quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:Ik zag er laatst een aantal...die dingen zijn best duur

maar wel mooi!
Schijnt ook dat ze moeilijk te verzorgen zijn?
Verzorgen is niet zo moielijk, da's een kwestie van water geven en af en toe bemesten, het bijhouden en vormen is wat lastiger.
Met bijhouden bedoel ik dat de boom niet te snel te groot wordt en proberen om de stam dikker te krijgen.
en met het vormen, is opzich ook neit zo lastig maar je moet wel weten welke takken je af wil knippen en welke je wil laten zitten, en met het bedraden en buigen van een boom kan het gebeuren dat er een tak breekt.
Ik wil over een tijdje nog weleens een cursus gaan doe, ben binnenkort jarig dus dat mogen m'n ouders mooi betalen

Xith, daar kan je wel vanuit gaan ja..
In de winter zou het nog kunnen dat de boom in z'n "winterslaap" zit maar 's zomers hoort ie toch echt bladeren te hebben,
Overigens heb ik laast mijn "jonge" 5naalden den verpot, ben bang dat die ook aan het overlijden is, de naalden zijn lichtgroen ipv. donkergroen en er zitten veel bruine naalden tussen, heb er ook al heel veel naalden af kunnen plukken zonder moeite.