Net als jij?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijven jullie het gewoon allemaal. Er zijn gewoon hele mooie jongens. Die krijgen bijna alle vrouwen die ze willen. Totdat ze verliefd worden en dan willen ze ook gewoon een relatie...
Ik ben een vrouwquote:Op maandag 30 juli 2007 12:48 schreef Abbadon het volgende:
je 15 minuten zijn om!
...en daar kan ik niks tegen inbrengenquote:
ja zo ver waren we al. Maar het gaat nu ff over de vrouwen die ervoor vallen, en dan vooral de vrouwen die wel voldoende hersencellen hebben (en gebruiken!). Want ik kan er niet bij dat die niet door zouden hebben waar ze zich mee inlaten.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:42 schreef JoeyT het volgende:
Volgens mij overdrijven jullie het gewoon allemaal. Er zijn gewoon hele mooie jongens. Die krijgen bijna alle vrouwen die ze willen. Totdat ze verliefd worden en dan willen ze ook gewoon een relatie...
Nee hoor, anders had ik dat wel gezegdquote:
Onzin is het ook als je denkt dat uiterlijk the holy grail of the dating life is.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor, anders had ik dat wel gezegd
Maar zo simpel is het wel. Jullie doen alsof meisjes er allemaal intrappen en dat is onzin.
Waar heb je t over man? Hoezo waar ze zich mee inlatenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja zo ver waren we al. Maar het gaat nu ff over de vrouwen die ervoor vallen, en dan vooral de vrouwen die wel voldoende hersencellen hebben (en gebruiken!). Want ik kan er niet bij dat die niet door zouden hebben waar ze zich mee inlaten.
En idem versa vice dito voor mannen die vallen voor eventuele playsters. Uiteraard. Mits dat bestaat.![]()
Jullie hebben t toch over de zogenaamde 'players'. Dan is uiterlijk idd het belangrijkst.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Onzin is het ook als je denkt dat uiterlijk the holy grail of the dating life is.
Nee, dat ze er allemaal intrappen is juist evident. 'Intrappen' is overigens het operatieve woord: als ze er naderhand mee akkoord gaan, ben je er niet ingetrapt.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef JoeyT het volgende:
Maar zo simpel is het wel. Jullie doen alsof meisjes er allemaal intrappen en dat is onzin.
alsof die niet bestaanquote:Op maandag 30 juli 2007 13:03 schreef JoeyT het volgende:
Jullie schetsen een beeld van jongens met gladde praatjes waar de naive vrouwtjes voor vallen. Dan vraag ik me echt af of jullie wel eens buiten komen...
Gek. Dat heb ik bij jou ook weleens. Sorry Joe, maar ik krijg echt soms het idee dat je erg onzeker bent als je uiterlijk zo enorm belangrijk vindt. Ik zie dat bij jou alsmaar terugkomen.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie hebben t toch over de zogenaamde 'players'. Dan is uiterlijk idd het belangrijkst.
Jullie schetsen een beeld van jongens met gladde praatjes waar de naive vrouwtjes voor vallen. Dan vraag ik me echt af of jullie wel eens buiten komen...
Ja, ik denk idd dat veel vrouwen dat denken.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
Denk je dan: "ja maar ik wil degene zijn die hem temt..."![]()
Nee, een man hoeft niet per definitie knap te zijn. Het speelt wel een rol, maar het heeft zeker ook met charisma te maken. Je hoeft niet (super)knap te zijn, je hoeft alleen maar iets charmants over je heen te hebben liggen.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:42 schreef JoeyT het volgende:
Er zijn gewoon hele mooie jongens. Die krijgen bijna alle vrouwen die ze willen. Totdat ze verliefd worden en dan willen ze ook gewoon een relatie...
Reality check for you. Vrouwen gaan ook vaak uit om te 'scoren'. Vraag is dus wat jij onder klootzakken verstaat... Als ik vrijgezel ben en uitga, doe ik dat ook niet altijd omdat ik zooo graag wil dansen. En ik neem aan dat hetzelfde voor jou geldt.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:18 schreef Abbadon het volgende:
Er zijn genoeg jongens die uitgaan om 'te scoren'...en dat zijn heus niet allemaal mooie, gevoelige, intelligente jongens die gewoon de ware nog niet gevonden hebben, zoals JoeyT het met zijn grote, roze bril op doet voorkomen...daar zitten ook best klootzakken tussen...
Ligt er natuurlijk aan over wat voor vrouwen je het hebt. Bij de best uitziende vrouwen heb je vaak de best uitziende mannen (uitzonderingen daargelaten), dus zonder knap uiterlijk zal je toch echt niet scoren bij hun. Net als dat wanneer je echt 'lelijk' bent, je vrij weinig kans maakt bij een gemiddeld meisje.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:10 schreef MNR het volgende:
Nee, een man hoeft niet per definitie knap te zijn. Het speelt wel een rol, maar het heeft zeker ook met charisma te maken. Je hoeft niet (super)knap te zijn, je hoeft alleen maar iets charmants over je heen te hebben liggen.
waar ontken ik dat vrouwen dat ook doen?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef JoeyT het volgende:
Reality check for you. Vrouwen gaan ook vaak uit om te 'scoren'. Vraag is dus wat jij onder klootzakken verstaat... Als ik vrijgezel ben en uitga, doe ik dat ook niet altijd omdat ik zooo graag wil dansen. En ik neem aan dat hetzelfde voor jou geldt.
We zijn het helemaal eens, alleen gebruiken andere bewoordingenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:30 schreef JoeyT het volgende:
Ligt er natuurlijk aan over wat voor vrouwen je het hebt. Bij de best uitziende vrouwen heb je vaak de best uitziende mannen (uitzonderingen daargelaten), dus zonder knap uiterlijk zal je toch echt niet scoren bij hun. Net als dat wanneer je echt 'lelijk' bent, je vrij weinig kans maakt bij een gemiddeld meisje.
Jij brengt t punt aan dat er genoeg jongens zijn die uitgaan om te scoren, wat ik er dus mee bedoelde is dat het grootste gedeelte uitgaat om te scoren. Dus ik reageer gewoon op jouw uitspraak en als dat punt niet relevant vindt moet je jezelf eens afvragen waarom je het aankaartte....quote:Op maandag 30 juli 2007 13:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waar ontken ik dat vrouwen dat ook doen?...en in hoeverre is dat uberhaupt relevant voor het hele punt?
je neemt wel heel makkelijk van alles aan...
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:43 schreef thaleia het volgende:
Als er nou 1 man bij was geweest die had gezegd: "goed, er kwam een hoop dom geblaat uit, maar lekker was ze wel, I'd do her" had ie acuut mijn respect gehad
*fully agrees*quote:Op maandag 30 juli 2007 13:48 schreef dawg het volgende:
[..] en het wordt je aangepraat in topics als deze natuurlijk. Mits je daar gevoelig voor bent.
Het zou je verbazen hoe weinig mensen daadwerkelijk luisteren. Geldt voor beide seksen overigens.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:43 schreef thaleia het volgende:
Garrison, wij vrouwen denken dat andersom precies zo hoor: "hier trapt toch werkelijk niemand in" en dan blijkt dat mannen er WEL massaal intrappenIk kan me een feestje herinneren waar een meisje aanwezig was dat in een soort stoeipoes-houding met haar korte rokje op de bank hing en steeds het hoogste woord had over allerlei politieke issues en er KWAM me toch een dom geblaat uit
![]()
En die vrienden van ons achteraf allemaal: "wat een leuk meisje, ze heeft zo'n brede belangstelling en is zo ontwikkeld"
ZE MEENDEN HET![]()
Trek een kort rokje aan en laarzen, glimlach onafgebroken, en geen man die meer kritisch luistert naar wat je nou werkelijk te vertellen hebt.
Als er nou 1 man bij was geweest die had gezegd: "goed, er kwam een hoop dom geblaat uit, maar lekker was ze wel, I'd do her" had ie acuut mijn respect gehad
Dit is weer een heel andere discussie. Het ging om mannen waar vrouwen met bosjes achteraan lopen. Ik zei dat uiterlijk hierin het belangrijkste was. Je kan nl nog zo'n goede prater zijn, de mooiste vrouwen zullen niet met BOSJES achter je aanlopen als je niet een heel goed uiterlijk hebt. Daarmee zeg ik dus niet dat je geen kans maakt bij iemand die knapper is dan jij.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:48 schreef dawg het volgende:
Ik vind uiterlijk zo weinig zeggend. Iemand die uistraalt dat ie geniet van het leven, lekker in zijn vel zit, dat vind ik aantrekkelijk. Niet iemand die een perfect gaaf geslepen gezicht heeft, waarvan alles perfect symmetrisch en volgens "de boekjes" eruit ziet.
Ik vind het ook zo een onzin dat iemand in zijn of haar "straatje" zou moeten zoeken, omdat ie bij iets "hoger" geen kans maakt. Dat ligt dan puur aan je eigen instelling, oh, en het wordt je aangepraat in topics als deze natuurlijk. Mits je daar gevoelig voor bent. Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, waar je je lekker bij voelt, dat werkt gewoon het allerbeste. Is altijd zo geweest, en zal altijd zo blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |