Zinvol.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik heb wel wat zinloze posts verwijderd.
Zoals altijd bij meet topicsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
bedankt remlof
ik wil dat dit deel kwaliteit uitstraalt tot post 300
Ga Johanneskruiskruid etenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik verheug me wel op een weekendje in het buitenland.
In Grunn? Kweenie, anderhalf suikerbiet per liter ofzo?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:00 schreef longinus het volgende:
Hoe duur is het bier daar eigenlijk ?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
In Grunn? Kweenie, anderhalf suikerbiet per liter ofzo?
haiquote:
Pindakaas.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zeg je alvast, als de suikerfabriek actief is, meurt het echt zwaar
had ik vandaag op mijn ochtendbammetjequote:
Toen ik nog op het Augustinuscollege zat waren er in het najaar twee opties:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Groningen met de suikerbietenfabriek associeren
is net zoals Emmen met de dierentuin associeren
ik zeg je alvast, als de suikerfabriek actief is, meurt het echt zwaar
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:11 schreef nietzman het volgende:
Ik woonde d'r praktisch onder, de enige manier om er door te komen was mezelf voorhouden dat het maar pindakaas was. Van mij mogen de Polen het zootje wel wegconcurreren..
Al zal ik het dan waarschijnlijk wel gaan 'missen' of iets dergelijks sentimenteels..
ietsmetsexbierentietendenkikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:57 schreef moemoe het volgende:
Jamaarnuweetikheulnietwaterstond.
Mag ik hem ook gebruiken?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat doen al deze mooie dames thuis op zaterdagavond?![]()
*Ik heb een heel goed excuus
Geil.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Hihi.
http://forum.fok.nl/topic/1057565
Door maar topics te spammen die niet iedereen kan zienquote:Op zondag 29 juli 2007 00:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Maar ik probeer wat leven in de brouwerij te brengen.
Neenee, vertel het maar gewoon. Je hoopt dat er dergelijke foto's na de meet opduiken.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Maar ik probeer wat leven in de brouwerij te brengen.
Jij mag nog niet in KPD.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Door maar topics te spammen die niet iedereen kan zien
Jawel, maar ik zie de niet-posten-is-niet-lurken-mentaliteit niet zo zittenquote:
Goed topic. Roept herinneringen op.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Hihi.
http://forum.fok.nl/topic/1057565
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |