2 het volgende:
Mocht je niet willen ruilen wil ik farenheit 9/11 wel hebben voor 4,50 incl.
Wat liefquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen we 12 incl doen? Meer is niet nodig
Stuur me maar een PM.
De huidelijke topics en het topic wat volgende week komt...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep doen we. Wat heb je voor me in de aanbieding?.
Ik wacht op het topic van volgende week. Deze huidige topic heb ik al uit besteld, weet je nogquote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:20 schreef Patch het volgende:
[..]
De huidelijke topics en het topic wat volgende week komt...
Uuhm. Hij is zwart ja. Maar was voorheen zwarterquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:42 schreef Duvel het volgende:
Het zwarte overhemd, is dat nog echt zwart?
Matrix cd's zijn helaas wegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef BlueCurl het volgende:
Praktisch UML boek en OST's: The Matrix & Matrix Revolutions
10 inclusief?
Dat is prima. PM me maarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef Treinhomo het volgende:
'Brother bear', 'The league of extraordinary gentlemen', 'Point break', 'Denzel Washington box', 'Double box DVD' en 'Crimson tide' voor 27,50 incl. ?
Verzenden is 6,20. Als we nou 11,20 doen, hou ik er nog 5 euro aan overquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:52 schreef Jaheur het volgende:
Informix Guide SQL
Informix Guide SQL Tutorial
10 euro inc ofzo?
voor die 1,20 extra wil ik er dan wel Relationele Databases en SQL bijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Verzenden is 6,20. Als we nou 11,20 doen, hou ik er nog 5 euro aan over.
3 boeken voor 5 euro? nopequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:21 schreef Jaheur het volgende:
[..]
voor die 1,20 extra wil ik er dan wel Relationele Databases en SQL bij![]()
Het is een Michael Jackson overhemdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm. Hij is zwart ja. Maar was voorheen zwarter.
Dat is goedquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:16 schreef BlueCurl het volgende:
8 euro incl dan voor praktisch UML...
Sorry, gister hele dag nog gewerkt en zo. Je hebt mailquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:46 schreef Basso het volgende:
Dizer, heb je mijn foto's nog op je mail gehad?
Jazeker, anders had ik het niet verstuurd. Je hebt het boek toch binnen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:19 schreef BlueCurl het volgende:
hier staat het geld als overgemaakt trouwens! daarzo ook?
ja jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jazeker, anders had ik het niet verstuurd. Je hebt het boek toch binnen?.
Ik vind het prima. Stuur me maar een PMquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:37 schreef 12bhippy het volgende:
4 Bond films:For Yor Eyes Only The Man With The Golden Gun The Spy Who Loved Me Live and let Die
Voor 16 euro incl. verzenden?
verzenden kan eventueel ook alleen de dvd's en de papierenhoesjes, plastic dvd-hoesjes heb ik hier genoeg
Ik heb ze beiden nog maar 1x aangehad. Dus ze moeten nog goed heet gewassen worden. Ze zullen heus wel krimpenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:54 schreef Rnnz het volgende:
Jack&Jones v-hals trui. Mt XL 7 euro
Zaatxchi trui met V-Hals. Mt. XL 15 euro
2 prachtige truien maar ik ben bang dat ze iets te groot zijn voor me
Misschien een rare vraag; maar zou je wat op kunnen meten? Van oksel naar oksel en van boven naar beneden. Zo kan ik misschien toch een impressie krijgen en vergelijken. Ik vind namelijk vooral die tweede trui masterlijk mooi.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden nog maar 1x aangehad. Dus ze moeten nog goed heet gewassen worden. Ze zullen heus wel krimpen
Ik vind dat primaquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:26 schreef percy het volgende:
Jack&Jones (Selected) zwarte overhemd. Mt L. 7 euro
Jack&Jones (selected) baby blauw overhemd met motief binnekant van pols.
Mt L. 7 euro
17inc?
Ga ik nu voor je doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag; maar zou je wat op kunnen meten? Van oksel naar oksel en van boven naar beneden. Zo kan ik misschien toch een impressie krijgen en vergelijken. Ik vind namelijk vooral die tweede trui masterlijk mooi.![]()
Als jij? Soulmates gewoonquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:38 schreef Rejected het volgende:
Eerst kijk je dezelfde films, draag je ook nog veel kleding van dezelfde winkel(J&J)!
Hm, ik wil het toch proberen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga ik nu voor je doen.
Blauw/wit gestreept:
Van oksel tot oksel 56 cm
Van shouder tot onderste punt (het is de bedoeling dat je hem een beetej vouwt aan de onderkant en zo..) 72 cm
Zwart/wit gesteept
Van oksel tot oksel 60 cm
Van shouder tot onderste punt 68 cm
Bedoel je niet deze:quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hm, ik wil het toch proberen.We nemen het risico. Die blauw/wit gestreept is wel het tweede plaatje in je openingspost? (voor de zekerheid)
Ik bied voor die 15 euro incl. (ik neem aan dat ie door de brievenbus kan dus niet meer dan 2/3 euro denk ik)
Yep. Je bod is goed, PM me maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:29 schreef Rnnz het volgende:
Die bedoel ik ja, dat is deze toch:
Blauw/wit gestreept:
Van oksel tot oksel 56 cm
Van shouder tot onderste punt (het is de bedoeling dat je hem een beetej vouwt aan de onderkant en zo..) 72 cm
Zijn die Bond films al verkocht? Anders heb ik wel intressequote:Op zondag 5 augustus 2007 10:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Stuur me maar een PM.
Die zijn verkochtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zijn die Bond films al verkocht? Anders heb ik wel intresse.
Sorry 12bhippy, maar ik heb de afgelopen 2 dagen gewerkt van 8 tot 6..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:56 schreef 12bhippy het volgende:
@ Dizer: heb je de Bond-films al verstuurd? Ik heb ze nog niet ontvangen. Geld zou toch al bij jou moeten zijn.
Prima! ik zie ze wel verschijnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry 12bhippy, maar ik heb de afgelopen 2 dagen gewerkt van 8 tot 6..
Morgen ben ik vrij en zal ik ze op de bus gooien.
22 incl? Verzenden alleen al is 6.20quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:12 schreef Karstman het volgende:
Futurama seizoen 1, Delain - Lucidity en Live - Birds of Pray (incl DVD) samen voor ¤20 inc verzending?
excl verzenden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:49 schreef sitting_elfling het volgende:
5 euro geboden op deze!
[afbeelding]
Jack&Jones zwarte dunne trui met blauwe strepen
jep! inclusief verzenden wordt het wel heel goedkoopquote:
je hebt PMquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
22 incl? Verzenden alleen al is 6.20.
Ik zet hem wel in een envelope dat ie dan in past. Wordt verzenden iets van 2.50 of zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
jep! inclusief verzenden wordt het wel heel goedkoopDan zal het wel zo rond de 1.50 - 3.50 liggen?
Of is de verzendprijs boven de 5 euro?
dealquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zet hem wel in een envelope dat ie dan in past. Wordt verzenden iets van 2.50 of zo.
Zullen we 7.50 afspreken?
Je mag ook mailen hoor, naar dizer @ fok . nlquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
deal, uh, ik weet niet helemaal hoe dat pm gebeuren werkt, en ook niet hoe ik dat aanzet
![]()
verzonden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag ook mailen hoor, naar dizer @ fok . nl.
Ik heb het echt verstuurdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Kheb nog geen mail terug gekregen dizer![]()
heb echt niks ontvangen! Dan maar een pmquote:
Ah jammer man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:37 schreef Dizer het volgende:
Sorry jongens, Rnnz e.a. Door persoonlijke omstandigheden kon ik niet naar het postkantoor gaan.
Rnnz. Ik ga morgen pas naar het postkantoor. Vergeef me. En als ie niet door de brievenbus past, zijn de extra kosten voor ene pakketverzending voor mij
.
Hoe langer je wacht, hoe beter het product wordt, zegt mijn mamma altijdquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben bang dat ik hem vandaag ook niet krijg want ik heb tot nu toe nog niks ontvangenDuurt zo wel erg lang.
Daar geloof ik niet zo in.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe beter het product wordt, zegt mijn mamma altijd
Zijn ze inmiddels verstuurd? ik heb nog niets ontvangenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry 12bhippy, maar ik heb de afgelopen 2 dagen gewerkt van 8 tot 6..
Morgen ben ik vrij en zal ik ze op de bus gooien.
je bent niet de enige, ik moet het mijne ook nog ontvangen. Maar het komt heus welquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:58 schreef 12bhippy het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels verstuurd? ik heb nog niets ontvangen![]()
Als ie je niet past, mag je hem terugsturen en krijg je je geld terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in.En aangezien ik hem misschien niet eens pas,
![]()
Ja godver!!! Laatst zei ik nog tegen je dat ik je ergens van ken... (lees maar) en jij zei dat je dat niet weet. Ja ik heb dus vaker bij jou aan de kassa gestaan dus!!!!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:32 schreef dnzl het volgende:
Ga je nu al die kleren die je bij mij (J&J) gekocht hebt wegdoen?![]()
![]()
Ja ik zat ook al fobo's te checken en er stond niks nuttigs van zijn kant.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja godver!!! Laatst zei ik nog tegen je dat ik je ergens van ken... (lees maar) en jij zei dat je dat niet weet. Ja ik heb dus vaker bij jou aan de kassa gestaan dus!!!!!!!!.
Heb je zaterdag ook niet opgestuurd? (stuur je het morgen op?)quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
Sorry jongens dat ik dit niet o ptijd heb gestuurd.
Ik kan hier heel kort in zijn: Op dit moment staat mijn hele wereld op zijn kop vanwege priveomstandigheden. Ja kan doorvragen, ik ben normaal hardstikke snel en goed te vertrouwen. Morgen middag kan ik tussen de chaos door naar het postkantoor. Mijn excuses hiervoor.
Fijn.quote:Als ie je niet past, mag je hem terugsturen en krijg je je geld terug.
zolang ik het maar heb als school weer begint!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
Sorry jongens dat ik dit niet o ptijd heb gestuurd.
Ik kan hier heel kort in zijn: Op dit moment staat mijn hele wereld op zijn kop vanwege priveomstandigheden. Ja kan doorvragen, ik ben normaal hardstikke snel en goed te vertrouwen. Morgen middag kan ik tussen de chaos door naar het postkantoor. Mijn excuses hiervoor.
heeft binnen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:56 schreef Dizer het volgende:
Alles vandaag verzonden.
Nogmaals excuses voor het wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |