idd, meer dan 10 jaar en je bent zelf nog geen 21quote:Op maandag 30 juli 2007 12:51 schreef shilizous_88 het volgende:
5 jaar verschil is peanuts, er zijn zoveel grotere verschillen en als jullie elkaar liggen zou ik er niet zo moeilijk over doen. Mijn ouders hebben 5 jaar verschil en ik en mijn vriendin ook... als het nou >10 was geweest, maar dit is prima toch.
Maar dat hoeft niks uit te maken lijkt me, dat heb ik nu dus ook. Had moet ik zeggen, want ik ga nu studerenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:46 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ik weet het niet eigenlijk, ik had toen ik 15 was een relatie met een jongen van 22, die relatie heeft 3,5 jaar stand gehouden, opzich best lang! Iedereen was er op tegen, behalve zijn familie en mijn familie accepteerden het ...maar zijn ''vrienden'' ergerden zich dood aan het feit dat wij wat hadden, puur om het leeftijdsverschil. Achteraf als ik nu er naar terug kijk, als ik een zusje had die 15 was zou ik het ook niet goed vinden als zij thuis zou komen met een 22 jarige jongen.. dan zou ik zoiets hebben zoek iemand van je eigen leeftijd.. en niet nog een kind.. om het zo maar even kort door de bocht te zeggen.
Kzat destijds nog op het voortgezet onderwijs, terwijl hij al lang en breed aan het werk was...
Nu inmiddels ben ik dan 22, en ga met een jongen al 7 mnd die 9 jaar ouder is! En dat gaat prima! Ook van buitenaf, kameraden van hem ,en vrienden van mij doen er totaal niet moeilijk over, of komen aan met is hij niet een beetje oud?
Dus tja...
...behalve dan het feit dat het illegaal is om met een minderjarige kontje te likken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:24 schreef mgerben het volgende:
Dus leeftijd 21 -> vriendin ouder dan 15.5 jaar moet kunnen.
Er zijn hele vlotte moderne mannen van 60. Wat dat betreft is er net zo veel diversiteitl tussen 60-ers als er is tussen 16-jarigen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef mgerben het volgende:
[quote]Op donderdag 2 augustus 2007 11:24 schreef mgerben het volgende:
Voor min of meer geaccepteerde relaties (dwz, niet al te veel gefronste wenkbrauwen):
Minimale leeftijd van vrouw = (leeftijd van man) / 2 + 5
Dus leeftijd 21 -> vriendin ouder dan 15.5 jaar moet kunnen
En ja, geldt voor alle leeftijden, dus een man van 60 met een vriendin van 35 zit ook nog op de grens waar de afgunst uitsteekt boven afschuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |