Nee, niet alleen Almere-Buitenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Best wel ja, Almere-Buiten (klein suriname) is ook bagger.
Nee op het stadhuisplein en grote markt (en ik zit er letterlijk tusseninquote:Op zondag 29 juli 2007 14:26 schreef Slee-3r het volgende:
Mooi dat ik niet aan t werk ben anders zou ik er midden in zitten, tenminste als het op het parkeerterrein is bij t politiebureau daar...
Brr vandaar dat ze vanochtend daar bezig waren... maar ik leef met je mee. Dit doe je geen enkel gezond mens aan.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:27 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nee op het stadhuisplein en grote markt (en ik zit er letterlijk tussenin)
eeej niks tgen johnny hehquote:Op zondag 29 juli 2007 14:24 schreef Misanthropist het volgende:
Ja het kan, Almere kan nog slechter uit de bus komen dan je al denkt. Het is al erg dat ik uit efficiënt oogpunt in het centrum van Almere stad woon, maar nu moet ik ook nog eens de hele dag die troep van Andre Hazes en Johnny Jordaan aanhoren.
Wat een kutstad is Almere toch
niks met ZIJN muziek jah, de rest vd meuk kan me gestolen wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:41 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Hij is toch de aanstichter van die Amsterdamse kul?
dan nog vind ik het niet om aan te horenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks met ZIJN muziek jah, de rest vd meuk kan me gestolen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |