Ik zat zo dik geyl tv te koekeloeren met die m-kayquote:
Eerlijk gezegd is die best sterquote:Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben ziek en jij gaat dooooooooooooood
Aan kwikvergiftiging of looooooooooood
Ja wij in hoge nood, en het bloed kleurt alles rood
Ik ben ziek en jij gaat dooooooooooooood
Ik heb trouwen zo'n vermoeden dat BB ligt te sexen met z'n eigen ex![]()
Reservoir dogsquote:Op maandag 30 juli 2007 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat zo dik geyl tv te koekeloeren met die m-kay
En dat is leuk?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat zo dik geyl tv te koekeloeren met die m-kay
Brigitte Kaandorp, heeeeeeeeel lang geledenquote:
Die muts die net de dolle mina's heeft gemistquote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Brigitte Kaandorp, heeeeeeeeel lang geleden
We hadden patatters en een whico! Dus ja!quote:
ja die ja, maar ik was toen te jong om dat te beseffenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die muts die net de dolle mina's heeft gemist![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:58 schreef m-kay het volgende:
[..]
We hadden patatters en een whico! Dus ja!
samen met Herman Finkersquote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Brigitte Kaandorp, heeeeeeeeel lang geleden
Ach, de eerste minuut is ze best aardig, daarna wordt het kutquote:Op maandag 30 juli 2007 00:58 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ja die ja, maar ik was toen te jong om dat te beseffen![]()
Tegenwoordig vind ik haar uitermate![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hans Teeuwen is nog steeds ultiem. Maargoed, ik ben geestelijk dan ook nog steeds een puber![]()
En bijna een cheile blonde chicka, maar die wilde gelukkig nietquote:Op maandag 30 juli 2007 00:58 schreef m-kay het volgende:
[..]
We hadden patatters en een whico! Dus ja!
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En bijna een cheile blonde chicka, maar die wilde gelukkig niet
quote:Op [MSN-]maandag 30 juli 2007 01:03[/url] schreef Bravebart het volgende:
ik moet eens een vrouw met wasmachine regelen in delft
Weet je hoe veeleisend die zijnquote:
Ik heb een wasmachine!quote:Op [MSN-]maandag 30 juli 2007 01:03[/url] schreef Bravebart het volgende:
ik moet eens een vrouw met wasmachine regelen in delft
Zeg uuh, logs posten is ban hequote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je hoe veeleisend die zijn
vreemdgaatverhaal
Dus...
Maar jij bent geen vrouwquote:
Definieer je dat al als vreemdgaan ?quote:
Haal je rijbewijsquote:
zie ik daar een mooie kans voor woeschte Neucksex?quote:
Ja ik wel maar Bart nietquote:Op maandag 30 juli 2007 01:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Haal je rijbewijs![]()
Of koop een treinkaartje voor de volgende dag
[..]
zie ik daar een mooie kans voor woeschte Neucksex?
Nee, zo ben ik niet, ik moet aan Ienepelienepien denk hequote:Op maandag 30 juli 2007 01:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Haal je rijbewijs![]()
Of koop een treinkaartje voor de volgende dag
ow sorry, kun je dat compliment nog een keer herhalen?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vrouwen, iedere negatieve opmerking direct oppikken, maar complimenten horen ze niet![]()
Zet maar weer terug hoor, ik ben niet zo naaierigquote:
en ik ben geen vrouw zeg je net!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet, ik moet aan Ienepelienepien denk he
Pas op, of ik kom echt een keer langsquote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja ik wel maar Bart niet
zo komt ie nooit aan de vrouw he![]()
Dat typte ik niet, dat typte mn gewetenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
en ik ben geen vrouw zeg je net!
*Ien niet meer snappen doen*![]()
Mijn pedopas is nog in aanvraagquote:Op maandag 30 juli 2007 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas op, of ik kom echt een keer langs
Onsubtiel:quote:Op maandag 30 juli 2007 01:12 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ow sorry, kun je dat compliment nog een keer herhalen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan zoeen Günther snor kopen, dan lijk ik 15 jaar ouderquote:Op maandag 30 juli 2007 01:15 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Mijn pedopas is nog in aanvraag![]()
Nah serieus, was je 10 jaar ouder geweest....![]()
Ach, zout op, 10 jaar is geen enkel probleem. AR heeft ook een relatie gehad met 10 jaar verschil en dat gaat prima Gewoon een keer niet-blinddaten met Bart, dat overleven jullie vast welquote:Op maandag 30 juli 2007 01:15 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Mijn pedopas is nog in aanvraag![]()
Nah serieus, was je 10 jaar ouder geweest....![]()
Foto'squote:Op maandag 30 juli 2007 01:16 schreef Ienepien het volgende:
*wappert met dr lange blonde lokken*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, zout op, 10 jaar is geen enkel probleem. AR heeft ook een relatie gehad met 10 jaar verschil en dat gaat prima Gewoon een keer niet-blinddaten met Bart, dat overleven jullie vast wel![]()
Whe-hequote:Op maandag 30 juli 2007 01:16 schreef Ienepien het volgende:
*wappert met dr lange blonde lokken*
Hé, ik ben godverdomme geen 17 meer jaquote:Op maandag 30 juli 2007 01:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, zout op, 10 jaar is geen enkel probleem. AR heeft ook een relatie gehad met 10 jaar verschil en dat gaat prima Gewoon een keer niet-blinddaten met Bart, dat overleven jullie vast wel![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Foto's
Jonger dan 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja, maar Ien is al wel euh, 35quote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, ik ben godverdomme geen 17 meer ja![]()
R&Pquote:Op maandag 30 juli 2007 01:20 schreef Ienepien het volgende:
oh er is al een topic hier over : Leeftijdsverschil
Nah, je hoort duidelijk bij de 50% van je studie die de niet-technische kant prefereert. Als je wortelt krijg je ook twee mogelijke antwoordenquote:
Ja, geestelijk, maar volgens dr paspoort nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |