Omdat FireFox pwnd!quote:[b]Op zaterdag 28 juli 2007 21:11
Waarom geeft IE alle plaatjes zo krom weer (korrelig) en Firefox niet?
Ik had nou juist gehoopt op een wat minder voorspelbare reactie.quote:
hoever staat jouw burostoel van je toestenbord af?? Het lijkt wel alsof je met je hele bovenlichaam op je buro moet liggen om bij de toesten te komen zo diep is je buro..quote:
Mijn camera maakt wat gezichtsbedrog vanwegen de wijdhoek lens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
hoever staat jouw burostoel van je toestenbord af?? Het lijkt wel alsof je met je hele bovenlichaam op je buro moet liggen om bij de toesten te komen zo diep is je buro..
Kan ik je niet gevenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik had nou juist gehoopt op een wat minder voorspelbare reactie.
Ik heb in mijn laptop een LG scherm zitten, maar ik ben er niet tevreden over. De kleuren zijn heel mat en flets. Heb jij daar ook last van? Tevens heb ik een beetje last van wat donkerdere plekken in mijn scherm. Niet vaak maar ze zijn er wel eens. Vandaar dat ik dus een extern scherm heb gekocht.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:04 schreef veldmuis het volgende:
LG 204WT hier! De Samsung 205BW heb ik 2 dagen gehad en toen snel geruild voor deze LG; de samsung piepte (en ik heb te goeie oren)bij alle contrast/helderheidsverhoudingen behalve beiden op 100, en da's natuurlijk waardeloos. De LG bevalt helemaal prima!
Nope, maar ik mag er wel bijzeggen dat de samsung out of the box een nettere kleurweergave had dan de LG. Ik heb aardig wat moeten bijstellen, bij LG zijn ze dol op rood, zo lijkt het. Ik heb 'm gecalibreerd, maar het is in het menu ook al aardig af te stellenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:13 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ik heb in mijn laptop een LG scherm zitten, maar ik ben er niet tevreden over. De kleuren zijn heel mat en flets. Heb jij daar ook last van? Tevens heb ik een beetje last van wat donkerdere plekken in mijn scherm. Niet vaak maar ze zijn er wel eens. Vandaar dat ik dus een extern scherm heb gekocht.
Geen vergelijkbare problemen met je LG scherm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |