Dat klinkt al positiefquote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
De alternatieven voor Suarez spelen niet in Nederland.
Ik denk dat ze nog een spanjaard gaan kopen. Xabi Prieto?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat klinkt al positief. Zou het toch die Delgado zijn?
Hoe zit het nu trouwens met die Ochoa en Araujo? Waren toch zo'n grote talenten. Gaat Ajax weer toekijken hoe een andere Europese topclub hen binnenhaalt?
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef BonJovi het volgende:
ja kom maar op met de nieuwe aankopen.
Tsja, zet de deur nog maar verder open voor rechtspoten die op het middenveld willen spelen. Daar hebben we er nog niet genoeg van....quote:Op maandag 30 juli 2007 17:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog een spanjaard gaan kopen. Xabi Prieto?
Noem jij dan eens een goed alternatief?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:02 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, zet de deur nog maar verder open voor rechtspoten die op het middenveld willen spelen. Daar hebben we er nog niet genoeg van....
Ben blij Suarez past totaal niet bij Ajax.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Op nu.nl hebben ze het er nog over dat Ajax 3.5 miljoen zou bieden. Zal toch niet dat ze daar aan vast gehouden hebben he?.
Die heb ik niet, die heeft niemand. Maar de laatste plaats waar je nu spelers voor moet gaan halen is rechtshalf of rechtsbuiten.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Noem jij dan eens een goed alternatief?
Mwah, leuke frivole, talentvolle speler met een leuke techniek. nee niets voor Ajax neequote:Op maandag 30 juli 2007 17:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ben blij Suarez past totaal niet bij Ajax.
Ik ben gewoon niet onder de indruk van Suarez, en volgens mij zou hij kei hard falen en voor bijna 10 mil zou ik het er niet op wagen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, leuke frivole, talentvolle speler met een leuke techniek. nee niets voor Ajax nee.
Suarez had heel leuk geweest, maar is bij lange na geen ideale oplossing natuurlijk. Hij had heel welkom geweest, maar aangezien we een stel blinde paarden op de bank hebben zitten die 4-3-3 willen blijven spelen moet er een andere speler komen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, leuke frivole, talentvolle speler met een leuke techniek. nee niets voor Ajax nee.
Nee, ik denk dat Araujo en Ochoa gewoon een verzinsel waren van een voetbalsitequote:Op maandag 30 juli 2007 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe zit het nu trouwens met die Ochoa en Araujo? Waren toch zo'n grote talenten. Gaat Ajax weer toekijken hoe een andere Europese topclub hen binnenhaalt?
Delgado is toch ook een rechtspoot of zit ik nu mis?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk het ook, vooral Ochoa. Aangezien niets er op duidt dat er geen vertrouwen is in Stekelenburg.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:11 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Araujo en Ochoa gewoon een verzinsel waren van een voetbalsite
We weten geloof ik niet eens zeker over welke Delgado dat gerucht nu is, laat staan over of het een rechts- of linkspoot is.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Delgado is toch ook een rechtspoot of zit ik nu mis?
Cesar Delgado is geloof ik een rechtspootquote:Op maandag 30 juli 2007 17:13 schreef Chivu het volgende:
[..]
We weten geloof ik niet eens zeker over welke Delgado dat gerucht nu is, laat staan over of het een rechts- of linkspoot is.
César Delgado. Ken de hele speler niet, maar lees er opvallend veel over.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:13 schreef Chivu het volgende:
[..]
We weten geloof ik niet eens zeker over welke Delgado dat gerucht nu is, laat staan over of het een rechts- of linkspoot is.
Ik ken hem alleen uit mijn PC-spel FM 2007quote:Op maandag 30 juli 2007 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
César Delgado. Ken de hele speler niet, maar lees er opvallend veel over.
Voornaam: César
Achternaam: Delgado
Geboortedatum: 18-08-1981
Geboorteplaats: Rosario, Argentinië
Nationaliteit: Argentinië
Speler van: Cruz Azul
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten
2001/02 Rosario Central 17 3
2002/03 Rosario Central 38 11
2003/04 Cruz Azul 29 12
2004/05 Cruz Azul 33 16
Totaal 117 42
Stats van de afgelopen 2 jaar zijn onduidelijk.
Als Suarez al onhaalbaar isquote:Op maandag 30 juli 2007 17:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
Cesar Delgado is geloof ik een rechtspootMaar die is een beetje onhaalbaar lijkt mij
Ceasr Delgadoquote:Op maandag 30 juli 2007 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
César Delgado. Ken de hele speler niet, maar lees er opvallend veel over.
Voornaam: César
Achternaam: Delgado
Geboortedatum: 18-08-1981
Geboorteplaats: Rosario, Argentinië
Nationaliteit: Argentinië
Speler van: Cruz Azul
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten
2001/02 Rosario Central 17 3
2002/03 Rosario Central 38 11
2003/04 Cruz Azul 29 12
2004/05 Cruz Azul 33 16
Totaal 117 42
Stats van de afgelopen 2 jaar zijn onduidelijk.
Suarez is niet onhaalbaar er word alleen veel te veel voor gevraagd.quote:
Ging die niet ook nog naar Barca om te testen?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:25 schreef andre347 het volgende:
Wat heeft Ajax trouwens gedaan met Mads Laudrup, die hebben ze toch een keer afgetest?
Er waren inderdaad wel officiele geruchten van een mexicaanse krant.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
Cesar Delgado is geloof ik een rechtspootMaar die is een beetje onhaalbaar lijkt mij
Het was ook niet serieusquote:Op maandag 30 juli 2007 17:22 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter Gronkjear om maar eens wat te noemen
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:26 schreef M0NTANA het volgende:
Als men Luis Suarez haalt als linksbuiten voor het 4-3-3-systeem, zou het weleens Ajax' grootste miskoop ooit kunnen worden, dan is namelijk iedere euro er één teveel.
quote:Ajax verhoogde het bod maandag tot 6,5 miljoen, maar Groningen wilde niet voor minder dan 9,5 afstand doen van de publeikslieveling.
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:29 schreef w00h00 het volgende:
Ajax trek de knip maar eens open voor Boussoufa en haal verder nog Touma op.
Waarom niet? Een goedkope back up achter Boussouffa en net zoals de werking met Baki en Rommedahl heb je hier ook meer mogelijkheden.quote:
paniek aankoopquote:Op maandag 30 juli 2007 17:37 schreef Madine het volgende:
Zo, ben benieuwd waar van Geel mee gaat komen.
Zo zal 'ie toch niet zijn zeker? Ajax bod van 6,5 miljoen en vraagprijs 9,5 miljoen zegt vi.nlquote:
Omdat het gewoon geen Ajax materiaal is. Ook niet als back up. Kun je net zo goed Mitea houden (die er nu gewoon nog is).quote:Op maandag 30 juli 2007 17:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarom niet? Een goedkope back up achter Boussouffa en net zoals de werking met Baki en Rommedahl heb je hier ook meer mogelijkheden.
Daarbij kent Baki Touma uit zijn Twente tijd.
Trouwens nog maar 2 weken voor VCL wedstrijden beginnen![]()
Komt allemaal wel goed van Geel heeft ons nog niet in de steek gelaten.quote:
Mitea is wel altijd geblesseerd.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat het gewoon geen Ajax materiaal is. Ook niet als back up. Kun je net zo goed Mitea gewoon houden (die er nu gewoon nog is).
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat het gewoon geen Ajax materiaal is. Ook niet als back up. Kun je net zo goed Mitea gewoon houden (die er nu gewoon nog is).
'Elmander dichtbij overgang naar Ajax'quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]
'Elmander dichtbij overgang naar Ajax'
Ajax heeft volgens de Zweedse krant Expressen belangstelling in de Zweedse aanvaller Johan Elmander van het Franse Toulouse FC. Ajax wil na het vertrek van diverse aanvallers die plaatsen opvullen met 3 aanvallers, waarvan er al 2 binnen zijn(Urzaíz en Rommedahl). Eerder werd Elmander al begeerd door Juventus, Tottenham Hotspurs en FC Barcelona, maar nu lijkt toch Ajax hem aan te trekken.
Elmander liet weten open te staan voor een vertrek naar Ajax. De Zweed kwam eerder uit voor Holmalunds IF, Orgryte IS, Feyenoord, Djurgardens IF, Brondby IF en momenteel Toulouse. Afgelopen seizoen scoorde Elmander 11 maal in 32 competitieduels.
Elmander kost de Amsterdammers volgens de Zweedse media rond de 7 miljoen euro.
Wat is er mis met Elmander?quote:
Dan heb je nog Manucharyan, Goossens en dan ben je wel een keer in september december en heb je Leonardo weer.quote:
Hij speelt nu bij Toulouse en daar zou hij een heel erg goed seizoen hebben gedraaid.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:47 schreef BB-boy het volgende:
Was wel veruit de gevaarlijkste speler met Brondby tegen Ajax.
Alleen 7 miljoenen een kakkerlak geweest.
Het begint sowieso een beetje een incest kliekje te worden tussen psv, Ajax en feyenoord...quote:Op maandag 30 juli 2007 17:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus, dan haal je wel een ras-Feyenoorder in huis zeg.... naja beter dan Suarez iig.
Neem dat bericht maar met een korreltje zout.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hij speelt nu bij Toulouse en daar zou hij een heel erg goed seizoen hebben gedraaid.
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
In de zweedse krant staat helemaal niets vermeld over Elmander en Ajax.
Het enige wat er over Elmander staat is dat hij tegenwoordig ook als model loopt.
Laat BonJovi het maar niet weten.![]()
Het is Van Geel, met een hoofdletter V!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:37 schreef Madine het volgende:
Zo, ben benieuwd waar van Geel mee gaat komen.
Boussoufa is toch ook rechtsbenig? Ik zie Boussoufa ook wel komen hoor, maar niet voor een 4-3-3 zoals Ten Cate die blijkbaar wil spelen. Gewoon als opvolger voor Sneijder.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:41 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop ook dat Ajax gaat voor Mbark Boussoufa, anders zou ik ook niemand kunnen noemen.
Ik weet veel over Zwedenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
In de zweedse krant staat helemaal niets vermeld over Elmander en Ajax.
Het enige wat er over Elmander staat is dat hij tegenwoordig ook als model loopt.
Laat BonJovi het maar niet weten.![]()
AN forumquote:Op maandag 30 juli 2007 17:53 schreef Nashje het volgende:
http://www.expressen.se/s(...)ar-en-naturbegavning
Is inderdaad het enige. Waar heb je dat bericht vandaan w00h00?
Wanneer tovert vd Zee wat uit z'n Zuid Amerikaanse hoed?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:44 schreef methodmich het volgende:
Barry Robson van Dundee United werd ook genoemd, maar dat lijkt me een verzinsel.
De Fransman Olivier Thomert is in Franse media een keer gelinkt aan Ajax, net als Aurélien Capoué.
Zou mij echter niet verbazen als Van Geel iets uit België of het Oostblok haalt.
Het zoontje van Gabrich!quote:Op maandag 30 juli 2007 18:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wanneer tovert vd Zee wat uit z'n Zuid Amerikaanse hoed?
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wanneer tovert vd Zee wat uit z'n Zuid Amerikaanse hoed Sombrero?
Die "move" in je ondertitelquote:
Paniek? Waar baseer je dat nou weer op?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:36 schreef thewishmaster het volgende:
Ik dacht dat Ajax wel een schaduwelftal zou hebben, maar nu lijkt er wel totale paniek uitgebroken om de linksbuitenplaats in te vullen.
Op de supporters waarschijnlijk. Maargoed, elke idioot kan natuurlijk bedenken dat het wenselijk is dat er deze week een aankoop staat, en dat het eigenlijk wenselijk was dat er twee weken geleden al een aankoop had gestaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Paniek? Waar baseer je dat nou weer op?
Rommedahl komt uit Londen!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:00 schreef Chivu het volgende:
[..]
Zolang het maar geen ex-Feyenoorder of ex-PSV'er is, onhaalbare uitzonderingen uit London daargelaten.
NIet, die komt uit Denemarken. Maar Rommedahl is er al, ik doelde meer op een Van Persie, Robben of Kalouquote:
Ik wel hoor, ik heb liever kwaliteit dan dat we ons laten beperken door haatgevoelens tegen ex PSV ers en ex Feyenoorders.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef BB-boy het volgende:
robben wil ik NOOIT in een Ajax shirt zien
Ik heb in ieder geval één iemand om. Nu Martin van Geel nog.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef Vale17 het volgende:
Misschien een stuntje met Luque
Boussouffa speelt echt wel liever voor Ajax dan voor Anderlecht denk ik hoor. Grotere/betere competitie, grotere club, in zijn 'eigen' land + stad, beter salaris waarschijnlijk, en bij Ajax sta je eerder in de belangstelling van grote buitelandse clubs. Er zijn genoeg redenen te bedenken.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:59 schreef Chivu het volgende:
[..]
Boussoufa is toch ook rechtsbenig? Ik zie Boussoufa ook wel komen hoor, maar niet voor een 4-3-3 zoals Ten Cate die blijkbaar wil spelen. Gewoon als opvolger voor Sneijder.
Al denk ik dat Boussoufa er geen enkel belang bij heeft om weg te gaan bij Anderlecht. De stap omhoog is te klein, en hij is daar net op z'n plek. Bovendien heeft Anderlech 3,5 miljoen voor hem neergeteld.
Tsja, m'n verstand geeft in geval van die 3 spelers toch echt de bovenhand ten opzichte van m'n gevoel. Maargoed, het is onzinnig om daar veel dieper over in te gaan wanneer die gasten het zo goed doen bij hun clubs.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef BB-boy het volgende:
robben wil ik NOOIT in een Ajax shirt zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |