Ignite heeft aangegeven maar 1 Nederlandse show te doen, dus ben bang dat ze niet komen al zal het van mij wel mogen. Anders lijkt Sparta me wel leuk, staan ook op Pukkelpop.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ignite staat dezelfde maand nog in de Tivoli, dus het is niet alsof ze niet in de buurt zijn!![]()
En qua weer moet het gewoon één keer goed tekeer gaan om alle pollen uit de lucht te krijgen, en daarna lekker 25 graden met een zonnetje en een waterig biertje..
De cover van Johnny Cash blijft beter.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:06 schreef bloempjuh het volgende:
Okee, ik ben echt een cultuurbarbaar. Ik had NIN - Hurt nog nooit gezien of gehoord, ik kende alleen de klassieker van Cash. Net op Youtube (top-medium, ideaal voor LL-voorpret of -kennis) voor het eerst. Wow. Hoe letterlijk kun je pijn overbrengen..
Anders. En enorm goed, maar ik vind de twee versies zo van elkaar verschillen dat ik ze allebei op waarde weet te schatten. Ze voegen beide wat toe aan... datgene waar het iets aan toevoegt.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef Hythloth het volgende:
[..]
De cover van Johnny Cash blijft beter.![]()
Die is vooral in combinatie met de bijbehorende clip geniaal.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef Hythloth het volgende:
[..]
De cover van Johnny Cash blijft beter.![]()
Mijn kaartje is net opgehaald voor 250¤, die meid was echt helemaal blij meequote:Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef Licko het volgende:
zucht, die mensen op marktplaats sporen echt niet
"voor 300 euro is het kaartje zeker voor jou!"
ben ik even blij dat ik er 1 heb![]()
250? Woww.. ok danquote:Op maandag 30 juli 2007 12:29 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Mijn kaartje is net opgehaald voor 250¤, die meid was echt helemaal blij mee![]()
Ik ook nu![]()
serieus? ik kan me niet voorstellen dat iemand zoveel er voor over heeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:29 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Mijn kaartje is net opgehaald voor 250¤, die meid was echt helemaal blij mee![]()
Ik ook nu![]()
En dan verkoopt het niet uit !quote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef FatherJack het volgende:
[..]
serieus? ik kan me niet voorstellen dat iemand zoveel er voor over heeft.
Ik ff dikke 100 euro in je zak gewoon. Volgend jaar haal ik er 10 in de voorverkoop!
haha, ja, zul je dat weer zienquote:
Ja, ik vind ze zo mooi die mensenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef Licko het volgende:
zucht, die mensen op marktplaats sporen echt niet
"voor 300 euro is het kaartje zeker voor jou!"
ben ik even blij dat ik er 1 heb![]()
Deze kaarten blijven altijd wel is waarde ook al raakt het niet uitverkocht, dan kan je er nog 80 voor krijgen en maak je 100¤ verlies, dat risico zou ik wel nemenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef FatherJack het volgende:
[..]
serieus? ik kan me niet voorstellen dat iemand zoveel er voor over heeft.
dik ff dikke 100 euro in je zak gewoon. Volgend jaar haal ik er 10 in de voorverkoop!
en anders moet je het even zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:41 schreef linebear het volgende:
kaartje is waarschijnlijk al verkocht
Ben jij ook zo'n lage zak ja?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
Volgend jaar koop ik ook gewoon een kaartje extra ofzo, kan altijd de gok wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |