![]()
Wij in het geloof, hadden toch een afspraak, dat je lichaam een temple was, dus geen tatoes.
Jij met je mooie EO, hebt er niks van gemaakt, je bid niet voor het eten, als je volk hebt, trouwens, mensen zorgen voor eten, als er te kort was zorgde jesus voor het brood, om te breken, hij zei dit is mijn lichaam, jesus kwam aan met de wijn, hij zei dit is mijn bloed.
Ik ga iets zeggen, hij heeft een lening afgesloten met de romeinen en kon het niet afbetalen en ooh wee als je in Rome je schulden niet kon betalen was je de lul, of je werd verbannen, of je ging dood.
Nee ben niet meer een echte kerk fan, komt door het volgende, de wetenschap heeft meer inpetto.
Mijn vader heeft kanker achter zijn oog gehad, ik liep met een lullige ketting om, na maanden moet hij een oog missen, maar hij is kanker vrij, ik zie ook wonderen, maar wel door de wetenschap, trouwens ben ex RK, heb nooit wat gehad, met die EO.
Sukkels, het evangelie, nee lullo de wetenschap, heb je geen tv, dan ben je een steen, accepteer die klote wereld net als ons.
Jullie christen hebben niks misdaan, net als al onze fokkers niet.
Tot slot wil ik zeggen, hee ken je dat nummer:"We all living in America, how beautiful", ok ik geloof in god , maar niet in jullie imbiciele kerk.
Het is over .
Groet Newsie.