six 5000quote:Op zondag 29 juli 2007 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe gaat dat liedje ook alweer? "Pennsylvania!!! Three five thousand!" Of niet![]()
Dat is goed. maar nu moet er nog steeds wat bijquote:Op zondag 29 juli 2007 01:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
avenue
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:54 schreef qonmann het volgende:
en misschien moet er nog dc achter washington, maar dat bedoel je vast niet ...
misschien ben ik wat streng maar washinton is een staat en dus wou ik er de D.C bij hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Wat flauw dat je het pas goedkeurt bij DC, Yuri. Ik had vrijwel het hele adres.
Mijn antwoord hoor!! Niet dat FKA te laat naar bed gaat!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
te laat
Whateverquote:Op zondag 29 juli 2007 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
misschien ben ik wat streng maar washinton is een staat en dus wou ik er de D.C bij hebben
qonmann ook niet hoor, die had alleen maar DC goed, en WA had veel en veel meer van het adres goed. Maar ok. Ik vind het ook een beetje flauw. Volgende keer als ik een maki vraag wil ik ringstaart er ook bijhebben en aap erafquote:Op zondag 29 juli 2007 02:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En je had avenue en 1600 ook niet![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nembrionic
2 iemanden toch?? Je wilt iemand met de beste score aangaande topics openen en iemand met de laagste score daarin?? Of snap ik de vraag nou niet???quote:Op zondag 29 juli 2007 02:07 schreef qonmann het volgende:
't is iemand die nu meedoet
Nee, neequote:Op zondag 29 juli 2007 02:05 schreef qonmann het volgende:
mijn puntje mag wel naar WA, heb ik geen probleem mee
heb het puntje bij WA gezet.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wickedangel +1
Tussenstand deeltje 916
Iago 1
Plasterk 1
qonmann 1
ElizabethR 3
wyccie 1
Wickedangel 2
Yurithemaster 1
Dat is buitengewoon lief van je qonmannquote:Op zondag 29 juli 2007 02:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
heb het puntje bij WA gezet.
Stel jij nu een vraag WA ?
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Yuri bepaalt dat toch gewoon lekker zelf? Dat eeuwige gezeik, alsjeblieft.
je snapt de vraag niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
2 iemanden toch?? Je wilt iemand met de beste score aangaande topics openen en iemand met de laagste score daarin?? Of snap ik de vraag nou niet???
Dat bepalen wij toch gewoon lekker zelf?quote:Op zondag 29 juli 2007 02:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat eeuwige gezeik, alsjeblieft.
Dan moet je niet verbaasd zijn als mensen een relatieve hekel aan je krijgen. Laat het lekker een beetje doorlopen.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat bepalen wij toch gewoon lekker zelf?
Ach sooooo!! Okidoki!! Nu snap ik het welquote:Op zondag 29 juli 2007 02:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
je snapt de vraag niet.
Het ging om de ratio
En de beste was Yuri. 't was om hem een compliment te geven,
Yuri![]()
Inderdaad ik heb het punt aan qonmann gegeven omdat hij het afmaakte dus hij heeft het punt.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Yuri bepaalt dat toch gewoon lekker zelf? Dat eeuwige gezeik, alsjeblieft.
Wat WA zeiquote:Op zondag 29 juli 2007 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan moet je niet verbaasd zijn als mensen een relatieve hekel aan je krijgen. Laat het lekker een beetje doorlopen.
Bovendien zeur ik nooit, dat kan iedereen hier beamen. Verder is het een beetje moeilijk om een hekel aan mij te krijgenquote:Op zondag 29 juli 2007 02:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan moet je niet verbaasd zijn als mensen een relatieve hekel aan je krijgen. Laat het lekker een beetje doorlopen.
Je goed recht hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb het punt aan qonmann gegeven omdat hij het afmaakte dus hij heeft het punt.
Ik heb het niet over jou. De vraagsteller beslist gewoon, er moet niet na ieder punt een discussie of een sneer volgen.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bovendien zeur ik nooit, dat kan iedereen hier beamen. Verder is het een beetje moeilijk om een hekel aan mij te krijgen![]()
Beaamt!!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bovendien zeur ik nooit, dat kan iedereen hier beamen.
Precies, daar hebben ze mij al voor!!!quote:Verder is het een beetje moeilijk om een hekel aan mij te krijgen![]()
Ik kan het in elk geval niet !quote:Op zondag 29 juli 2007 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verder is het een beetje moeilijk om een hekel aan mij te krijgen![]()
Dan volgt nu het journaal:quote:Op zondag 29 juli 2007 02:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou. De vraagsteller beslist gewoon, er moet niet na ieder punt een discussie of een sneer volgen.
Stanley +1quote:Op zondag 29 juli 2007 02:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
nelly furtado en timbaland
Ehm, nee, er was een mooie film op een Sky movies kanaal. Wat heb ik gemist dan???quote:Op zondag 29 juli 2007 02:27 schreef qonmann het volgende:
ER heb je nog BBC gezien vanavond om 21.05 uur ?
WA +1quote:Op zondag 29 juli 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Amerika en Nieuw-Zeeland?
Coast: Galway to Baltimore.. met verhaaltjes en vooral beeldenquote:Op zondag 29 juli 2007 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ehm, nee, er was een mooie film op een Sky movies kanaal. Wat heb ik gemist dan???
Ow, wat jammer dat ik dat niet gezien hebquote:Op zondag 29 juli 2007 02:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Coast: Galway to Baltimore.. met verhaaltjes en vooral beelden
Technisch gezien moet ik het punt krijgen want amerika bestaat niet, want het is de VS. of de U.S.A.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
WA +1
Was echt heel mooi..jouw foto kwam me bekend voor met die lucht, kleine eilandjes en eindeloos veel groen of rots...en verhaaltjesquote:Op zondag 29 juli 2007 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, wat jammer dat ik dat niet gezien heb
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is het een acteur?
Yep!! Thats'Eirequote:Op zondag 29 juli 2007 02:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Was echt heel mooi..jouw foto kwam me bekend voor met die lucht, kleine eilandjes en eindeloos veel groen of rots...en verhaaltjes
Ik ken hem wel van gezicht maar kan absoluut geen naam erbij bedenkenquote:
Mementoquote:Op zondag 29 juli 2007 02:46 schreef ElizabethR het volgende:
Guy Pearce
Pearcequote:Op zondag 29 juli 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is Pierce, maar dat zie ik uiteraard door de vingers.
Mary die heet wel zo, maar die tennistquote:
Jazeker! Mijne papa!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Hendrik de Achtste, toch?
qonmann +1quote:Op zondag 29 juli 2007 03:03 schreef qonmann het volgende:
Harry Mulisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |