abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51957180
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Volgens mij overdrijven jullie het gewoon allemaal. Er zijn gewoon hele mooie jongens. Die krijgen bijna alle vrouwen die ze willen. Totdat ze verliefd worden en dan willen ze ook gewoon een relatie...
Net als jij?
pi_51957220
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:48 schreef Abbadon het volgende:
je 15 minuten zijn om!
Ik ben een vrouw
You're never fully dressed until you wear a smile
  maandag 30 juli 2007 @ 12:56:10 #278
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51957263
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:54 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw
...en daar kan ik niks tegen inbrengen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51957300
En nu wachten we allemaal gespannen af naar de mening van MidNightRunmeisje. De verwachtingen zijn hoog!
  maandag 30 juli 2007 @ 12:58:08 #280
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51957316
quote:

Volgens mij overdrijven jullie het gewoon allemaal. Er zijn gewoon hele mooie jongens. Die krijgen bijna alle vrouwen die ze willen. Totdat ze verliefd worden en dan willen ze ook gewoon een relatie...
ja zo ver waren we al. Maar het gaat nu ff over de vrouwen die ervoor vallen, en dan vooral de vrouwen die wel voldoende hersencellen hebben (en gebruiken!). Want ik kan er niet bij dat die niet door zouden hebben waar ze zich mee inlaten.
En idem versa vice dito voor mannen die vallen voor eventuele playsters. Uiteraard. Mits dat bestaat.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 30 juli 2007 @ 12:59:14 #281
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_51957357
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:52 schreef dawg het volgende:

[..]

Net als jij?
Nee hoor, anders had ik dat wel gezegd

Maar zo simpel is het wel. Jullie doen alsof meisjes er allemaal intrappen en dat is onzin.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_51957398
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee hoor, anders had ik dat wel gezegd

Maar zo simpel is het wel. Jullie doen alsof meisjes er allemaal intrappen en dat is onzin.
Onzin is het ook als je denkt dat uiterlijk the holy grail of the dating life is.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:01:26 #283
88139 JoeyT
pi_51957424
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ja zo ver waren we al. Maar het gaat nu ff over de vrouwen die ervoor vallen, en dan vooral de vrouwen die wel voldoende hersencellen hebben (en gebruiken!). Want ik kan er niet bij dat die niet door zouden hebben waar ze zich mee inlaten.
En idem versa vice dito voor mannen die vallen voor eventuele playsters. Uiteraard. Mits dat bestaat.
Waar heb je t over man? Hoezo waar ze zich mee inlaten ? Zijn gewoon mooie intelligente jongens. Als ze niet verliefd zijn zal t geen lang leven geschoren zijn idd, worden ze er verliefd op dan zal er een relatie uitvloeien...
  maandag 30 juli 2007 @ 13:03:55 #284
88139 JoeyT
pi_51957500
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Onzin is het ook als je denkt dat uiterlijk the holy grail of the dating life is.
Jullie hebben t toch over de zogenaamde 'players'. Dan is uiterlijk idd het belangrijkst.

Jullie schetsen een beeld van jongens met gladde praatjes waar de naive vrouwtjes voor vallen . Dan vraag ik me echt af of jullie wel eens buiten komen...
  maandag 30 juli 2007 @ 13:06:35 #285
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51957580
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef JoeyT het volgende:

Nee, dat ze er allemaal intrappen is juist evident. 'Intrappen' is overigens het operatieve woord: als ze er naderhand mee akkoord gaan, ben je er niet ingetrapt.
Het gaat nu om de intelligente dames die alsnog in hun kuif gepikt zijn als blijkt dat de Player in kwestie ze ineens laat vallen als de trofee verworven is. En dat gebeurt aan de lopende band.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:08:12 #286
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51957624
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:03 schreef JoeyT het volgende:

Jullie schetsen een beeld van jongens met gladde praatjes waar de naive vrouwtjes voor vallen . Dan vraag ik me echt af of jullie wel eens buiten komen...
alsof die niet bestaan

natuurlijk wordt er gechargeerd hier...maar daar doe jij net zo hard aan mee, vanuit je eigen beperkte visie...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51957664
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jullie hebben t toch over de zogenaamde 'players'. Dan is uiterlijk idd het belangrijkst.

Gek. Dat heb ik bij jou ook weleens. Sorry Joe, maar ik krijg echt soms het idee dat je erg onzeker bent als je uiterlijk zo enorm belangrijk vindt. Ik zie dat bij jou alsmaar terugkomen.

Een player zou een goed uiterlijk moeten hebben, dan hoeft hij dus zijn mond niet meer open te doen, want zijn uiterlijk doet al het werk? Geloof je het zelf?
pi_51957688
Een 'player' bezit skills die andere mannen niet hebben. Dat is natuurlijk onzin! Die zogeheten skills, de dingen waar andere jaloers op zijn, is zijn zelfvertrouwen. Hij durft op z'n bek te gaan, vindt zichzelf gewoon ontzettend leuk (en weet dat anderen dat ook vinden) en is charmant.

Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan play-gedrag? Ik denk dat er vaak 2 dingen aan ten grondslag liggen: zelfvertrouwen en zelfrespect. Mensen die een hekel hebben aan players omdat vrouwen als bosjes achter hen aanlopen, zijn eigenlijk stiekem een beetje jaloers Dat kan duiden (ik zeg niet bij iedereen, maar in veel gevallen) op een gebrek aan zelfvertrouwen bij jezelf. Als je jezelf echt leuk en lekker zou vinden, zou het je niet interesseren.
En tweede aspect is zelfrespect. De vrouw die achter een player aanloopt, ook nadat hij haar eigenlijk min of meer een beetje links laat liggen, heeft eigenlijk een gebrek aan zelfrespect (ook hier: niet in alle gevallen, maar probeer het maar eens zo te zien). Een vrouw die maar achter een man aan blijft lopen die haar aan het lijntje houdt, heeft nog niet in de gaten dat ze de dingen ook om kan draaien. Want feitelijk wil ook zo'n meid niet een kerel die haar niet ziet staan of af en toe een beetje aandacht geeft. Dat weet ze zelf ook. Brengt me op de volgende quote:

(uiteraard kun je dit ook vice versa zien)
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
Denk je dan: "ja maar ik wil degene zijn die hem temt..."
Ja, ik denk idd dat veel vrouwen dat denken.
quote:
Er zijn gewoon hele mooie jongens. Die krijgen bijna alle vrouwen die ze willen. Totdat ze verliefd worden en dan willen ze ook gewoon een relatie...
Nee, een man hoeft niet per definitie knap te zijn. Het speelt wel een rol, maar het heeft zeker ook met charisma te maken. Je hoeft niet (super)knap te zijn, je hoeft alleen maar iets charmants over je heen te hebben liggen.

Het is een klein beetje een zwart-wit verhaal, en je zou iedere situatie opnieuw moeten beoordelen, maar dit is wel een bekend patroon.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:18:09 #289
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51957881
persoonlijk vind ik vooral het fenomeen grappig dat er van de ene kant gezegd wordt 'daar trappen we niet in' en er tegelijkertijd bij bosjes ingetrapt wordt, kennelijk...voor zover er iets is om in te trappen, want wie vind het niet leuk als er interesse getoond wordt door iemand die kennelijk redelijk aantrekkelijk is?

Er zijn genoeg jongens die uitgaan om 'te scoren'...en dat zijn heus niet allemaal mooie, gevoelige, intelligente jongens die gewoon de ware nog niet gevonden hebben, zoals JoeyT het met zijn grote, roze bril op doet voorkomen...daar zitten ook best klootzakken tussen...

naja...ik heb geen behoefte om mensen tegen zichzelf te beschermen...ik vind het eigenlijk vooral grappig
  maandag 30 juli 2007 @ 13:26:59 #290
88139 JoeyT
pi_51958166
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:18 schreef Abbadon het volgende:

Er zijn genoeg jongens die uitgaan om 'te scoren'...en dat zijn heus niet allemaal mooie, gevoelige, intelligente jongens die gewoon de ware nog niet gevonden hebben, zoals JoeyT het met zijn grote, roze bril op doet voorkomen...daar zitten ook best klootzakken tussen...
Reality check for you. Vrouwen gaan ook vaak uit om te 'scoren'. Vraag is dus wat jij onder klootzakken verstaat... Als ik vrijgezel ben en uitga, doe ik dat ook niet altijd omdat ik zooo graag wil dansen. En ik neem aan dat hetzelfde voor jou geldt.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:30:56 #291
88139 JoeyT
pi_51958283
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:10 schreef MNR het volgende:

Nee, een man hoeft niet per definitie knap te zijn. Het speelt wel een rol, maar het heeft zeker ook met charisma te maken. Je hoeft niet (super)knap te zijn, je hoeft alleen maar iets charmants over je heen te hebben liggen.
Ligt er natuurlijk aan over wat voor vrouwen je het hebt. Bij de best uitziende vrouwen heb je vaak de best uitziende mannen (uitzonderingen daargelaten), dus zonder knap uiterlijk zal je toch echt niet scoren bij hun. Net als dat wanneer je echt 'lelijk' bent, je vrij weinig kans maakt bij een gemiddeld meisje.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:37:55 #292
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51958472
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef JoeyT het volgende:

Reality check for you. Vrouwen gaan ook vaak uit om te 'scoren'. Vraag is dus wat jij onder klootzakken verstaat... Als ik vrijgezel ben en uitga, doe ik dat ook niet altijd omdat ik zooo graag wil dansen. En ik neem aan dat hetzelfde voor jou geldt.
waar ontken ik dat vrouwen dat ook doen? ...en in hoeverre is dat uberhaupt relevant voor het hele punt?

je neemt wel heel makkelijk van alles aan...
pi_51958541
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:30 schreef JoeyT het volgende:
Ligt er natuurlijk aan over wat voor vrouwen je het hebt. Bij de best uitziende vrouwen heb je vaak de best uitziende mannen (uitzonderingen daargelaten), dus zonder knap uiterlijk zal je toch echt niet scoren bij hun. Net als dat wanneer je echt 'lelijk' bent, je vrij weinig kans maakt bij een gemiddeld meisje.
We zijn het helemaal eens, alleen gebruiken andere bewoordingen

Edit: als je echt 'lelijk' bent en je gedraagt je daar ook naar "niemand vind me mooi, ik ben het niet waard en ze kan veel beter krijgen" etc etc. dan wel.
pi_51958614
Garrison, wij vrouwen denken dat andersom precies zo hoor: "hier trapt toch werkelijk niemand in" en dan blijkt dat mannen er WEL massaal intrappen Ik kan me een feestje herinneren waar een meisje aanwezig was dat in een soort stoeipoes-houding met haar korte rokje op de bank hing en steeds het hoogste woord had over allerlei politieke issues en er KWAM me toch een dom geblaat uit

En die vrienden van ons achteraf allemaal: "wat een leuk meisje, ze heeft zo'n brede belangstelling en is zo ontwikkeld"

ZE MEENDEN HET

Trek een kort rokje aan en laarzen, glimlach onafgebroken, en geen man die meer kritisch luistert naar wat je nou werkelijk te vertellen hebt.

Als er nou 1 man bij was geweest die had gezegd: "goed, er kwam een hoop dom geblaat uit, maar lekker was ze wel, I'd do her" had ie acuut mijn respect gehad
pi_51958717
Ik vind uiterlijk zo weinig zeggend. Iemand die uistraalt dat ie geniet van het leven, lekker in zijn vel zit, dat vind ik aantrekkelijk. Niet iemand die een perfect gaaf geslepen gezicht heeft, waarvan alles perfect symmetrisch en volgens "de boekjes" eruit ziet.

Ik vind het ook zo een onzin dat iemand in zijn of haar "straatje" zou moeten zoeken, omdat ie bij iets "hoger" geen kans maakt. Dat ligt dan puur aan je eigen instelling, oh, en het wordt je aangepraat in topics als deze natuurlijk. Mits je daar gevoelig voor bent. Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, waar je je lekker bij voelt, dat werkt gewoon het allerbeste. Is altijd zo geweest, en zal altijd zo blijven.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:48:32 #296
88139 JoeyT
pi_51958722
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:37 schreef Abbadon het volgende:

[..]

waar ontken ik dat vrouwen dat ook doen? ...en in hoeverre is dat uberhaupt relevant voor het hele punt?

je neemt wel heel makkelijk van alles aan...
Jij brengt t punt aan dat er genoeg jongens zijn die uitgaan om te scoren, wat ik er dus mee bedoelde is dat het grootste gedeelte uitgaat om te scoren. Dus ik reageer gewoon op jouw uitspraak en als dat punt niet relevant vindt moet je jezelf eens afvragen waarom je het aankaartte....

Verder zal ik ook maar meteen antwoord geven op de brandende vraag waarom meisje (liever gezegd mensen) erin trappen> Mensen laten zich vaak leiden (wat vaak uitmondt in lijden) door destructieve emoties. Een meisje ontmoet een leuke jongen, door haar emoties gaat ze hem idealiseren. Zijn zwakke punten worden niet eens meer gezien en ze gaat denken dat ze hem nodig heeft om een gelukzalig gevoel te krijgen. Als ze hem namelijk niet ziet dan voelt ze pijn. Als ze die destructieve emoties opzij kon leggen en de waarheid zien zou er weinig aan de hand zijn omdat ze het dan zou kunnen rationaliseren. Maar dit zie je overal bij mensen. Kijk hier in R&P naar het topic over mensen waarvan partner op vakantie is. De partner is 2 weken weg. Door die destructieve emoties ziet degene die thuis blijft de waarheid niet meer en voelt dus pijn...

Conclusie: Mensen moeten zich wat vaker afvragen of hetgeen dat ze voelen ook werkelijk gebeurt...
pi_51958759
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:43 schreef thaleia het volgende:

Als er nou 1 man bij was geweest die had gezegd: "goed, er kwam een hoop dom geblaat uit, maar lekker was ze wel, I'd do her" had ie acuut mijn respect gehad
pi_51958772
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:48 schreef dawg het volgende:
[..] en het wordt je aangepraat in topics als deze natuurlijk. Mits je daar gevoelig voor bent.
*fully agrees*
pi_51958784
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:43 schreef thaleia het volgende:
Garrison, wij vrouwen denken dat andersom precies zo hoor: "hier trapt toch werkelijk niemand in" en dan blijkt dat mannen er WEL massaal intrappen Ik kan me een feestje herinneren waar een meisje aanwezig was dat in een soort stoeipoes-houding met haar korte rokje op de bank hing en steeds het hoogste woord had over allerlei politieke issues en er KWAM me toch een dom geblaat uit

En die vrienden van ons achteraf allemaal: "wat een leuk meisje, ze heeft zo'n brede belangstelling en is zo ontwikkeld"

ZE MEENDEN HET

Trek een kort rokje aan en laarzen, glimlach onafgebroken, en geen man die meer kritisch luistert naar wat je nou werkelijk te vertellen hebt.

Het zou je verbazen hoe weinig mensen daadwerkelijk luisteren. Geldt voor beide seksen overigens.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:53:13 #300
88139 JoeyT
pi_51958816
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:48 schreef dawg het volgende:
Ik vind uiterlijk zo weinig zeggend. Iemand die uistraalt dat ie geniet van het leven, lekker in zijn vel zit, dat vind ik aantrekkelijk. Niet iemand die een perfect gaaf geslepen gezicht heeft, waarvan alles perfect symmetrisch en volgens "de boekjes" eruit ziet.

Ik vind het ook zo een onzin dat iemand in zijn of haar "straatje" zou moeten zoeken, omdat ie bij iets "hoger" geen kans maakt. Dat ligt dan puur aan je eigen instelling, oh, en het wordt je aangepraat in topics als deze natuurlijk. Mits je daar gevoelig voor bent. Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, waar je je lekker bij voelt, dat werkt gewoon het allerbeste. Is altijd zo geweest, en zal altijd zo blijven.
Dit is weer een heel andere discussie. Het ging om mannen waar vrouwen met bosjes achteraan lopen. Ik zei dat uiterlijk hierin het belangrijkste was. Je kan nl nog zo'n goede prater zijn, de mooiste vrouwen zullen niet met BOSJES achter je aanlopen als je niet een heel goed uiterlijk hebt. Daarmee zeg ik dus niet dat je geen kans maakt bij iemand die knapper is dan jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')