Ja, in 1991. Zijn eerste groene trui.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Inderdaad. Reed hij toen ook niet in het groen?
Niet alleen Abdoe. Dat heeft Wilfried Nelissen z'n carriere gekost.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:45 schreef 456 het volgende:
Volgens mij is Abdoe een keer goed op zijn plaat gegaan hoor op de Champs Elysees
Klopt.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Inderdaad. Reed hij toen ook niet in het groen?
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:44 schreef vingerplant het volgende:
Voeckler ziet bekenden.. zijn vader?
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:44 schreef vingerplant het volgende:
Voeckler ziet bekenden.. zijn vader?
http://www.youtube.com/watch?v=oBtCaLYFKjoquote:Op zondag 29 juli 2007 16:45 schreef 456 het volgende:
Volgens mij is Abdoe een keer goed op zijn plaat gegaan hoor op de Champs Elysees
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:49 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:50 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja alleen elke keer die verschikkelijke vaste camera's voor beeldjes, fontijntjes en pilaartjes dat vind ik echt helemaal nietsquote:Op zondag 29 juli 2007 16:52 schreef Cootz het volgende:
Schitterende beelden van Parijs vanuit de lucht...
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:52 schreef Eduard37 het volgende:
Zou prachtig zijn als Boogerd wint. Hij gaat het in ieder geval proberen met een kopgroep weg te komen.
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 29 juli 2007 16:52 schreef Eduard37 het volgende:
Zou prachtig zijn als Boogerd wint. Hij gaat het in ieder geval proberen met een kopgroep weg te komen.
Konysjev... die reed 2 jaar geleden nog rond.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=oBtCaLYFKjo
Ik denk dat ze een ronde voor komen te liggen inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:52 schreef Eduard37 het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:54 schreef Cootz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je geniaal domme opmerkingen maken deze tour echt een waar spektakel!
Toch handig, dan weet je dat je met een flink gevulde buidel moet hebben om daar koffie te kunnen drinkenquote:Op zondag 29 juli 2007 16:55 schreef teamlead het volgende:
ah mooi.. weten we ook weer wat een cappucino kostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een ronde voor komen te liggen inderdaad.
gewoon doorfietsen totdat de jury je eruit zou halenquote:Op zondag 29 juli 2007 16:56 schreef Grumpey het volgende:
vraagje, stel je wordt ingehaald in een rondje? Wat gebeurd er dan?
euh. niks? dan lig je gewoon een ronde achter lijkt mequote:Op zondag 29 juli 2007 16:56 schreef Grumpey het volgende:
Doorfietsen?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:56 schreef Grumpey het volgende:
Dan moet je als de rest gefinisht is gewoon nog een rondje rijden. Het is niet zoals bij de formule 1 dat met het vallen van de vlag iedereen klaar is.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:56 schreef Grumpey het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:54 schreef Cootz het volgende:
ik accepteer de cookies.
Je geniaal domme opmerkingen maken deze tour echt een waar spektakel!
Het is een mooie stad met een onvoorstelbaar cultureel aanbod.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:55 schreef Grumpey het volgende:
Maar toch ben ik geen echte fan van Parijs.
Dan moet je de Tour overnieuw rijdenquote:Op zondag 29 juli 2007 16:56 schreef Grumpey het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan moet je de Tour overnieuw rijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar was je dan?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toch jammer dat ik 1,5 week tourtopics gemist heb.
kan je dan niet een rondje wachten en dan voor iemand anders een richtpunt worden om naar toe te demarreren, zodat je dan in zijn wiel voor peleton kan blijven...zoiets?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:57 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dan moet je als de rest gefinisht is gewoon nog een rondje rijden. Het is niet zoals bij de formule 1 dat met het vallen van de vlag iedereen klaar is.
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan moet je de Tour overnieuw rijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft weinig nut. Als een stuk voor het peloton uitrijdt dan help je je ploegmaat niet die in het peloton zit. Als er een gat tussen zit dan heb je nauwelijks voordeel.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
kan je dan niet een rondje wachten en dan voor iemand anders een richtpunt worden om naar toe te demarreren, zodat je dan in zijn wiel voor peleton kan blijven...zoiets?
Mèèn, wat ben jij goed. Ga je solliciteren bij de NOS volgend jaar?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:00 schreef TheArt het volgende:
Man, ik zeg al een paar minuten dat het Bichot is en Wuyts en H&M moeten eerst het rugnummer zien om dat te constaterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou het wel moeten doen eigenlijkquote:Op zondag 29 juli 2007 17:02 schreef Cootz het volgende:
[..]
Mèèn, wat ben jij goed. Ga je solliciteren bij de NOS volgend jaar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ook weer niet (al zat ik er wel dichtbij hoor). Gewoon op vakantie. En ik heb gewoon ook geen enkele etappe gezien (en ja, dat vond ik heel erg).quote:Op zondag 29 juli 2007 16:59 schreef 456 het volgende:
[..]
Waar was je dan?
'Maar hartverscheurend wenend langs den heuveltop'?
Dat zeggen ze helemaal niet. Volg je het wel?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:02 schreef TheArt het volgende:
WAHAHAHAHAHAH H&M denken dat het Evans isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nee debielen, dat is HornerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jep, en ze zeiden het weldegelijk. Die laten ze toch niet wegrijden. Hoezo zouden ze dat in godsnaam over Horner zeggen?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zeggen ze helemaal niet. Volg je het wel?
Omdat Horner ook in de top 20 van het klassement staat. Volgens mij zeiden ze inderdaad niet dat het Evans was hoor. Ze noemden wel dat het iemand uit de ploeg van Evans was.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, en ze zeiden het weldegelijk. Die laten ze toch niet wegrijden. Hoezo zouden ze dat in godsnaam over Horner zeggen?
Ze hadden het over Horner. Weldegelijk. En dat Lotto misschien probeerde om Evans in de chaos weg te laten springen. Verder hebben ze niks over Evans gezegd, zeiden ze al meteen dat 't Horner was.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, en ze zeiden het weldegelijk. Die laten ze toch niet wegrijden. Hoezo zouden ze dat in godsnaam over Horner zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop