Ik moest ook gelijk aan jou denkenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:15 schreef Jarno het volgende:
Ik voel me aangesproken.
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:01 schreef Jarno het volgende:
Vanochtend vroeg (hey, 8 uur is vroeg op de zondag ja!) een bammetje op met dochterlief, als die straks wakker is gaan we aan de warme afbakbroodjes!
helemaal niks, ongezonde suikertroep is 'tquote:Op zondag 29 juli 2007 12:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft dit met een boterham te maken?
volwassen mensen die tegen andere volwassenen woorden als bammetje, dinnetje gebruiken dien standrechtelijk geëxecuteeerd te wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:27 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Bammetje
Net zoiets als dinnetje, dat soort tenenkrommende woorden activeren kotsneigingen.
Dat heeft meer met intelligentie te maken...... Zulke mensen moet je per definitie negeren.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
kut woord. net zo kan ik mij ergeren aan mensen die 'broodje' zeggen tegen een gewone boterham.
Een broodje is gewoon zo'n wit bolletje/puntjequote:Op zondag 29 juli 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
kut woord. net zo kan ik mij ergeren aan mensen die 'broodje' zeggen tegen een gewone boterham.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |