Ach sooooo!! Okidoki!! Nu snap ik het welquote:Op zondag 29 juli 2007 02:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
je snapt de vraag niet.
Het ging om de ratio
En de beste was Yuri. 't was om hem een compliment te geven,
Yuri![]()
Inderdaad ik heb het punt aan qonmann gegeven omdat hij het afmaakte dus hij heeft het punt.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Yuri bepaalt dat toch gewoon lekker zelf? Dat eeuwige gezeik, alsjeblieft.
Wat WA zeiquote:Op zondag 29 juli 2007 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan moet je niet verbaasd zijn als mensen een relatieve hekel aan je krijgen. Laat het lekker een beetje doorlopen.
Bovendien zeur ik nooit, dat kan iedereen hier beamen. Verder is het een beetje moeilijk om een hekel aan mij te krijgenquote:Op zondag 29 juli 2007 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan moet je niet verbaasd zijn als mensen een relatieve hekel aan je krijgen. Laat het lekker een beetje doorlopen.
Je goed recht hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb het punt aan qonmann gegeven omdat hij het afmaakte dus hij heeft het punt.
Ik heb het niet over jou. De vraagsteller beslist gewoon, er moet niet na ieder punt een discussie of een sneer volgen.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bovendien zeur ik nooit, dat kan iedereen hier beamen. Verder is het een beetje moeilijk om een hekel aan mij te krijgen![]()
Beaamt!!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bovendien zeur ik nooit, dat kan iedereen hier beamen.
Precies, daar hebben ze mij al voor!!!quote:Verder is het een beetje moeilijk om een hekel aan mij te krijgen![]()
Ik kan het in elk geval niet !quote:Op zondag 29 juli 2007 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verder is het een beetje moeilijk om een hekel aan mij te krijgen![]()
Dan volgt nu het journaal:quote:Op zondag 29 juli 2007 02:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou. De vraagsteller beslist gewoon, er moet niet na ieder punt een discussie of een sneer volgen.
Stanley +1quote:Op zondag 29 juli 2007 02:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
nelly furtado en timbaland
Ehm, nee, er was een mooie film op een Sky movies kanaal. Wat heb ik gemist dan???quote:Op zondag 29 juli 2007 02:27 schreef qonmann het volgende:
ER heb je nog BBC gezien vanavond om 21.05 uur ?
WA +1quote:Op zondag 29 juli 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Amerika en Nieuw-Zeeland?
Coast: Galway to Baltimore.. met verhaaltjes en vooral beeldenquote:Op zondag 29 juli 2007 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ehm, nee, er was een mooie film op een Sky movies kanaal. Wat heb ik gemist dan???
Ow, wat jammer dat ik dat niet gezien hebquote:Op zondag 29 juli 2007 02:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Coast: Galway to Baltimore.. met verhaaltjes en vooral beelden
Technisch gezien moet ik het punt krijgen want amerika bestaat niet, want het is de VS. of de U.S.A.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
WA +1
Was echt heel mooi..jouw foto kwam me bekend voor met die lucht, kleine eilandjes en eindeloos veel groen of rots...en verhaaltjesquote:Op zondag 29 juli 2007 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, wat jammer dat ik dat niet gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |