De Belg woont samen met zijn vriendin. Dus hij is niet echt van mij.quote:
Oh ben jij er zo een? Daar scoor je geen punten mee, Moks.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
De Belg woont samen met zijn vriendin. Dus hij is niet echt van mij.
Maar goed. Dat neukt niet anders. En alles kan stuk.
ik heb de indruk dat het haar niet om de punten gaatquote:Op zondag 29 juli 2007 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo een? Daar scoor je geen punten mee, Moks.
Zo eentje wil ik ook niet zijn. Maar soms lopen dingen zoals ze lopen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:08 schreef dawg het volgende:
Oh ben jij er zo een? Daar scoor je geen punten mee, Moks.
Nou, als je hem beu bent Moks, dan bel je mij maar, ok?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo eentje wil ik ook niet zijn. Maar soms lopen dingen zoals ze lopen.
Hey! Dit is geen datingtopic, ja! Lees de OP anders nog een keer!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, als je hem beu bent Moks, dan bel je mij maar, ok?![]()
Zou je hem dan op basis hiervan ooit kunnen vertrouwen in een relatie? Tenminste als je überhaupt die kant op zou willen natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo eentje wil ik ook niet zijn. Maar soms lopen dingen zoals ze lopen.
Ohw? Op basis van de vorige pagina's zou ik het wel verwachten anders,quote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hey! Dit is geen datingtopic, ja! Lees de OP anders nog een keer!![]()
![]()
Wat ben je weer óntzéttend scherpquote:Op zondag 29 juli 2007 23:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohw? Op basis van de vorige pagina's zou ik het wel verwachten anders,.
Hoelang speelt dat al?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef Mokster het volgende:
De Belg woont samen met zijn vriendin. Dus hij is niet echt van mij.
Maar goed. Dat neukt niet anders. En alles kan stuk.
Voor alles bestaat een eerste keer Whoops.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Heb ik OOIT mijn tentakels gezet in iemand die ik via Fok! leerde kennen?
Zeg, wie heeft nog meer binnenkort een date met dawg?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor alles bestaat een eerste keer Whoops.
Dat kun je beter niet vragen...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zeg, wie heeft nog meer binnenkort een date met dawg?![]()
![]()
Die Nosh heeft wel mensenkennis! Nice, dawgy heeft het goed voor elkaar.quote:
Wat heeft Nosh dan gezegd? (ik volg even niet waar het nu over gaat)quote:Op zondag 29 juli 2007 23:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Die Nosh heeft wel mensenkennis! Nice, dawgy heeft het goed voor elkaar.![]()
Nosh zei in mijn FoBo dat dawg zo smooth is.. En dat is 'ie ook wel een klein beetje. Eerlijk is eerlijk, hij is een leuke gesprekspartner op MSN. Maar ja, beter dawg dan een hork die plompverloren op MSN roept dat ie zin in je heeft.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat heeft Nosh dan gezegd? (ik volg even niet waar het nu over gaat)
dan is het al snel beter natuurlijk...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar ja, beter dawg dan een hork die plompverloren op MSN roept dat ie zin in je heeft.
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor alles bestaat een eerste keer Whoops.
Jajajaja, ik loop je maar te dollen. Als ik het gevoel had dat je een player bent, zou ik je direct uit mijn MSN gooien.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:37 schreef dawg het volgende:
Hahahaha. Nouja zeg. Ik blijf het niet herhalen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
dawg heef geloof ik heel wat dates![]()
met mensen uit de sc ook
je kunt 't altijd proberenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:43 schreef dawg het volgende:
Is het nu de bedoeling dat ik me moet verantwoorden ofzo? Want daar heb ik niet echt veel zin in.
Daarbij komt dat dat toch wel weggemod wordt, what a waste dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |