De wii versie kent verschillende control schemes. Je kunt het spel bijvoorbeeld gewoon met de classic controller spelen. De wiimote & Nunchuk kunnen ook worden gebruikt. Je mikt dan op het scherm om in een richting te schieten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de besturing. Enig idee hoe die gaat werken op Wii en NDS?
M'n broer speelde vorige week het spel voor de eerste keer, gelijk 1700gram. Ik zat de 3e keer ook op 1760 oid, verder nog geen tijd gehad om de 2000+ te halenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja die zocht ik al, ik heb al een tijdje gespeeld met vrienden, maar die opdracht die je ook ziet in de reclame heb ik nog niet gehad,
heb trouwens wel 1400 gr gehaald![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat het gaat werken met die wii mote + nunchuck..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ga ik voor besturing via classic controller denk ik. Mikken met Wiimote is te lastig als je voorbij de 200k bent.
ja beide need for speed in oktober of novemberquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:38 schreef Apekoek het volgende:
ik heb begrepen dat Need for speed Pro street en Pro evolution soccer ook voor de Wii verschijnen. Iemand die dit kan bevestigen?
en zijn hier misschien al screenshots van? en dan bedoel ik niet de algemene en xbox360 shots, maar de die van de Wii versie.
Doorwerken! Ik wil mn vc games normaal kunnen spelen zonder twee kabels te moeten switchen!quote:Geachte heer/mevrouw,
Niet iedere tv in combinatie met een component kabel kan op dit moment de VC games afspelen. We zijn bezig met een firmware update. Wanneer deze klaar is , is nog niet bekend.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Ik heb ze weleens besteld via www.gamecard.nuquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:06 schreef Bellerophon het volgende:
Wiipoints, zijn die ook online ergens te bestellen? Dus zonder Creditcard
What on earth?!?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:24 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben aardig hyped voor deze titel (mits het een budget game word). Zelf heb ik Geometry Wars al bijna 50 dagen op de 360 gespeeld. En dat spel bestaat maar uit 1 level. Dit spel bestaat uit verschillende borden, meer vijanden & natuurlijk een coop modus.
Discuss!
Je zou hier eens kunnen kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:37 schreef theemuts1982 het volgende:
Weet iemand een site met releases van de nieuwe games? Ben erg benieuwd.
Want de laatste tijd komt er niet zoveel uit natuurlijk.
Ben erg benieuwd naar guitar hero en nieuwe mario games.![]()
1Up show had een tijdje geleden een filmpje over geometry wars. Ze waren wel enthousiast over de besturing met de Wii-mote.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ga ik voor besturing via classic controller denk ik. Mikken met Wiimote is te lastig als je voorbij de 200k bent.
Dank jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens besteld via www.gamecard.nu
Is me goed bevallen en je krijgt ze na betaling binnen enkele minuten in je mailHet werkt o.a. met Ideal
EA europe releaselist:quote:Gearbox - Brothers in Arms still coming to Wii
August 1st, 2007
I have no idea where those rumors have come from, but they are false.
Brothers in Arms is coming to Wii. It’s pretty much done and it’s awesome! We’re really looking forward to releasing it. There could be something going on with the official title, but the game is definitely coming.
Thanks for checking with us!
Gearbox’s Randy Pitchford
Thankx hier heb ik wat aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:30 schreef depax het volgende:
[..]
EA europe releaselist:
[afbeelding]
boogie madden en tiger allemaal op een dag
Ik had van de week het aan mijn ouders laten zien toen ze bij ons waren, nu willen ze het ook spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
M'n broer speelde vorige week het spel voor de eerste keer, gelijk 1700gram. Ik zat de 3e keer ook op 1760 oid, verder nog geen tijd gehad om de 2000+ te halen
Jep, maar je kan ze ook online bestellen (van bol.com en dergelijke)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:34 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wiipoints kun je toch in de winkel of via creditcard kopen?
Paper Mario is wel humor met veel verwijzingen naar andere mario's. Het spel begint vrij traag met nogal saaie gevechten, maar later (na 1,5 uur ofzo) begint het al een stuk leuker en complexer te worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
Pff ik wil mijn Wiipoints, de status staat al op "verzonden", maar betwijfel het of ik ze vandaag ga krijgen. Denk erover om een NES spel te bestellen en een N64 spel, sugesties?
Paper Mario lijkt mij ook ontzettend leuk, maar zat ook te denken aan;quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Paper Mario is wel humor met veel verwijzingen naar andere mario's. Het spel begint vrij traag met nogal saaie gevechten, maar later (na 1,5 uur ofzo) begint het al een stuk leuker en complexer te worden.
Verder heb je misschien hier: http://www.vc-reviews.com/available_now.php, of
hier: http://wii.ign.com/ -> ga naar VC reviews links, wat aan.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
- Super mario (De NES versie) - Leuk, maar wellicht beter om te wachten op de SNES release van All Stars. Dat doe ik in ieder geval wel. Dan krijg je ook nog eens Lost Levels erbij.
- The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Dat is zeker een toppertje.
- Mario Kart 64 - Geinig, maar wel minder dan Double Dash. De banen zijn wat saai uitgewerkt en veel te breed. Extreem frustrerend is de oneerlijke AI.
Endless ocean:quote:Dewy's Adventure - 4 September
Dragon Blade: Wrath of Fire - 24 September
Manhunt 2 - 1 Oktober
Zack & Wiki - October 16th
Battalion Wars 2 - 29 Oktober
Fire Emblem - November
Garfield Gets Real - November
Spy Games: Elevator Mission - November
Monster Jam 07 - 11 November
Kitty Luv and Puppy Luv - December
Sadness - Maart 2008
Chronicles of Narnia - Mei 2008
OMFG @ Sadnessquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:25 schreef depax het volgende:
een nieuwe europese releaselist.
[..]
Endless ocean:
http://www.youtube.com/watch?v=iVdf-_f2onw
ziet er echt goed uit.
zack&wiki damn ziet er top uit: kiddy my ass die puzzels worden echt moeilijk naderhand en 50 uur playtime wordt gezegd.
mms://stream.mediaworks.co.jp/dol/070803_takarajima.wmv
Fire Emblem niet boeiend?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:25 schreef depax het volgende:
een nieuwe europese releaselist.
[..]
Endless ocean:
http://www.youtube.com/watch?v=iVdf-_f2onw
ziet er echt goed uit.
zack&wiki damn ziet er top uit: kiddy my ass die puzzels worden echt moeilijk naderhand en 50 uur playtime wordt gezegd.
mms://stream.mediaworks.co.jp/dol/070803_takarajima.wmv
was slecht ontvangen in japan.quote:
http://www.smashbros.com/en_us/gamemode/modea/modea02.htmlquote:More than anything, Smash Bros. is a competitive action game. People have been kind enough to praise its multiplayer, but we’ve never been able to create a fully fleshed out single-player game.
This time, though, we’ve managed to create a complete side-scrolling action game. It’s storyline isn’t overwrought—it’s hastened along by a bunch of quick movies.
Wat ze in het kort zeggen is:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:55 schreef Webby het volgende:
[..]
http://www.smashbros.com/en_us/gamemode/modea/modea02.html![]()
tis letterlijk een gamecube portquote:
quote:Take-Two US release schedule, 2007 & 2008
August 3rd, 2007
4th Quarter 2007
- Carnival Games (Wii)
- Table Tenni (Wii)
2008
- Bully: Scholarship Edition (Xbox 360, Wii)
- Sid Meier’s Civilization Revolution (Xbox 360, PS2, DS, Wii)
- Major League Baseball 2K8 (multiple unannounced platforms)
- NBA 2K9 (multiple unannounced platforms)
- NHL 2K9 (multiple unannounced platforms)
bijna 4:1quote:Enterbrain has pulled together some data to come up with what they see as the Wii total sales in Japan for the month of July. According to them, Nintendo managed to move 396,752 units. That nearly doubles the amount Nintendo sold in June. For comparison, Sony sold 91.987 PS3 units for July in Japan.
Hmm, dat is niet zo heel jammer vind ik. Zolang het wel een vervolg is op PoR ga ik hem sowieso halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:23 schreef depax het volgende:
[..]
tis letterlijk een gamecube port
total 0.16million copies 160 k dus maar.
http://vgchartz.com/games/game.php?id=3342
gemiddeld 7.28 cutscene zijn mooi rest is gewoon direct een port van een gamecube versie die nooit kwam.
Nou wat ik in die gametrailer zie lijkt me echt te gaar voor woorden. Het is een soort van Dynasty Warriors maar dan lijk je niet rond te kunnen lopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:34 schreef depax het volgende:
op koei 2007 days vandaag was weer iets te zien van Samurai Warriors Katana
het is al een hele tijd stil hierover geweest maar ziet er al veel beter uit.
previews zijn ook erg positief
http://gametrailers.com/player/23116.html
previews:
http://blog.wired.com/games/2007/08/hands-on-samura.html
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3161733
Ziet er idd erg goed uit, vooral kwa gameplay en innovativiteit en de graphics zijn ook zeer polished (zelfde effect als Mario Galaxy). Alleen snap ik niet waarom het dan weer zo cute eruit moet zien, t kan toch ook wel een beetje masculien eruit zien?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:35 schreef depax het volgende:
ik begrijp niet waarom dewy's adventure niet verkocht in de eerste week in japan slechte tijds periode door mario party en hot shot golf 5 want het spel ziet er echt leuk uit ook previews vanuit amerika zijn vol lof ( ook grafisch)
Tijd dat konami zo iets gaat doen voor volwassenen die boodschap is nu wel duidelijk Elebits was ook geweldig en deed ook niet zo goed verkopen.
raad jullie toch aan even dit 9 minuten durende filmpje van dewy te bekijken ik ben in iedergeval overstag.
http://one.revver.com/watch/351875/flv/affiliate/86387
Omdat:quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom is RE4 overal uitverkocht!
[afbeelding]
quote:Release lijst:
...
.
.
.
.
.
.
Resident Evil 4
.
.
.
.
..
Ehm, ik bedoel eigenlijk Veel Keus & Lage Prijzen......quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:53 schreef Xrenity het volgende:
Bij Bartsmit had ik het al na 1/2 dagen binnen
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:14 schreef depax het volgende:
wat is q4?
Heb dat soms met gebrande games, gewoon oppoetsen de dvd of stroom van de wii afhalen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:11 schreef teigan het volgende:
Zijn er meer mensen met problemen met wii sports?
Wij hebben nu het probleem dat als we met 4 spelers willen tennissen, dit niet gaat.. Na het selecteren van het aantal spelers loopt hij vast..
Kan het aan de cd liggen?
Wie gaat er nu Wii Sports branden, die zit er gratis bijquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Heb dat soms met gebrande games, gewoon oppoetsen de dvd of stroom van de wii afhalen.
Heb je Bernies bericht niet gelezen? Geen gebrande games dus ophouden daarover nu.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik intresse had in jouw mening?
![]()
Maar het probleem wat beschreven word komt ook bij de gebrande games voor. Keertje oppoetsen of even de stroom eraf en het werkt vaak weer. Wii is erg gevoelig voor leesfoutjes.
goede vraag, en ten tweede vroeg ik me nog steeds af of er een VGA kabel voor de wii bestaat. En dan zo doende dat deze voor een hogere resolutie kan zorgen als output.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:02 schreef Shazbot het volgende:
Heeft iemand al een Wii RGB Scart kabel gevonden met een apparte audio uitgang? Ik kan ze nog nergens vinden. De Madcats en Blaze hebben ook geen apparte audio uitgang als ik op de plaatjes afga.
Daarnaast vroeg ik me af of het ook zin heeft om een RGB Scart kabel te kopen als je tv geen RGB ondersteunt. De TV die ik gebuik is al zon 15 jaar oud (van het merk Metz) gok ik en ik kan nergens vinden of hij RGB ondersteunt. Hij heeft echter wel twee SCART aansluitingen welke waarvan er één blauw en één zwart gekleurd is.
Deze zou dan toch automatisch voor een hogere resolutie zorgen dan de gewone tulp?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef Shazbot het volgende:
VGA is nog niet uit. Echter ik dacht wel dat er plannen voor waren.
Jawel, hou er wel rekening mee dat je dan op 480p gaat gamen, en niet meer op 576i, zoals op een normale TVquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
Heb net een nieuwe lcd tv gekocht (Hd ready) dus is het aan te raden om een Wii component kabel aan te schaffen?
Zou ik ook wel willen weten, ziet er alvast heel sfeervol uitquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
screens van het spel.....
Tales of Symphonia : Knight of Ratatoskrquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
screens van het spel.....
Idd. 854x480 in progressive >>>>> 720x578 interlaced.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jawel, hou er wel rekening mee dat je dan op 480p gaat gamen, en niet meer op 576i, zoals op een normale TV![]()
ik heb het niet over gebrande games en doelde daar ook niet eens opquote:
Ziet er goed uit voor de wiiquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:12 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik had het ook (bij super mario voor de SNES, bomberman '93 werkt prima), zelfde antwoord, we zijn er mee bezig maar nog geen idee wanneer het klaar isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Doorwerken! Ik wil mn vc games normaal kunnen spelen zonder twee kabels te moeten switchen!
kom ubi geef me een * My Japanse Coach (Wii)quote:Ubisoft Euro release dates
* Cosmic Family (Wii) - 31st August, 2007
* Scrabble 2007 New Edition (NDS) - September 2007
* Jam Sessions (NDS) - September 2007
* Brothers in Arms: Double Time (Wii) - 19th October, 2007
* Imagine Happy Cooking (NDS) - October 2007
* Dogz 2008 (NDS) - October 2007
* Pippa Funnell 2 (NDS) - October 2007
* Pippa Funnell (Wii) - October 2007
* Dolphin Island (NDS) - October 2007
* Imagine Fashion Designer (NDS) - October 2007
* Imagine Pet Vet (NDS) - October 2007
* Totally Spies! 3: Secret Agents (NDS) - October 2007
* Nitrobike (Wii) - 23rd November, 2007
* My Word Coach (NDS) - November 2007
* My Word Coach (Wii) - November 2007
* Rayman Raving Rabbids (Wii) - November 2007
* Rayman Raving Rabbids (NDS) - November 2007
* Imagine Babies (NDS) - November 2007
* Hamsterz 2 (NDS) - November 2007
* My French Coach (NDS) - November 2007
* My French Coach (Wii) - November 2007
* My Spanish Coach (NDS) - November 2007
* My Spanish Coach (Wii) - November 2007
* Top Trumps: Horror & Predators (NDS) - December 2007
* Top Trumps: Dogs & Dinosaurs (NDS) - December 2007
* My Life Coach (NDS) - Q4 2007
Goede update! Vooral het verminderen van de laadtijden is iets waar ik op zat te wachten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:06 schreef depax het volgende:
nieuwe wii update in amerika:
What's new:
- Clock Display
- New Colour Scheme for Message Channel
- Disk Channel Icon - The disk does a 180 left and right... WTF?! What kind of an update is that?!
- Forcast Channel Icon (once you click on it)- Now displays the weather without having to enter the channel
- Faster load times when leaving channels << dit is ook echt zo en dus goede update
- Faster disk read speeds << dit is echt zo en dus een goede update
- Move contacts on Adress Book
- News headlines in News Channel menu
- Calendar no longer displays envelopes for the amount of time you played, only messages
- Light bar goes on when disk is inserted or removed
- Able to navigate Wii Settings with + and -
- Scrolling through messages - New sound, and scrolling with B now displays an arrow similar to the Internet Channel
-AOSS internet connection
-You can go to the Home menu while connecting to the VC
Settings
-Warning added pre-system update detailing that technically modified consoles may cease to function upon being updated. Also the only way to not accept an update is to power down the console by holding the button for 4 seconds
Wii Shop Channel Overhauled (Visual aesthetic is the same, changes made to organization and browsing methods mostly)
-New Welcome screen detailing 4 Recommended Titles and the points they cost (gone is the title screen bar that had linkable games). The title bar can be clicked on to bring up a list of 20 recommended games.
-Titles You've Downloaded was moved to the main shop menu
-New ways to browse
-Popular Titles (2 pages of 10 and includes launch games so not only based on recent info)
-Newest Additions remains the same
-Search for a title which can use partial names
-Search by Category
-System shows the different systems and how many titles have been released under each
-Publisher showing different publishers and amount of titles released (Nice logos!)
-Genre (different genres listed and amount of titles under each)
Ik heb nu wel scores van 200+ nodig om m'n punten te laten stijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
En ik was gisteren blij met mijn 145
Ik vind het nog best te doen. Het gaat aardig snel, Youtube & Gamefaqs zijn te bekijken. Maar ik zou er niet voor betalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Heb ik het juist als ik concludeer dat internetten op de Wii volkomen ruk is?![]()
Of gaat er aan mijn kant iets niet goed?![]()
Gister weer een bowling avondje met een maat van me,ik gooi netjes 277 hij 300quote:
quote:-Warning added pre-system update detailing that technically modified consoles may cease to function upon being updated. Also the only way to not accept an update is to power down the console by holding the button for 4 seconds
Damnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gister weer een bowling avondje met een maat van me,ik gooi netjes 277 hij 300altijd leuk bowlen
![]()
dat hadden we al geprobeerd, de oplossing hebben we nu gevonden door de opgeslagen dingen van wii sports te wissen... Schijnbaar hadden wij een speler gewist die nog bij de 4 personen spellen als speler stond aangegeven..quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Heb dat soms met gebrande games, gewoon oppoetsen de dvd of stroom van de wii afhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |