Nee. Als het er al niet uitziet is het sowieso niet lekker. Behalve een Nierbroodje op de Steenweg dan. Dat moet je leren eten ben ik achter gekommen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef Edie86 het volgende:
Maar was t lekker?
Nierbroodjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee. Als het er al niet uitziet is het sowieso niet lekker. Behalve een Nierbroodje op de Steenweg dan. Dat moet je leren eten ben ik achter gekommen.
neequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:06 schreef Edie86 het volgende:
Toch heeft Duitsland vaak best goed eten vergeleken met de aardappeltjes en boerenkool in NL![]()
Je hebt gemeten hoeveel het was.?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het zag er al slecht uit toen ik het kocht voor ¤2,50. Een Curryworst (in 100 stukken gesneden, lijkwit en curry die eruit zag als racekak) en een of andere droog hard broodje.
Maar de honger was groter als het verstand, dus heb ik het gegeten, knuppel dat ik ben.
Op de terugweg heb ik op een Raststatte al goed gebruikt gemaakt van de Facilitaire Voorzieningen om vervolgens bij thuiskomst 1,5 liter bruinwater uit te blaffen
Duisburgse Curryworsten
Mentaliteit van PSV spelers in oefenduels![]()
Nordhorn ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:22 schreef Overdrive het volgende:
Als ik in Nordhorn ben is 't vaste prik, 2 broodjes curryworst op de heenweg, en twee als we er weer langs teruglopen...Mmmm...![]()
De wc zat verstopt dus heeft hij een lege colafles uit de kast getrokken met een trechter erbij denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap echt niet dat als iets er niet goed uitziet, toch gegeten wordt. En vooral.... honger stillen met worst.
![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap echt niet dat als iets er niet goed uitziet, toch gegeten wordt. En vooral.... honger stillen met worst.
![]()
Hmmm... zo'n giga-currywurst mit pommes...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zie het als een leermoment.
Nooit meer Curryworst eten.
Daarvoor ga ik ook altijd naar berlijn ja.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:22 schreef borbit het volgende:
![]()
bijna naar Berlijn, lekker curryworst eten
![]()
![]()
![]()
lekker lekker
![]()
![]()
Succes in Hongarije danquote:Op maandag 30 juli 2007 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vanmorgen ook gek, 3x naar de plee moeten gaan vette diaree had ik
Deed me hendig pijn
Nee gek, kga met me vriendin en schoonoudersquote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Succes in Hongarije dan![]()
Ga je daar flinks wat Gogo meisjes ontmaagderen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |