abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juli 2007 @ 22:55:11 #51
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_51946072
kunnen we nog harder de fransen uitlachen als ze weer niks presteren

Is toch mooi.
Nu met NOG beter webicon!!!!
pi_51946375
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:55 schreef Slachtkalf het volgende:
kunnen we nog harder de fransen uitlachen als ze weer niks presteren

Is toch mooi.
Vooral als ze zelf meer ritzeges pakken dan je eigen land.
  zondag 29 juli 2007 @ 23:05:28 #53
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_51946464
owja kut vergeten
Nu met NOG beter webicon!!!!
  zondag 29 juli 2007 @ 23:44:10 #54
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_51947607
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:44 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Sponsors verliezen hun team tijdens DE wedstrijd van het jaar met de meeste media-aandacht? Waar willen ze het extra geld vandaan halen, als deze sponsors niet langer bereid zijn zoveel neer te tellen?
De renners kan je laten rijden met een landentrui met daarop de sponsoring van hun werkgever, zoals dat ook al gebeurd tijdens het WK.

zondag 29 juli 2007 @ 23:48:44 #55
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51947741
Dit wordt niks denk ik. De Spanjaarden kunnen wel 4 ploegen vullen, kleinere landen niet 1. Gecombineerd lijkt me helemaal raar. Iedereen zal toch voor z'n ploeg willen (en moeten!) rijden? Of worden de landenteams dan afvalploegen?
En het belangrijkste: wat zou dit ooit helpen tegen doping?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51947948
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:44 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

De renners kan je laten rijden met een landentrui met daarop de sponsoring van hun werkgever, zoals dat ook al gebeurd tijdens het WK.

[afbeelding]
Maar het is toch iets totaal anders hé. De grootste reclame zit hem in het feit dat ze hun naam aan het team mogen geven. En de reclame op de teamshirts is ook groter dan op de landenshirts geloof ik.
pi_51948072
lijkt me verschrikkelijk
pi_51949013
Tja als de organisatie van de Tour dit wil kunnen ze het zo doen...

Die macht heb je nu eenmaal als grootste ronde...
  maandag 30 juli 2007 @ 00:44:34 #59
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51949097
Als je wil dat de sterkste renners aan de start staan moet je dit niet doen.
daarnaast is het denk ik vooral ingegeven om de macht van de ploegen,UCI en de renners in te perken zodat de ASO meer macht krijgt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51949135
Lijkt me wel leuk voor 1 keer. Een grote ronde met landenteams. Hoeft niet per sé de Tour te zijn natuurlijk.
  maandag 30 juli 2007 @ 01:01:26 #61
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51949459
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:44 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

[afbeelding]
Maar dan praat men toch over "Nederland" ipv "Rabobank" en "Raborenners". De hele focus veranderd en ik denk niet dat de sponsor daar zo blij mee is.

En nogmaals, wat gebeurt er met teams die nu speciaal renners hebben aangetrokken voor de Tour? Dit word een drama als het doorgaat
I hate it here
  maandag 30 juli 2007 @ 01:05:42 #62
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51949565
quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Maar dan praat men toch over "Nederland" ipv "Rabobank" en "Raborenners". De hele focus veranderd en ik denk niet dat de sponsor daar zo blij mee is.

En nogmaals, wat gebeurt er met teams die nu speciaal renners hebben aangetrokken voor de Tour? Dit word een drama als het doorgaat
Dat wordt idd een drama dan.
Dan is het de vraag wat de renners doen. Vele renners starten in een ploeg waar ze leiver niet inzitten.
De tourorganisatie zegt dat de tour de renners maakt. zo liggen de machtsverhoudingen lijkt het. Die kan je dan gelijk doorbreken door niet te komen. Ik zie ze al rijden met 15 ploegen met als beste ploeg agritubel en waarvan 90% onbekend is bij het grote publiek.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51949741
Zoals ik het begreep zou het gaan om een combinatie van landenploegen en commerciele ploegen. Dat zou minder funest zijn voor commerciele ploegen die nu bepaalde renners vooral voor de tour in dienst hebben, maar een mix is uiteindelijk ook zo'n net-niet oplossing.

Eigenlijk vind ik landenploegen het gewoon een slecht plan. Met landenploegen komt de focus van alle aandacht in de media en in het publiek dan nog veel meer op de ploeg van het eigen land te liggen. Je krijgt dan eigenlijk van een hele grote groep buitenlandse renners op den duur steeds minder mee. Daarnaast verwacht ik een stukje extra vijandigheid als je de de nationale verschillen zo sterk tegen elkaar gaat uitzetten.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51950453
Ik vind landenploegen ook niet zo'n succes. Ik weet ook niet wat ik me bij een mix moet voorstellen? Bijv rabobank houd zijn Nederlandse renners, andere ploegen houden ook hun Nederlandse renners (mochten ze die hebben) en dan? Krijg je een Nederlands Team met allemaal B-rijders?
  maandag 30 juli 2007 @ 08:50:44 #65
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51952023
Een mix lijkt me een onnozel idee, een halfbakken oplossing.

Enkel landenploegen is helemaal niet haalbaar in het huidige wielrennen, dan komt er gewoon niemand. Mja, misschien wat Fransen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51952550
Ik vind het een belachelijk idee, het lijkt dan op een soort wereldkampioenschap maar dan verdeelt in drie weken, wat een onzin!
Haters gonna hate.
pi_52284604
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:36 schreef du_ke het volgende:
Ach het is een leuk gedachtenexperiment. Wel kansloos natuurlijk.
Juist.
What's it going to be then, eh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')