Alles van Annie MG is mooiquote:Op zondag 29 juli 2007 01:14 schreef ElizabethR het volgende:
Vind je het trouwens een mooie tekst WA??
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alles van Annie MG is mooiIk heb Foxtrot in die tijd samen met mijn moeder gezien. We grappen nog steeds dat aspirines alleen werken "als je ook het buisje inslikt"
Zondequote:Op zondag 29 juli 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb hem ook in het theater gezien, met Willem Nijholt dus!! Werd zwaar verliefd op Nijholt en kreeg bij dit nummer midden in het theater zware last van snotvallingen door hevige ontroering.
Helaas ben ik tijdens mijn verhuizing mijn originele LP (jaja) van de musical kwijtgeraakt
Ik ben nog steeds op zoek naar een exemplaat met Willem Nijholt dus!!!! Niet de versie met Paul de Leeuw, hoe een groot fan ik ook ben van Paul.
Is hupsakee!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
Oebele!!!
hij staat er niet zijn voordeligst op ...quote:Op zondag 29 juli 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, een meerkat is een apensoort (alhowel ze in afrika een stokstaartje ook meerkat noemen, en die hoort weer bij de mangoesten). Het dier waar ik een foto van postte is een halfaap.
Het aapje gedeelte van je antwoord is niet goed, maar het maki gedeelte wel. Een ringstaartmaki om precies te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
maki aapje
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Volgens mij ben ik mn geheugen kwijt ofzo![]()
quote:
Kun je niet beter nu gaan =quote:Op zondag 29 juli 2007 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Kan iemand om 2 uur effe zeggen dat ik naar bed moet gaan?
ja dat wil ik wel doen, maar ik wil je eigenlijk ook een mailtje sturen, alleen staat er geen email adres in je profielquote:Op zondag 29 juli 2007 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Kan iemand om 2 uur effe zeggen dat ik naar bed moet gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |