The horror!!!!quote:
Ik heb er nog nooit aan gedacht hoe dat er uit moet zien... volgens mij kan het er ook niet uit zien.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
The horror!!!!
Smeets met kleren aan is al een gedrocht maar ik kreeg net een flash hoe hij naakt zou zijn.
Het is dat ik de begane grond zit want anders was ik dood. Ik sprong uit het raam.....
enorm egoistisch en mediageilquote:Op zondag 29 juli 2007 14:30 schreef mvingerhoets het volgende:
Mart Smeets is enorm.
Ja? Heb je zulke goeie contacten met Ria?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:30 schreef mvingerhoets het volgende:
Mart Smeets is enorm.
Maakt me geen ruk uit of het een spannende etappe is of niet. Smeets doet alles om aandacht op hem te krijgen. Hij moet of dood of met pensioen. Jean ook trouwens.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
mooi om dat gesprek met Merkx te zien! eerste uur van de tour met 20km per uur... dat is dus geen beslissing! het is een media geil manneke, maar goed de geschiedenis is ook mooi! verder is het nu alleen kijken naar wat mannen op een fiets die lullen en wat truien laten zien! begint pas op de CE in Parijs!
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:48 schreef MahirBurekovic het volgende:
Smeets:
en dan wordt die reus, die enorme kleine, rare reus, waar wij allemaal, en ik kijk mijn gasten even aan, ja ik zeg dat gewoon keihard, waar wij allemaal, zoals we hier zitten, een mening over hadden en waar we van hielden, iedereen op zijn eigen manier, ja, die zit daar dan op een bankje, zit wat aan zijn schoenen te pulken en denkt, ja wat denkt hij eigenlijk, jij enig idee, Peter, wat hij denkt? Hij denkt, en ik moet bijna janken nu ik het zeg, ´dag mamma, sorry.´ Kijk met ons mee en, nou ja, nee ik zeg niks meer, kijk naar die ongelofelijk lieve en verdomde klootzak van een gek uit Denemarken.
vond ik ook wel grappigquote:
Ja leuk, dan krijgen we Tom Egbers of Toine van Peperstraten.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:50 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Maakt me geen ruk uit of het een spannende etappe is of niet. Smeets doet alles om aandacht op hem te krijgen. Hij moet of dood of met pensioen.
Zelfs Hans Kraay jr. is beter.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:01 schreef narvik het volgende:
[..]
Ja leuk, dan krijgen we Tom Egbers of Toine van Peperstraten.![]()
http://www.thepetitionsite.com/quote:Op zondag 29 juli 2007 15:05 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zelfs Hans Kraay jr. is beter.
Ik start een petitie: WEG MET SMEETS!!!
Helemaal mee eensquote:Op zondag 29 juli 2007 15:19 schreef Samson het volgende:
Mart SmeetsIk vind het zowiezo foute boel als een sportitem door een of andere fatzo wordt gepresenteerd. Dan klopt eea al niet meer voor mij. Net als Erika Terpstra die sportbelangen behartigt met haar zeekoelijf...
Zo vind ik het ook echt niet kunnen dat afslankprogramma's worden gepresenteerd door slanke dennen als Sonja Bakker en Olga Commandeur!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:19 schreef Samson het volgende:
Mart SmeetsIk vind het zowiezo foute boel als een sportitem door een of andere fatzo wordt gepresenteerd. Dan klopt eea al niet meer voor mij. Net als Erika Terpstra die sportbelangen behartigt met haar zeekoelijf...
Haha, maar die moeten je juist inspireren om zelf ook zo te wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:49 schreef narvik het volgende:
[..]
Zo vind ik het ook echt niet kunnen dat afslankprogramma's worden gepresenteerd door slanke dennen als Sonja Bakker en Olga Commandeur!![]()
Gold dat ook voor Karl Noten?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Haha, maar die moeten je juist inspireren om zelf ook zo te worden![]()
Breek me de bek niet open.quote:
Technisch gezien worden dikke mensen kleiner in omvang door zijn oefeningen. Kinderen zijn ook erg klein in omvang... Link is snel gelegd.quote:
Wel weer een beetje jammer dat je het neerzet alsof je het zelf net hebt bedacht.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
vond ik ook wel grappigis van iemand van geenstijl.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/971351.html
deed ik helemaal nietquote:Op zondag 29 juli 2007 20:25 schreef Nega het volgende:
[..]
Wel weer een beetje jammer dat je het neerzet alsof je het zelf net hebt bedacht.![]()
Niks mis met Toine.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:01 schreef narvik het volgende:
[..]
Ja leuk, dan krijgen we Tom Egbers of Toine van Peperstraten.![]()
quote:... ok, dan vraag ik het anders. Jij, als een grote vent, ja, nee, ik ga het gewoon anders vragen, jij was en bent toch een hele grote meneer in de wielerij, jij, met al die ervaring van je, en ik heb je vandaag nog met je zoon berg op zien rijden, ja dames en heren applaus, ik zag deze heerlijke gek vandaag, dertig jaar na dato, weet u het nog, alleen, op die krankzinnige berg met die lepe Italiaan in zijn wiel, dertig jaar later rijdt deze rare heerlijke gek met zijn zoon diezelfde berg nog een keer omhoog, en dat doen alleen gekken of hele groten, maar ik ga jouw gewoon nu recht op de man af vragen: was het heimwee? Kan dat? Is dat mogelijk. Een grote vent, op zijn kamer en dan, pats, heimwee. Kan dat? (…)
Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/971351.htmlquote:... en ja, dat is soms raar en het is ook hard en het komt op je af zoals het wil, het leven, maar ik moet u melden, en ik moet bijna janken nu ik het zeg, dat iemand in het publiek, dat heerlijke, gekke, rare maffe publiek van ons, dat net, het is live en ja, ik kijk even naar opzij naar mijn gasten, ja toch jongens, zo is het, of niet soms, ik moet zeggen dat net vlak achter ons iemand uit het publiek live, want het is live, keihard live, dat iemand misschien een heel klein beetje kanker heeft gekregen. Ja. Zo knotsgek is het in deze tour. Vreugde en verdriet, het komt allemaal op je af en ja, dan zucht je even en je stelt gewoon de volgende vraag. Michael, jij heerlijke gek, wat een knoepertbenen had jij. Knoepertbenen ja! Maar voordat je me antwoord geeft, mijn god wat was het vandaag laagkruipen en doorwalmen, met het lood om je longen. Eens? (…)
quote:(…) en dan staat daar die grote sterke kerel, die reus van een vent en die zegt gewoon: ´na jou, jij eerst´en dan worden we in Nederland, met onze poeha en met onze praatjes, dan worden we met zijn allen even allemaal een heel klein beetje kleiner en, ik moet nu bijna janken nu ik het zeg, dat is verliezen met een grote Z en daarop nemen wij diep, maar dan ook diep ons petje af. Chapeau! (…)
quote:(…)Deze gek naast me, deze rare, lieve gek van een sportman naast me, ja, ik heb het over jou, deze heerlijke rare gek zegt net tegen me, tijdens de reclame, mag ik het zeggen? Mag ik het zeggen wat je tijdens de reclame tegen me zei? Hij zegt, deze heerlijke, rare, dolleman, mag ik het zo zeggen, ja hij lacht, deze mafkees, ja, deze hele grote kleine gek zegt net tegen me: `Bergaf is ook een soort van doodgaan`…. Bergaf is ook een soort van doodgaan. Jij bent gek hè. Wat een heerlijke, warme en vriendelijke gek heb ik hier naast me zitten. Heerlijk! (…)
Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/960191.htmlquote:(…)En daar zegt Rasmussen patat, dankuwel pak maar in met een strik er om, was getekend Rasmussen. Goedendag zeg, ja, nee, kijk eens even naar die bus waar Boogerd inzit. Dat is gewoon keihard het galvocht achter je glazen zuipen en doorplempen. Alsjeblieft zeg, moeder mag ik buitenspelen… Wat gaat die kaaskapot. Kaaskapot en ja hoor, kijk eens, die is gek, die zwaait daar gewoon naar iemand langs de kant. Even wuiven en doorschrobben. Die is gek hoor (…)
Zegt mr. Ctrl-C, Ctrl-V.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:12 schreef MahirBurekovic het volgende:
SuperHarregarre dat was niet grappig.
ROFLquote:Op zondag 29 juli 2007 14:48 schreef MahirBurekovic het volgende:
Smeets:
en dan wordt die reus, die enorme kleine, rare reus, waar wij allemaal, en ik kijk mijn gasten even aan, ja ik zeg dat gewoon keihard, waar wij allemaal, zoals we hier zitten, een mening over hadden en waar we van hielden, iedereen op zijn eigen manier, ja, die zit daar dan op een bankje, zit wat aan zijn schoenen te pulken en denkt, ja wat denkt hij eigenlijk, jij enig idee, Peter, wat hij denkt? Hij denkt, en ik moet bijna janken nu ik het zeg, ´dag mamma, sorry.´ Kijk met ons mee en, nou ja, nee ik zeg niks meer, kijk naar die ongelofelijk lieve en verdomde klootzak van een gek uit Denemarken.
Wie? Smeets?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ROFL
hij neukt wel fucking marianne timmer ja![]()
Je denkt aan Ria Visser.....zoals eerder in dit topic is genoemdquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef TubewayDigital het volgende:
ja smeets heeft mevrouw timmer genaaid. 1keer maar toch
Ben jij nu beledigd, nulletje? Lekker triest dan.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:27 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Heb ik je nu beledigd, lulletje? Lekker triest dan.![]()
Hoezo zou IK beledigd moeten zijn? Ga lekker janken omdat niemand je gejatte kutverhaaltje leuk vindt, nerd.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben jij nu beledigd, nulletje? Lekker triest dan.![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Gezeten vast wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:50 schreef TubewayDigital het volgende:
heeft mart zelf wel eens op de fiets gezeten ?
Ik denk dat ie moeite heeft om uit zn stoel te komen, dus dat lijkt me sterkquote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Hij zou toch tijdens de Tour met een van zijn gasten de Galiber op rijden?
Zijn manier van presenteren spreekt me niet aan. Heeft niks met arrogant te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:55 schreef blonchi het volgende:
Hoe snel in Nederland toch iemand als arrogant wordt betiteld.
Je moet in dit land uitkijken als je met je kop op tv komt.
Mart Smeets is ok.
Ik kan hem velen.![]()
Als hij het belangrijker vindt om zijn eigen kop op TV te laten zien ipv de Tour is hij vreselijk arrogant bezig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:55 schreef blonchi het volgende:
Hoe snel in Nederland toch iemand als arrogant wordt betiteld.
Je moet in dit land uitkijken als je met je kop op tv komt.
Mart Smeets is ok.
Ik kan hem velen.![]()
Hij heet Smeetsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:24 schreef JayceWarrior het volgende:
Smeeds is een joodse achternaamwel stereotypisch dan heh
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |