hehe nee hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 23:43 schreef dawg het volgende:
Is het nu de bedoeling dat ik me moet verantwoorden ofzo? Want daar heb ik niet echt veel zin in.
Daarbij komt dat dat toch wel weggemod wordt, what a waste dus.
dat stralen players ook altijd uit, toch?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hehe nee hoorheb bij je ook meer t idee dat het bij de meeste meer om de gezelligheid gaat, heb niet t idee dat je heel wanhopig op zoek bent eigenlijk
Ik moet me wapenen tegen jullie, groot boos vrouwvolk.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu geen arrogante houding aannemen he?
echt nietquote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat stralen players ook altijd uit, toch?
Ja, leuk item: players!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
echt nietplayers zijn 9 van de 10 keer zo doorzichtig als maar zijn kan
Klopt! Een echte player herken je zo. Er zijn er een aantal die wat minder doorzichtig zijn maar die tref je zo zelden dat je je daar niet druk om hoeft te maken. Mannen zijn zóóooo simpel.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
echt nietplayers zijn 9 van de 10 keer zo doorzichtig als maar zijn kan
Players zijn gasten die elk weekend dan wel niet vaker met een ander meisje het bed in duiken terwijk ze het meisje proberen laten te geloven dat ze echt niet zo zijn.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, leuk item: players!
Wat is een player? En waarom 'playen' ze?
(staat even los van dawg hoor, just to make sure)
nou, als ik Jambers mag geloven zijn het magere belgen met een coupe soleil en een veel te grote grijns...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Een player is iemand die vrouwen als statussymbool beschouwt. Hij haalt zijn eigenwaarde uit het scoren van zoveel mogelijk vrouwen. Door ze vervolgens te dumpen en achter hem aan te laten lopen, voelt hij zich beter. Zijn werkwijze: zoek een vrouw die duidelijk op zoek is naar een relatie (type desperate), indien nodig besteed hij er een date aan (maar geen eten want da's te duur) en vervolgens neukt hij haar 'want het voelt zo goed met je'. De dag erna hoort zij maar niets van hem. Vervolgens begint zij te SMS-en. Na 4 SMS-jes wordt het even stil. Daarna belt ze. Na 3 weken achter hem aan te zitten geeft ze het vooralsnog op om hem woedend in zijn gezicht te spugen als ze hem weer tegenkomt tijdens het stappen. Waarna hij grijnzend naar zijn matties kijkt om zijn eigenwaarde op te vijzelen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga ff uit van de mannelijke versie, vrouw kan ook in dit geval:quote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef MNR het volgende:
of bindingsangst natuurlijkquote:
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die écht aan bindingsangst lijden. Die zijn de juiste gewoon nog niet tegen gekomen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
of bindingsangst natuurlijk![]()
...ofwel: de makkelijke, semi-psychologische uitweg
Angst komt vaak ook voort uit onzekerheid.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
of bindingsangst natuurlijk![]()
...ofwel: de makkelijke, semi-psychologische uitweg
daaromquote:Op maandag 30 juli 2007 00:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die écht aan bindingsangst lijden. Die zijn de juiste gewoon nog niet tegen gekomen.
..of andersomquote:
Je bent gewoon de juiste nog niet tegengekomenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:15 schreef MNR het volgende:
Ja leuk, laten we het over bindingsangst hebben, daar ben ik expert in
*mompelt iets over <drankje uit de reclame met maar 1 calorie waar ik even niet op de naam van kan komen> en witte prins op het paard*quote:Op maandag 30 juli 2007 00:17 schreef Abbadon het volgende:
Je bent gewoon de juiste nog niet tegengekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |