Net als in de oude tijd waren er mensen die hoonden en lachten, maar ze zullen branden in hun eigen hel wanneer ze erachter komen dat ze fout zaten, net als de romijnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:41 schreef soylent het volgende:
Beste kristos, waarom worden al uw topics gesloten?
Dat zijn geen vragen aan de kristos, ik ben dan ook niet jezus, jezus was een timmerman uit nazaret ik ben de nieuwe messias.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:42 schreef StupidByNature het volgende:
Lieve Jezus..
Wanneer komt Duke Nukem Forever nou eindelijk eens uit, en op welke consoles?
Ongelovigen zullen ook op de dag van het oordeel in hun eigen hel bestaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
sjezus baaj je komt met de dag verder van de werkelijkheid te staan. Ga weer eens naar je psych of neem je medicatie in.
Whatever...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat zijn geen vragen aan de kristos, ik ben dan ook niet jezus, jezus was een timmerman uit nazaret ik ben de nieuwe messias.
Ik vertoef al 37 jaar in de helquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ongelovigen zullen ook op de dag van het oordeel in hun eigen hel bestaan.
proleet wellicht.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:47 schreef nixxx het volgende:
ben je ook profeet?
Ja, hij verteld de waarheid. Hij zat in mexico.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:55 schreef dwerg het volgende:
Vertelt Rasmussen de waarheid? Zat hij in Mexico?
Van een profeet mag je toch wel foutloze spelling verwachten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, hij verteld de waarheid. Hij zat in mexico.
Ik ben wat je zegt dat ik ben, maar enkel de vader kan oordelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:47 schreef nixxx het volgende:
ben je ook profeet?
De profeet zit even aan de vieux.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Van een profeet mag je toch wel foutloze spelling verwachten.
Dat verklaard een hoopquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De profeet zit even aan de vieux.
De eerdere kristos zat ook aan de wijn. God oordeelt niet over spijs en drank.quote:
Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat jij de nieuwe verlosser bent, dus voor mij verklaard het een hoopquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De eerdere kristos zat ook aan de wijn. God oordeelt niet over spijs en drank.
Puur?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De profeet zit even aan de vieux.
Ja, dat ben ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bent u de koning van de joden?
Is dit 'm, BG?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Wacht maar tot het nieuwe Bg topic komt dan snapt niemand het meer
Ik snap het nieteens meer, en ik ben bg..
Ik sta op het punt om knoerdhard frans bauer op te zetten
HELEMAAL RAAARRRRRR IN DE HOFDT
Ehm, nee... dat was een test.quote:
Ik ben een leeuw, ik heb littekens onder mijn handen, spijkerlittekens, heb ik al sinds mn kindertijd, en toen vielen ze mij pas op, ik heb een litteken onder mijn borstkas en mn rechterborst steekt iets naar voren, ik ben van joods bloed, en mijn vader heette joseph.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat jij de nieuwe verlosser bent, dus voor mij verklaard het een hoop![]()
Jullie hebben nu de kans om alle antwoorden die je maar wilt krijgen te krijgen, jullie hoeven enkel te vragen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, wie gaat de spijkers halen?
kom maar op danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nog meer ? Ik heb nog veel meer.
Bedoel je daarmee dan toch weer die hippische jood, die timmerman van Nazareth?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ehm, nee... dat was een test.
Dat deed de eerdere kristos ook maar dan in de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |