Als je het toch goedkoop wilt doen, geef je hem natuurlijk aan je medelowlander voor inkoopprijs!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:13 schreef skadhd het volgende:
Voor mij is dat een goed bod...ik ben nog redelijk goedkoop..check marktplaats..
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach Orson stond vorig jaar ook in de Alpha
Lijkt 't niet op nee, dat was toch 'n succes vorig jaar volgens mij. Jammer dat ze dat niet doorgetrokken hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:16 schreef Miwaki het volgende:
Volgens mij is er geen Silent Disco dit jaar, of wel?
Had ik wel weer leuk gevonden!
Dat was een beetje treurig, inderdaad...quote:Op zondag 29 juli 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach Orson stond vorig jaar ook in de Alpha
Maar ze hebben de buit al binnen,quote:Op zondag 29 juli 2007 17:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja..daar heb je weer gelijk in...maar iedereen heeft nu natuurlijk grote verwachtingen, dus ze kunnen niet meer met iets lulligs aankomen
Ja hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 18:57 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat was een beetje treurig, inderdaad...
De hele Alpha galmde en alleen het voorste vak was een beetje vol, toch?
[..]
Maar ze hebben de buit al binnen,. Het is uitverkocht! Als ze willen kunnen ze die plekken nu ook leeg laten
. Niet dat ze dat goed zal doen met oog op volgende jaren enzo
...
idd, of hoogstens 20 tot 30 euro winstquote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als je het toch goedkoop wilt doen, geef je hem natuurlijk aan je medelowlander voor inkoopprijs!![]()
Held! [afbeelding]
Huh? Dat zeg ik toch ook juist?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor
Alsof het uitverkocht is vanwege een onbekende artiest op zaterdagmiddag
Als iedereen in de sloot springt, spring jij er zeker achter aan, afzetterquote:Op zondag 29 juli 2007 17:13 schreef skadhd het volgende:
Voor mij is dat een goed bod...ik ben nog redelijk goedkoop..check marktplaats..
dat zou idd jammer zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 18:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Lijkt 't niet op nee, dat was toch 'n succes vorig jaar volgens mij. Jammer dat ze dat niet doorgetrokken hebben
is nofx ook niet in europa rond die tijd?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:06 schreef Mathijz het volgende:
+44 staat een week later in engeland. Zou ook nog kunnen.
ze zullen waarschijnlijk wel niet komen, maar het zou idd vet zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 19:13 schreef diedlaughing het volgende:
NOFX dat zou gaaf zijn.
Volgens mij heb ik die in '99 op pinkpop nog gezien.
Ehh, ze waren er toch al een paar jaar, dan wordt 't toch weer 's tijd voor wat anders?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Lijkt 't niet op nee, dat was toch 'n succes vorig jaar volgens mij. Jammer dat ze dat niet doorgetrokken hebben
Ehm ja..ik zou graag Queen in hun oude bezetting zien. Maar het heeft weinig zin om onrealistische bands op te gaan noemen hèquote:Op zondag 29 juli 2007 19:13 schreef diedlaughing het volgende:
NOFX dat zou gaaf zijn.
Volgens mij heb ik die in '99 op pinkpop nog gezien.
Ondanks dat ik NOFX wel graag zou willen zien, maar is Alpha niet te groot daarvoor? Pennywise stond vorig jaar bv. ook in Grolsch... en punk hoort in iets kleinersquote:Op zondag 29 juli 2007 19:10 schreef Licko het volgende:
[..]
is nofx ook niet in europa rond die tijd?
Oh dat weet ik nietquote:Op zondag 29 juli 2007 19:27 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ehh, ze waren er toch al een paar jaar, dan wordt 't toch weer 's tijd voor wat anders?
Dat zou wel een mega verrassing wezenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:29 schreef HAL9000S het volgende:
Mischien wel portishead oid
ze hadden toch best in de lineup gepast fniet?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm ja..ik zou graag Queen in hun oude bezetting zien. Maar het heeft weinig zin om onrealistische bands op te gaan noemen hè
Klopt, Silent Disco was er in 2003 al!quote:Op zondag 29 juli 2007 19:27 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ehh, ze waren er toch al een paar jaar, dan wordt 't toch weer 's tijd voor wat anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |