abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51947664
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:43 schreef dawg het volgende:
Is het nu de bedoeling dat ik me moet verantwoorden ofzo? Want daar heb ik niet echt veel zin in.
Daarbij komt dat dat toch wel weggemod wordt, what a waste dus.
hehe nee hoor heb bij je ook meer t idee dat het bij de meeste meer om de gezelligheid gaat, heb niet t idee dat je heel wanhopig op zoek bent eigenlijk
pi_51947667
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:42 schreef CherryLips het volgende:

wehe ik typte eerst gawd .
En terecht.
pi_51947725
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:46 schreef dawg het volgende:

[..]

En terecht.
nu geen arrogante houding aannemen he?
  zondag 29 juli 2007 @ 23:49:01 #229
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51947751
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

hehe nee hoor heb bij je ook meer t idee dat het bij de meeste meer om de gezelligheid gaat, heb niet t idee dat je heel wanhopig op zoek bent eigenlijk
dat stralen players ook altijd uit, toch?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_51947764
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nu geen arrogante houding aannemen he?
Ik moet me wapenen tegen jullie, groot boos vrouwvolk.
pi_51947809
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat stralen players ook altijd uit, toch?
echt niet players zijn 9 van de 10 keer zo doorzichtig als maar zijn kan
pi_51947887
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, leuk item: players!
Wat is een player? En waarom 'playen' ze?

(staat even los van dawg hoor, just to make sure)
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51947936
Een player is iemand volgens mij, die door zijn onzekerheid zoveel mogelijk vrouwen probeert te versieren, te playen, om zijn mannelijkheid in de groep te tonen ofzoiets.

Denk ik.
pi_51947945
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Klopt! Een echte player herken je zo. Er zijn er een aantal die wat minder doorzichtig zijn maar die tref je zo zelden dat je je daar niet druk om hoeft te maken. Mannen zijn zóóooo simpel.
pi_51947956
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef MNR het volgende:

[..]

Players zijn gasten die elk weekend dan wel niet vaker met een ander meisje het bed in duiken terwijk ze het meisje proberen laten te geloven dat ze echt niet zo zijn.
Waarom? om stoer te zijn tegenover hun vrienden of om een andere reden die ik niet begrijpen zal
  zondag 29 juli 2007 @ 23:56:48 #236
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51947974
quote:

[..]

nou, als ik Jambers mag geloven zijn het magere belgen met een coupe soleil en een veel te grote grijns...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 29 juli 2007 @ 23:58:17 #237
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51948024
...of:
Players zijn mannen die overcompenseren voor hun onzekerheid tegenover andere mannen, door zoveel mogelijk makkelijk beinvloedbare meisjes in bed te kletsen...
pi_51948108
quote:

[..]

Een player is iemand die vrouwen als statussymbool beschouwt. Hij haalt zijn eigenwaarde uit het scoren van zoveel mogelijk vrouwen. Door ze vervolgens te dumpen en achter hem aan te laten lopen, voelt hij zich beter. Zijn werkwijze: zoek een vrouw die duidelijk op zoek is naar een relatie (type desperate), indien nodig besteed hij er een date aan (maar geen eten want da's te duur) en vervolgens neukt hij haar 'want het voelt zo goed met je'. De dag erna hoort zij maar niets van hem. Vervolgens begint zij te SMS-en. Na 4 SMS-jes wordt het even stil. Daarna belt ze. Na 3 weken achter hem aan te zitten geeft ze het vooralsnog op om hem woedend in zijn gezicht te spugen als ze hem weer tegenkomt tijdens het stappen. Waarna hij grijnzend naar zijn matties kijkt om zijn eigenwaarde op te vijzelen.
pi_51948172
quote:
Ik ga ff uit van de mannelijke versie, vrouw kan ook in dit geval:

Een player zie ik al iemand die veel vrouwen in zijn 'telefoon heeft staan'. Iemand die volop geniet van de aandacht, flinkt sjanst en veel dingen doet die ver voor of net tegen de grens van een relatie aankomen. En hij is daar of heel open over -zodat hij altijd kan zeggen van "dat had ik je toch gezegd?"- of hij zorgt ervoor dat de verschillende vrouwen het niet van elkaar weten -opdat hij ze niet wil kwetsen.

Waarom een player played? Ik denk omdat ze gewoon willen kijken welke vissen er in de vijver rondzwemmen. Maar als iemand al geruimte tijd played, denk ik dat er een andere oorzaak aan ten grondslag ligt. Het kan zijn dat hij het vertrouwen in vrouwen is verloren of omdat hij zich niet durft te binden. Of hij zit met zichzelf in de knoop en richt zich op vrouwen zodat hij niet naar zichzelf hoeft te kijken. Of hij zit in een oud patroon en zoekt continue de verkeerde vrouwen op, waardoor hij zichzelf beschermt en het maar oppervlakkig houdt als hij opnieuw een vrouw tegenkomt. En wat is er nu makkelijker om meerdere vrouwen te daten? Dan val je van het ene avontuur in het andere en dat zorgt ervoor dat je je niet hoeft te hechten aan een vrouw. En dan ben je 33

(tot dusver mijn observatie hierover )
pi_51948173
Kortom, onzekerheid troef.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:06:44 #241
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51948220
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:04 schreef dawg het volgende:
Kortom, onzekerheid troef.
of bindingsangst natuurlijk

...ofwel: de makkelijke, semi-psychologische uitweg
pi_51948237
het zijn gewoon klootzakken, nog simpeler .
Tap tap tap
pi_51948254
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die écht aan bindingsangst lijden. Die zijn de juiste gewoon nog niet tegen gekomen.
pi_51948265
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Angst komt vaak ook voort uit onzekerheid.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:09:05 #245
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51948287
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die écht aan bindingsangst lijden. Die zijn de juiste gewoon nog niet tegen gekomen.
daarom bindingsangst lijkt me typisch iets dat opkomt als er toch al twijfels zijn...
  maandag 30 juli 2007 @ 00:11:16 #246
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51948362
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:08 schreef dawg het volgende:

Angst komt vaak ook voort uit onzekerheid.
..of andersom

beetje een kip/ei verhaal, vermoed ik...

wat mij altijd bevreemd; een voorwaarde voor het zijn van een player is toch dat er een redelijk aantal vrouwe/meisjes is dat er kennelijk in is getrapt dat zal dan ook wel onzekerheid zijn, natuurlijk...maar toch...
pi_51948467
Ja leuk, laten we het over bindingsangst hebben, daar ben ik expert in
  maandag 30 juli 2007 @ 00:17:52 #248
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51948521
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:15 schreef MNR het volgende:
Ja leuk, laten we het over bindingsangst hebben, daar ben ik expert in
Je bent gewoon de juiste nog niet tegengekomen
pi_51948913
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:17 schreef Abbadon het volgende:
Je bent gewoon de juiste nog niet tegengekomen
*mompelt iets over <drankje uit de reclame met maar 1 calorie waar ik even niet op de naam van kan komen> en witte prins op het paard*
pi_51950549
Is er nog iemand meer onstuimig aan t doen op dit moment?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')