Ik heb een beetje het gevoel dat Ten Cate niet echt veel ambitie heeft. Doelstellingen als 'meedoen om het kampioenschap' vind ik ook helemaal niks. Je moet gewoon elk jaar als doelstelling hebben om kampioen te worden en te overwinteren in de CL, klaar.quote:
Ten Cate heeft toch gezegt dat hij twee weken voor het einde van het seizoen kampioen wil zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat Ten Cate niet echt veel ambitie heeft. Doelstellingen als 'meedoen om het kampioenschap' vind ik ook helemaal niks. Je moet gewoon elk jaar als doelstelling hebben om kampioen te worden en te overwinteren in de CL, klaar.
Geef hem eens ongelijk, de speler met wie hij het liefste werkt is vertrokken naar Liverpool.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Kan ie wel roepen, maar als (je weet het intern nooit) hij de mensen niet krijgt die hij wil ofzo dan zal ie voorzichtig zijn met dat soort uitspraken denk ik.
Proef er dan een beetje uit dat hij zelf ook niet tevreden is met de huidige selectie, en dat lijkt me niet meer dan terecht...
beetje jammer van die witte schoenenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Rommedahl heeft nog best wat sprongkracht.
Voor mijn part speelt ie op blote voeten, als ie maar assistjes levert.quote:
Zoals?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Damn, ik hoop eigenlijk dat er een veel betere aankoop dan Suarez gaat worden gepresenteerd.
Nee, tegenstander is gewoon kleinquote:Op maandag 30 juli 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Rommedahl heeft nog best wat sprongkracht.
Volgens mij werd er drie maand gezegd. Maar Davids is natuurlijk al redelijk oud, en ik moet nog maar zien of hij weer op zijn niveau komt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:12 schreef Pritt het volgende:
Hoelang is Davids eigenlijk uitgeschakeld?
ik ook na al die "flut" aankopen... moet toch iemand in ajax komen die acties kan maken en scoren... hopen dat ajax niet gieri gaat doen over 1-2 miljoen euri.....quote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef Badabingea het volgende:
Ik hoop persoonlijk echt dat Suarez naar Ajax komt
Omdat?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
moet toch iemand in ajax komen die acties kan maken en scoren
No shit. Maar waarom moet die er speciaal komen? Net of we die spelers nog niet hebben. En net of Suarez zo'n goaltjesdief isquote:Op maandag 30 juli 2007 16:05 schreef Chivu het volgende:
[..]
Omdat je zonder goals geen kampioen wordt?
Huntelaar heeft geen actie, is een speler die bediend moet worden. Voor Urzaiz geld denk ik hetzelfde.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
No shit. Maar waarom moet die er speciaal komen? Net of we die spelers nog niet hebben. En net of Suarez zo'n goaltjesdief is.
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
En toen hield het eigenlijk wel op met doelgerichte spelers.
quote:Suárez blijft bij FC Groningen
GRONINGEN - Luis Suárez blijft bij FC Groningen. De directies van Ajax en FC Groningen hebben maandag geen overeenstemming kunnen bereiken over een transfer.
Beide clubs hadden maandag een laatste gesprek over de hoogte van een eventuele transfersom. Ajax heeft haast met de overgang van Suárez, omdat de Amsterdammers over twee weken al in de voorronde van de Champions Leauge uitkomen.
RTVNOORD
Denk dat hij daarom wat rustiger is met uitspraken over het kampioenschapquote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef Grimm het volgende:
Zou Ten Cate van binnen niet koken? als hij ziet welke spelers hij erbij heeft gekregen.
nuance: Mooi, MITS er alternatieven komenquote:
Nee hoor, want als dat alternatief Touma blijkt te zijn ben ik nog steeds ontevreden.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nuance: Mooi, MITS er alternatieven komen![]()
hij haalt die spelers toch zelfquote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef Grimm het volgende:
Zou Ten Cate van binnen niet koken? als hij ziet welke spelers hij erbij heeft gekregen.
Ok, maar als er helemaal geen alternatieven komen is het zeker niet mooi lijkt me.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee hoor, want als dat alternatief Touma blijkt te zijn ben ik nog steeds ontevreden.
En zeker nog 1 "Davids" en 1 "Stam" Nou ga je die niet vinden, maar het moeten spelers zijn die je in ieder geval op kan stellen op hun posities zonder dat je alweer puntverlies kan noteren voor we begonnen zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef Chivu het volgende:
Laten we dan maar gewoon voor een echte linkspoot op links gaan.
Je hebt in ieder geval 2 spelers nodig die weten wat scoren is.
De alternatieven voor Suarez spelen niet in Nederland.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee hoor, want als dat alternatief Touma blijkt te zijn ben ik nog steeds ontevreden.
Liever een echte linksback dan. Voor Stam kunnen Heitinga en Van der Wiel spelen. Beter vind je niet voor het geld wat je te besteden hebt, of het moet een Zuid-Amerikaan zijn. Voor Davids kunnen Emanuelson, Heitinga en Vertonghen worden opgesteld.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zeker nog 1 "Davids" en 1 "Stam" Nou ga je die niet vinden, maar het moeten spelers zijn die je in ieder geval op kan stellen op hun posities zonder dat je alweer puntverlies kan noteren voor we begonnen zijn.
Die ga je inderdaad niet vinden, want dat zullen topspelers zijn en die zullen dan grotendeels van het seizoen moeten plaatsnemen op de bank.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zeker nog 1 "Davids" en 1 "Stam" Nou ga je die niet vinden, maar het moeten spelers zijn die je in ieder geval op kan stellen op hun posities zonder dat je alweer puntverlies kan noteren voor we begonnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |