Ja die moeder zei ook tegen dr dochter van 'kijk zoiets krijg je nou als je zo doet' (omdat die dochter dus echt zo keek alsof ze werd lastig gevallen + wegduwen enzo - maar was dus gewoon typisch zo'n reaktie van een kind dat t niet leuk vind om in openbaar papa zo close te krijgenquote:Op zondag 29 juli 2007 00:38 schreef MouzurX het volgende:
Beetje rare lui dan als dat allemaal zo verkeerd op jou overkwam
Jammer, maar niet leukquote:Op zondag 29 juli 2007 16:22 schreef fok2007 het volgende:
ik zat net in de bus zie ik mijn dochter zitten. ik op haar af om te vragen wat ze hier doet want ze hoort nog in de afkickkliniek te zitten. komt opeens een duidelijhk aan heroine verslaafde junk op me af. "HEy hey vind je da een beetje normaal man!".junkies
![]()
Lemmingen horen dus niet in hetzelfde topic als het origineel...quote:Op zondag 29 juli 2007 16:22 schreef fok2007 het volgende:
ik zat net in de bus zie ik mijn dochter zitten. ik op haar af om te vragen wat ze hier doet want ze hoort nog in de afkickkliniek te zitten. komt opeens een duidelijhk aan heroine verslaafde junk op me af. "HEy hey vind je da een beetje normaal man!".junkies
![]()
Hij is nog nieuw...quote:Op zondag 29 juli 2007 17:27 schreef Serendips het volgende:
[..]
Lemmingen horen dus niet in hetzelfde topic als het origineel...
Hij dacht dat hij haar zo ff het bed in kon pwnen..quote:Op zondag 29 juli 2007 00:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
wel schetig dat je het voor dat meisje op wilde nemen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:23 schreef Vincenski het volgende:
Post is een foto van der tieten
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:30 schreef tonks het volgende:
Was het in nijmegen TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |