Nou ontzettend.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef MNR het volgende:
Is er nog iemand meer onstuimig aan t doen op dit moment?![]()
Ja, ik moet deze week werken van 20.30u tot 3.00u en dan heb ik daarvoor en daarna drie kwartier reistijd dus dan moet ik wel even nachtbraken.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:59 schreef MNR het volgende:
ZEUS!!! GOZERT![]()
Wat leuk dat je ook online bent![]()
Ik vind je grappig en leuk dat je er ook bent![]()
Zeus manneke, zal ik van de week nog eens een poging doen om je wat positiviteit in te blazen?quote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef RealZeus het volgende:
Dat is wel het voordeel van single zijn, ik kan doen wat ik wil, ik hoef niet burgerlijk van 8-17u te werken.![]()
Kan iemand ^ even 2 emmers water brengen? Bij voorkeur met ijs. Kan deze jongen ook ff afkoelenquote:
Jij slaapt dan toch. No-one there to help.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Kan iemand ^ even 2 emmers water brengen? Bij voorkeur met ijs. Kan deze jongen ook ff afkoelen
Ik hoorde de dames gisteren nog vol overtuiging zeggen dat ze het in 9 van de 10 gevallen meteen doorzien...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
ja, waarde Whoopsert, maar de vraag is dus: heb je nou door, op dat moment zelf, dat betrokkene full of shit is, en sluit je je ogen daarvoor? en zo ja, wat bezielt je dan in godsnaam!![]()
makkelijk doorzien vs blind van 'liefde'...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
er zijn kennelijk heul veul tiende gevallen, denk ik dan.
ik vermoed eigenlijk dat ze het voornamelijk 'doorzien' bij mannen die ze toch al niet aantrekkelijk vonden...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
of ms doorzien ze het die 9 keer bij hun vriendinnen of bekenden, maar als het ze die tiende keer zelf overkomt... ineens spontane verstandsverbijstering. Heel gek.
Vrouwen zijn gewoon suckers for compliments. Zodra ze vleierij horen, gericht aan hun eigen persoontje, dan horen of zien ze (vaak) niets anders meer. Zelfs de eventuele twijfel over de player in kwestie wordt naar de achtergrond gedrukt. Tenminste, dat is zoals ik het vroeger zelf ervaren heb, en nu nog weleens zie als ik in de kroeg/whatever sta.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik vermoed eigenlijk dat ze het voornamelijk 'doorzien' bij mannen die ze toch al niet aantrekkelijk vonden...![]()
ja, maar gezien deze post van jou van gisteren...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bij mij hoeft zo een player het ook niet te proberen whaha![]()
...denk ik dat het veilig is om te zeggen dat jij een real-life vrouwelijke player bent. Een playster.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zijn jongens zo wanhopig of wat..
ik zo tegen een gast ja heb een vriend
nee ik heb niet echt zin om met je af te spreken eigenlijk
ik zoen alleen maar omdat ik nu even niks beters heb te doen
ik zit hier niet voor mn plezier het is dat ik nog niet weg kan
en dan de volgende dag toch bellen
Volgens mij overdrijven jullie het gewoon allemaal. Er zijn gewoon hele mooie jongens. Die krijgen bijna alle vrouwen die ze willen. Totdat ze verliefd worden en dan willen ze ook gewoon een relatie...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja, maar gezien deze post van jou van gisteren...
[..]
...denk ik dat het veilig is om te zeggen dat jij een real-life vrouwelijke player bent. Een playster.
natuurlijk....niks mis met een beetje tegenwichtquote:Op maandag 30 juli 2007 12:32 schreef MNR het volgende:
Hey hey hey!![]()
Geef me 15 minuten en dan zal ik mijn mening geven. Jullie zijn nu wel een beetje eenzijdig he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |