quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:22 schreef donpsp het volgende:
zet m op Sporza, die maakt het spannendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het derde topic is wel al geslotenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
Uit eerbied voor Arcee blijft dit topic openom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Precies, zo'n watje van een Spanjaard moet een Australier toch rauw lusten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:27 schreef Wilskracht het volgende:
Het kan nog
Evans morgen een jump 1 km voor het einde
Winnen 20 seconden en 4 seconden gat met peleton
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:26 schreef Unhuman het volgende:
Als Evans nou Vinokourov was had hij morgen de gele trui gepakt van Contador. Maar helaas is het een passieve drol.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:38 schreef Ericr het volgende:
Theo de Rooy bedankt.
Alleen bedoelde ik het waarschijnlijk anders dan jij er naar kijkt. Ik vind de Rooy echt een lul van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
Uit eerbied voor Arcee blijft dit topic openom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop