The horror!!!!quote:
Ik heb er nog nooit aan gedacht hoe dat er uit moet zien... volgens mij kan het er ook niet uit zien.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
The horror!!!!
Smeets met kleren aan is al een gedrocht maar ik kreeg net een flash hoe hij naakt zou zijn.
Het is dat ik de begane grond zit want anders was ik dood. Ik sprong uit het raam.....
enorm egoistisch en mediageilquote:Op zondag 29 juli 2007 14:30 schreef mvingerhoets het volgende:
Mart Smeets is enorm.
Ja? Heb je zulke goeie contacten met Ria?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:30 schreef mvingerhoets het volgende:
Mart Smeets is enorm.
Maakt me geen ruk uit of het een spannende etappe is of niet. Smeets doet alles om aandacht op hem te krijgen. Hij moet of dood of met pensioen. Jean ook trouwens.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
mooi om dat gesprek met Merkx te zien! eerste uur van de tour met 20km per uur... dat is dus geen beslissing! het is een media geil manneke, maar goed de geschiedenis is ook mooi! verder is het nu alleen kijken naar wat mannen op een fiets die lullen en wat truien laten zien! begint pas op de CE in Parijs!
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:48 schreef MahirBurekovic het volgende:
Smeets:
en dan wordt die reus, die enorme kleine, rare reus, waar wij allemaal, en ik kijk mijn gasten even aan, ja ik zeg dat gewoon keihard, waar wij allemaal, zoals we hier zitten, een mening over hadden en waar we van hielden, iedereen op zijn eigen manier, ja, die zit daar dan op een bankje, zit wat aan zijn schoenen te pulken en denkt, ja wat denkt hij eigenlijk, jij enig idee, Peter, wat hij denkt? Hij denkt, en ik moet bijna janken nu ik het zeg, ´dag mamma, sorry.´ Kijk met ons mee en, nou ja, nee ik zeg niks meer, kijk naar die ongelofelijk lieve en verdomde klootzak van een gek uit Denemarken.
vond ik ook wel grappigquote:
Ja leuk, dan krijgen we Tom Egbers of Toine van Peperstraten.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:50 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Maakt me geen ruk uit of het een spannende etappe is of niet. Smeets doet alles om aandacht op hem te krijgen. Hij moet of dood of met pensioen.
Zelfs Hans Kraay jr. is beter.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:01 schreef narvik het volgende:
[..]
Ja leuk, dan krijgen we Tom Egbers of Toine van Peperstraten.![]()
http://www.thepetitionsite.com/quote:Op zondag 29 juli 2007 15:05 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zelfs Hans Kraay jr. is beter.
Ik start een petitie: WEG MET SMEETS!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |