Ik moest ook gelijk aan jou denkenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:15 schreef Jarno het volgende:
Ik voel me aangesproken.
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:01 schreef Jarno het volgende:
Vanochtend vroeg (hey, 8 uur is vroeg op de zondag ja!) een bammetje op met dochterlief, als die straks wakker is gaan we aan de warme afbakbroodjes!
helemaal niks, ongezonde suikertroep is 'tquote:Op zondag 29 juli 2007 12:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft dit met een boterham te maken?
volwassen mensen die tegen andere volwassenen woorden als bammetje, dinnetje gebruiken dien standrechtelijk geëxecuteeerd te wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:27 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Bammetje
Net zoiets als dinnetje, dat soort tenenkrommende woorden activeren kotsneigingen.
Dat heeft meer met intelligentie te maken...... Zulke mensen moet je per definitie negeren.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
kut woord. net zo kan ik mij ergeren aan mensen die 'broodje' zeggen tegen een gewone boterham.
Een broodje is gewoon zo'n wit bolletje/puntjequote:Op zondag 29 juli 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
kut woord. net zo kan ik mij ergeren aan mensen die 'broodje' zeggen tegen een gewone boterham.
boterhamquote:Op zondag 29 juli 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
Dezelfde mensen die ook hubby en ongi gebruikenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:18 schreef Gluckskafer het volgende:
Dat woord gebruiken mensen die op de administratie werken, en in een dagelijkse sleur zitten.
ongi heb ik nog nooit gehoord... Wat is het?quote:Op zondag 29 juli 2007 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die ook hubby en ongi gebruiken.
Waar je je al niet druk om kan maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
Ongesteldquote:Op zondag 29 juli 2007 12:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
ongi heb ik nog nooit gehoord... Wat is het?
reken jij dan ff uit hoeveel de vierkantswortel van 8003938262525464848948 is?quote:Op zondag 29 juli 2007 12:55 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Waar je je al niet druk om kan maken.
Spreek uit: brautjuh en maak me gek.
Neeeeequote:
"Hihihihi ik zei gister tegen m'n dinnetje dat ik ongi was, en zij zo van haha dat moet ik niet proberen bij m'n hubbi, dan kan hij zijn bammetjes niet meer op hhihihi'quote:Op zondag 29 juli 2007 12:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
NeeeeeDe eerste die ik dat hoor zeggen: "Ow Dzjiieezzzz meid... ik ben ongi!!!'. Lach ik keihard uit.
je zult je in dit land moeten schikken naar dat woord jonge vriend.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:58 schreef PeZu het volgende:
boterham is idd ook een ongekend kut woord met name omdat ik nooit boter of ham eet
er zijn in dit land maar 2 dingen die echt moeten om te overleven, belasting betalen en ademhalen, de rest is bijzaakquote:Op zondag 29 juli 2007 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je zult je in dit land moeten schikken naar dat woord jonge vriend.
ik ookquote:Op zondag 29 juli 2007 12:15 schreef Jarno het volgende:
Ik voel me aangesproken.
heb je een grote dikke kut? of een kutje?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:53 schreef philana het volgende:
verkleinwoordjes in het algemeen... vreselijk
respectloos..
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:53 schreef philana het volgende:
verkleinwoordjes in het algemeen... vreselijk
respectloos..
hoi. ben je al lang nieuw hier?quote:
zo zo. en je weet de icons al te vinden zie ik...quote:
its not rocket science...quote:Op maandag 30 juli 2007 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo zo. en je weet de icons al te vinden zie ik...
nou...quote:
wonderkind is zequote:Op maandag 30 juli 2007 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo zo. en je weet de icons al te vinden zie ik...
en dat is ze.quote:
levens-newbiequote:Op zondag 29 juli 2007 12:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft dit met een boterham te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |