Vooral als ze zelf meer ritzeges pakken dan je eigen land.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:55 schreef Slachtkalf het volgende:
kunnen we nog harder de fransen uitlachen als ze weer niks presteren
Is toch mooi.
De renners kan je laten rijden met een landentrui met daarop de sponsoring van hun werkgever, zoals dat ook al gebeurd tijdens het WK.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:44 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Sponsors verliezen hun team tijdens DE wedstrijd van het jaar met de meeste media-aandacht? Waar willen ze het extra geld vandaan halen, als deze sponsors niet langer bereid zijn zoveel neer te tellen?
Maar het is toch iets totaal anders hé. De grootste reclame zit hem in het feit dat ze hun naam aan het team mogen geven. En de reclame op de teamshirts is ook groter dan op de landenshirts geloof ik.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De renners kan je laten rijden met een landentrui met daarop de sponsoring van hun werkgever, zoals dat ook al gebeurd tijdens het WK.
[afbeelding]
Maar dan praat men toch over "Nederland" ipv "Rabobank" en "Raborenners". De hele focus veranderd en ik denk niet dat de sponsor daar zo blij mee is.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De renners kan je laten rijden met een landentrui met daarop de sponsoring van hun werkgever, zoals dat ook al gebeurd tijdens het WK.
[afbeelding]
Dat wordt idd een drama dan.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Maar dan praat men toch over "Nederland" ipv "Rabobank" en "Raborenners". De hele focus veranderd en ik denk niet dat de sponsor daar zo blij mee is.
En nogmaals, wat gebeurt er met teams die nu speciaal renners hebben aangetrokken voor de Tour? Dit word een drama als het doorgaat
Juist.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:36 schreef du_ke het volgende:
Ach het is een leuk gedachtenexperiment. Wel kansloos natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |