Jawel, hou er wel rekening mee dat je dan op 480p gaat gamen, en niet meer op 576i, zoals op een normale TVquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
Heb net een nieuwe lcd tv gekocht (Hd ready) dus is het aan te raden om een Wii component kabel aan te schaffen?
Zou ik ook wel willen weten, ziet er alvast heel sfeervol uitquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
screens van het spel.....
Tales of Symphonia : Knight of Ratatoskrquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
screens van het spel.....
Idd. 854x480 in progressive >>>>> 720x578 interlaced.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jawel, hou er wel rekening mee dat je dan op 480p gaat gamen, en niet meer op 576i, zoals op een normale TV![]()
ik heb het niet over gebrande games en doelde daar ook niet eens opquote:
Ziet er goed uit voor de wiiquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:12 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik had het ook (bij super mario voor de SNES, bomberman '93 werkt prima), zelfde antwoord, we zijn er mee bezig maar nog geen idee wanneer het klaar isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Doorwerken! Ik wil mn vc games normaal kunnen spelen zonder twee kabels te moeten switchen!
kom ubi geef me een * My Japanse Coach (Wii)quote:Ubisoft Euro release dates
* Cosmic Family (Wii) - 31st August, 2007
* Scrabble 2007 New Edition (NDS) - September 2007
* Jam Sessions (NDS) - September 2007
* Brothers in Arms: Double Time (Wii) - 19th October, 2007
* Imagine Happy Cooking (NDS) - October 2007
* Dogz 2008 (NDS) - October 2007
* Pippa Funnell 2 (NDS) - October 2007
* Pippa Funnell (Wii) - October 2007
* Dolphin Island (NDS) - October 2007
* Imagine Fashion Designer (NDS) - October 2007
* Imagine Pet Vet (NDS) - October 2007
* Totally Spies! 3: Secret Agents (NDS) - October 2007
* Nitrobike (Wii) - 23rd November, 2007
* My Word Coach (NDS) - November 2007
* My Word Coach (Wii) - November 2007
* Rayman Raving Rabbids (Wii) - November 2007
* Rayman Raving Rabbids (NDS) - November 2007
* Imagine Babies (NDS) - November 2007
* Hamsterz 2 (NDS) - November 2007
* My French Coach (NDS) - November 2007
* My French Coach (Wii) - November 2007
* My Spanish Coach (NDS) - November 2007
* My Spanish Coach (Wii) - November 2007
* Top Trumps: Horror & Predators (NDS) - December 2007
* Top Trumps: Dogs & Dinosaurs (NDS) - December 2007
* My Life Coach (NDS) - Q4 2007
Goede update! Vooral het verminderen van de laadtijden is iets waar ik op zat te wachten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:06 schreef depax het volgende:
nieuwe wii update in amerika:
What's new:
- Clock Display
- New Colour Scheme for Message Channel
- Disk Channel Icon - The disk does a 180 left and right... WTF?! What kind of an update is that?!
- Forcast Channel Icon (once you click on it)- Now displays the weather without having to enter the channel
- Faster load times when leaving channels << dit is ook echt zo en dus goede update
- Faster disk read speeds << dit is echt zo en dus een goede update
- Move contacts on Adress Book
- News headlines in News Channel menu
- Calendar no longer displays envelopes for the amount of time you played, only messages
- Light bar goes on when disk is inserted or removed
- Able to navigate Wii Settings with + and -
- Scrolling through messages - New sound, and scrolling with B now displays an arrow similar to the Internet Channel
-AOSS internet connection
-You can go to the Home menu while connecting to the VC
Settings
-Warning added pre-system update detailing that technically modified consoles may cease to function upon being updated. Also the only way to not accept an update is to power down the console by holding the button for 4 seconds
Wii Shop Channel Overhauled (Visual aesthetic is the same, changes made to organization and browsing methods mostly)
-New Welcome screen detailing 4 Recommended Titles and the points they cost (gone is the title screen bar that had linkable games). The title bar can be clicked on to bring up a list of 20 recommended games.
-Titles You've Downloaded was moved to the main shop menu
-New ways to browse
-Popular Titles (2 pages of 10 and includes launch games so not only based on recent info)
-Newest Additions remains the same
-Search for a title which can use partial names
-Search by Category
-System shows the different systems and how many titles have been released under each
-Publisher showing different publishers and amount of titles released (Nice logos!)
-Genre (different genres listed and amount of titles under each)
Ik heb nu wel scores van 200+ nodig om m'n punten te laten stijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
En ik was gisteren blij met mijn 145
Ik vind het nog best te doen. Het gaat aardig snel, Youtube & Gamefaqs zijn te bekijken. Maar ik zou er niet voor betalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Heb ik het juist als ik concludeer dat internetten op de Wii volkomen ruk is?![]()
Of gaat er aan mijn kant iets niet goed?![]()
Gister weer een bowling avondje met een maat van me,ik gooi netjes 277 hij 300quote:
quote:-Warning added pre-system update detailing that technically modified consoles may cease to function upon being updated. Also the only way to not accept an update is to power down the console by holding the button for 4 seconds
Damnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gister weer een bowling avondje met een maat van me,ik gooi netjes 277 hij 300altijd leuk bowlen
![]()
dat hadden we al geprobeerd, de oplossing hebben we nu gevonden door de opgeslagen dingen van wii sports te wissen... Schijnbaar hadden wij een speler gewist die nog bij de 4 personen spellen als speler stond aangegeven..quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Heb dat soms met gebrande games, gewoon oppoetsen de dvd of stroom van de wii afhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |